Stal Verboon klets gezellig verder in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 06:08

AndreaB schreef:
Voorlopige starttijden voor zondag zijn bekend!! :D Moet om 12.37 en 12.52 starten. Nu nog een voorlezer vinden, want die L proefjes zijn nog te lastig om uit het hoofd te doen :P haha

Alvast succes zondag

AndreaB

Re: Stal Verboon klets gezellig verder in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 16:43

Thanks Flurk! Jan kan helpen met laden, dus dat scheelt alweer de helft aan stress :D haha

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 17:16

Vanmiddag heb ik met mijn oude paardenvriendinnetje afgesproken om samen een buitenritje te maken. We zijn samen naar de Broekpolder gereden en onderweg veeel gekletst!! We zijn erachter gekomen dat we elkaar 6 jaar terug voor het laatst gezien hadden, toen we nog samen bij de Flardingha op stal stonden. Echt laaangg geleden alweer! Time flies when you're having fun!!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 18:46

AndreaB schreef:
Vanmiddag heb ik met mijn oude paardenvriendinnetje afgesproken om samen een buitenritje te maken. We zijn samen naar de Broekpolder gereden en onderweg veeel gekletst!! We zijn erachter gekomen dat we elkaar 6 jaar terug voor het laatst gezien hadden, toen we nog samen bij de Flardingha op stal stonden. Echt laaangg geleden alweer! Time flies when you're having fun!!

Aha dus daarom kwam ik je tegen, je had er goed weer voor
*\o/*

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-12 19:04

Toen ik weg ging was het nog aan het regenen, maar klaarde gelukkig snel op en heel de middag droog geweest! :D

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 16:54

Vanmiddag heeerlijk lesje gereden met het paardje!! Heb samen met mn instructrice de proefjes voor zondag doorgenomen en geoefend, super handig! Had de proefjes nog nooit eerder gereden, dus was wel ff shocking hoe snel dingen ineens achter elkaar komen. In de B heb je overal suuuuper lang de tijd voor :P

Knollie liep in ieder geval heerlijk!! Wel steeds achterin opnieuw schrikken van de pion die we neer hadden gezet om de 40 meter aan te geven 8)7 Maar tegenwoordig lukt het om vrij snel weer de aandacht terug te vragen en weer verder te gaan waar we gebleven zijn :)
Kan me nog herinneren, toen ik begin dit jaar bij Jos ging lessen, dat we gemiddeld 5 rondjes nodig hadden om de aandacht weer terug te kunnen krijgen :=

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 08:39

AndreaB schreef:
Vanmiddag heeerlijk lesje gereden met het paardje!! Heb samen met mn instructrice de proefjes voor zondag doorgenomen en geoefend, super handig! Had de proefjes nog nooit eerder gereden, dus was wel ff shocking hoe snel dingen ineens achter elkaar komen. In de B heb je overal suuuuper lang de tijd voor :P

Knollie liep in ieder geval heerlijk!! Wel steeds achterin opnieuw schrikken van de pion die we neer hadden gezet om de 40 meter aan te geven 8)7 Maar tegenwoordig lukt het om vrij snel weer de aandacht terug te vragen en weer verder te gaan waar we gebleven zijn :)
Kan me nog herinneren, toen ik begin dit jaar bij Jos ging lessen, dat we gemiddeld 5 rondjes nodig hadden om de aandacht weer terug te kunnen krijgen :=

Klinkt goed, ja dat gevoel van snel had ik vorige week ook, aan andere kant is wel lekker want dan blijf je bezig, anders ga ik om me heen zitten kijken enzo

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 08:51

Zo de tekening van het parcours staat op internet, vanavond verkennen en hopen dat de tekening het goed heeft weer gegeven (scheelt hoop met verkennen)
menspektakel.nl
Ben benieuwd hoe we het er morgen van af gaan brengen

