AndreaB schreef:Voorlopige starttijden voor zondag zijn bekend!!Moet om 12.37 en 12.52 starten. Nu nog een voorlezer vinden, want die L proefjes zijn nog te lastig om uit het hoofd te doen
haha
Alvast succes zondag
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
AndreaB schreef:Vanmiddag heb ik met mijn oude paardenvriendinnetje afgesproken om samen een buitenritje te maken. We zijn samen naar de Broekpolder gereden en onderweg veeel gekletst!! We zijn erachter gekomen dat we elkaar 6 jaar terug voor het laatst gezien hadden, toen we nog samen bij de Flardingha op stal stonden. Echt laaangg geleden alweer! Time flies when you're having fun!!
AndreaB schreef:Vanmiddag heeerlijk lesje gereden met het paardje!! Heb samen met mn instructrice de proefjes voor zondag doorgenomen en geoefend, super handig! Had de proefjes nog nooit eerder gereden, dus was wel ff shocking hoe snel dingen ineens achter elkaar komen. In de B heb je overal suuuuper lang de tijd voor
Knollie liep in ieder geval heerlijk!! Wel steeds achterin opnieuw schrikken van de pion die we neer hadden gezet om de 40 meter aan te gevenMaar tegenwoordig lukt het om vrij snel weer de aandacht terug te vragen en weer verder te gaan waar we gebleven zijn
Kan me nog herinneren, toen ik begin dit jaar bij Jos ging lessen, dat we gemiddeld 5 rondjes nodig hadden om de aandacht weer terug te kunnen krijgen
AndreaB schreef:Ja, Kick gaat er ook wel beter van lopen van dat snelle, gezien ze zo minder makkelijk afgeleid raakt![]()
Is E. er mee gestopt Flurk?? Jammer! Hopelijk bevalt je nieuwe meisje ook! Mochten jullie nog iemand weten die een bijrijdster zoekt, een vriendin van mij zoekt nog iets