ja oke dat kan wel maar dan krijg je soms dat iedereen weer bij elkaar wil en dat past dan weer niet enzo. ;p 't is ook wel leuk om gewoon als verassing te zien bij wie je zit, maar 't is natuurlijk wel fijn om bij iemand in de groep te zitten bij wie je graag wilt.
haha Doriet, sorry ben blut! hopen dat mijn ouders 't maar weer willen betalen, moesten ze nog even hard over nadenken zeiden ze. ga ook 3 weken extra zijn denk ik, of 2 weken extra en weekje kok ofzo.
haha kan ook nog, maar misschien komt het wel heel mooi uit, moeten Emma en ik even kijken als iedereen het zeker weet. DUS ALLEMAAL SNEL VRAGEN/OPZOEKEN/BEDENKEN
ik ben een arme student die zoveel moet leren dat ze geen tijd heeft om te werken en als ze kan werken is er geen werk, dus ik ben ook blut... (en ik ben zaterdag vrij.. ) ik weet nog niet wat ik van de zomer ga doen, denk weekje met vriendinnen op vakantie en weekje met vriendlief..
het is dus bij heel veel mensen nog helemaal niet zeker. Wij weten ook nog niet of Lise/Nynke mee gaan. Dus pas als we dat weten kunnen we inschatten hoe dit wordt.
_Caitlinnn
Geplaatst: 10-11-11 23:00
Goed ideeeee! DOEN WE hahaha!
En Grote en Kleine emma wel, maar hun aanhang niet hahaha! dus; dan liever allemaal niet
Oke maar mensen het lijkt me wel fijn dat als sanne en ik mensen meenemen we ook bij elkaar in de Jt zitten. 'wij' hebben wrs een groep van 7 en cait een groep van 6. Als we daar nou rekening mee houden weet ik wel een beetje wie bij elkaar zouden willen enzo