Eva_D schreef:Wees er trots op!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
Broccoli schreef:Marjolein29 schreef:Heb gister zwanen gevangen voor het ringen en sjeez ben toch onderuit gegaan!!
Echt vol voorover en doorgegleden over de straat, heb echt een schaaf op mn hand das niet leuk meer.![]()
Ben ook echt zoooo lomp.
Auwwww dat moet pijn gedaan hebben!
dat moet pijnlijk zijn!
.
skyline schreef:Hmm ik ben stiekem ook 4 x afgevallen in 1 week tijd van anouk.
Waarvan ik heb ondekt dat het toch niet slim is om na dat je je pony in heb gespoten met glas spray er op te gaan zitten als ze aan het grazen is want ze zijn dan echt Glad
gina2003 schreef:skyline schreef:Hmm ik ben stiekem ook 4 x afgevallen in 1 week tijd van anouk.
Waarvan ik heb ondekt dat het toch niet slim is om na dat je je pony in heb gespoten met glas spray er op te gaan zitten als ze aan het grazen is want ze zijn dan echt Glad
Idd niet een hele handige aktie, hahaha
Vind zo en zo dat de paardjes zonder zadel al best glad zijn na een lekkere poetsbeurt..
. Mijn broek maakte het ook niet minder glad .
. en 10 min later had ze opeens iets van ik maak een scherpe bocht want dan licht ze er weer af
. ik heb wel eens tijdens wedstrijd gehad dat ik mijn laarzen helemaal opgepoetst had, dat ze begonnen te piepen. Dus dan is het doodstil en dan hoor je mij piepent voorbij komen