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 09:14

Voor degene die hetgisteren niet gezien hebben, wervelwind heeft een nieuwe verzorgster
Het is nog een jong meisje en ze moet nog veel leren maar we gaan het samen proberen
Ze staat open voor tips, voor jullie idee gisteren Tijdens het poep scheppen in de rijbaan liet ze het paard los staan, gelukkig bleef hij braaf staan, haar uitgelegd dat dit zo niet kan en en waarom en ze begrijpt dit en zal het niet meer doen

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 09:24

Ja, Kick gaat er ook wel beter van lopen van dat snelle, gezien ze zo minder makkelijk afgeleid raakt :)

Is E. er mee gestopt Flurk?? Jammer! Hopelijk bevalt je nieuwe meisje ook! Mochten jullie nog iemand weten die een bijrijdster zoekt, een vriendin van mij zoekt nog iets :)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 09:50

AndreaB schreef:
Ja, Kick gaat er ook wel beter van lopen van dat snelle, gezien ze zo minder makkelijk afgeleid raakt :)

Is E. er mee gestopt Flurk?? Jammer! Hopelijk bevalt je nieuwe meisje ook! Mochten jullie nog iemand weten die een bijrijdster zoekt, een vriendin van mij zoekt nog iets :)

Nee E is niet gestopt maar Wervelwind staat te veel in zijn box
Dus ik zoek iemand die Wervelwind, losgooit, poetst en mee op wedstrijd gaat etc. En als beloning mag ze dan rijden 1x per week.
Ze gaat mijn voorlopig 2x per week helpen.
Dit meisje kan nog veel leren en wil ook wel dus ik heb hier denk ik toch wel een goede aan.
E is ook op deze manier bij mij begonnen. E was ook een echt manegemeisje
Nu kan E ook een heleboel en leren we van elkaar.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-12 21:24

Vanmiddag héérlijk bosrit gemaakt en pony was stout en ging heel hard in galop

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 08:13

Tjonge ging vanmorgen de stoomtrein warm rijden en fluiten, daarop reageerde de ezel van de buurman door te gaan balken en de pony door te hinneken, lekker dat buiten wonen, geloof dat ik onze stal toch luxer vind

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 08:32

Ben je weer op vakantie Flurk???

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 13:52

AndreaB schreef:
Ben je weer op vakantie Flurk???

Nee op wedstrijd met pony dus weekend wég

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-12 13:54

Nou het ging lekker we waren super snel maar ik maakte in de eerste ronde 2 fouten en daardoor waren we niet goed genoeg om door te gaan naar de finale maar het ging super en lag niet aan de pony, volgend jaar doen we weer méé

mvdberg88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 08:54

AndreaB ik heb je een bp'tje gestuurd.

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 18:07

Sorry, ik heb een druk weekend achter de rug, maar je hebt bericht terug :)

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 18:59

Vandaag met knollie op wedstrijd geweest en ik ben zooo blij :D Op de terugweg liep ze gewoon in één keer de trailer op!!! Ik had er een beetje vrees voor dat het een groot drama zou worden, maar met Nancy dr hulp liep ze gewoon in één keer door :oo :D *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* <<)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 19:20

AndreaB schreef:
Vandaag met knollie op wedstrijd geweest en ik ben zooo blij :D Op de terugweg liep ze gewoon in één keer de trailer op!!! Ik had er een beetje vrees voor dat het een groot drama zou worden, maar met Nancy dr hulp liep ze gewoon in één keer door :oo :D *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* <<)

Super, dat wordt dus vaker op wedstrijd

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 08:52

Ga dadelijk mennen maar vraag me af of het wel lekker insop de koets

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 14:50

Vandaag heerlijk met koets gereden
Speciaal op verzoek door een sloot echter hij was wel iets dieper dan ik verwacht had
Maar het was spannend en leuk ook gingen we over smalle bruggetjes
}:0

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 16:35

Yehhhhh, net uitgenodigd om op paard en koets mee te doen aan talentvolle jonge Men pony
Helemaal blij

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 17:02

Wat leuk, Flurk! Wanneer ga je?

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 19:55

Op zaterdag 17 november maar nu snel jury lid zien te vinden want ik moest jureren