Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!

Er bestaat zelf nog 27mg maar de meeste mensen die dezelfde klachten hebben zoals ik beginnen met 36 en dat is meestal ook goed.
Ook al even naar horseplaza geweest, even nieuwe snoepjes en 2 paar sokken gekocht. En verder heb ik niks op de planning staan vandaag!
Was leuk! weet alleen niet of ik emt naald en draad nou zoveel beter vind, wel strak. Helaas roosje met naald en draad niet meer kunnen oefenen omdat de les om was xD hahaha en toen zouden we eigenlijk zaal en val training hebben maar we hadden echt allemaal geen zin (waren inmiddels met 4) du wij heel lief naar de lerares, aaawh kunnen we niet nog een uurtje praktijk doen ofzo we hebben eeeeeeeecht geeeeeen zin in zaal en val training!! Nou en toen mochten we vast beginnen met mesten (niet helemaal ideaal, maar anders waren we pas half 5 klaar(zo niet later met maar 4) En nu zit ik lekker al gedouched en al achter me laptoppie
Vandaag relaxed avondje
Morgen op me gemakkie naar huis en dan woensdag weer hier heen. Wil woensdag graag ff thuis zijn omdat me ma dan gesprek heeft voor nieuw werk (is zelfstandige en nu beetje te rustig :S:P).

alleen roosjes wil ik echt nog leren