Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Lieve Prisje
ze roken ook buiten de auto maar de deuren laten ze dan open staan... Astor schreef:Kirsten, Ja maar Quido betaald dus alles?(grotendeels)
Tuurlijk doen we nog niet alles perfect.
Maar ze zeggen ook van lang-laag rijden, dan denk ik.. ja jongens ik rij hem net een week, nieuwe omgeving, kent niks, en ook hengst.. Dan denk ik, even rustig aan.. dat lang laag komt vanzelf. Maar zoals aangeven ben ik het wel met wat dingen zeker eens. 
Melanie_B schreef:Met sommig commentaar ben ik het zeker eens, zoals ik aangeef in het topic.Tuurlijk doen we nog niet alles perfect.
Maar ze zeggen ook van lang-laag rijden, dan denk ik.. ja jongens ik rij hem net een week, nieuwe omgeving, kent niks, en ook hengst.. Dan denk ik, even rustig aan.. dat lang laag komt vanzelf. Maar zoals aangeven ben ik het wel met wat dingen zeker eens.
Edit: Ja heb bruine chaps.
Melanie_B schreef:Met sommig commentaar ben ik het zeker eens, zoals ik aangeef in het topic.Tuurlijk doen we nog niet alles perfect.
Edit: Ja heb bruine chaps.
Kirsten_S schreef:Lang laag lukt bij jonge paarden vaak niet eens door de balans en de kracht, dus dat commentaar klopt niet indd. Lekker rustig aan doen en laten groeien, denk dat het met jou begeleiding wel goed komt.
Moooi, staat goed met je kleding
Ach.. het komt wel goed.. trek me ook niet teveel van hun aan, maar met bepaalde dingen hebben ze ook wel gelijk
Maar de meeste dingen was ik me wel al bewust van.. Gaat wel goed komen.. over 2 weken ga je al een heel ander beeld krijgen, let maar op 
Hoe was het op de beursss??
Trouwens bedankt voor jullie berichtjes!!