Hahah eefje ik zou wel in d ekleur van je beits gaan hihi. Ik ben ook opweg naar een feestje. Vertel vanavond meer! Hihi
_Lucy
Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-11 14:45
Ik heb misschien binnenkort een fotoshoot met faron De vriend/man van mn instructrice vind het leuk om te fotograferen, en leek het wel een leuke uitdaging om onder t rijden foto's te maken, omdat het dan beweegt enzo
Ik lees nu Fallen van Lauren Kate, is ook wel leuk! Wel een beetje voorspelbaar al, maarja dat maakt niks uit Zo over een uurtje naar de manege, ben benieuwd op wie ik zit!! Ik rijd egt veel de komende week Vandaag, morgen dagtocht, zondag wss oefenen voor de zitcompetitie en daarna met jullie, dan de vrijdag wss een priveles samen met het andere meisje uit me les dat door is met de zitcompetitie en dan 's avonds weer gewoon les en dan die zondag kwartfinale!
Zo ik had even veel geld op me rekening!! Me stufie is gestort en had loon van 200 euro, leuk bedrag En had vanmorgen nog 120 euro gepint voor dit weekend (duur weekend.....) en nog zoveel geld over Dus ik heb maar braaf even 150 euro naar me spaarrekening gestort
Haha kan nog wel even duren hoor, geen idee wanneer hij mee gaat, maa r als ik leuke foto's heb laat ik ze jullie natuurlijk zien
kim345
Geplaatst: 24-06-11 15:34
L_bonsai_L schreef:
Ik heb misschien binnenkort een fotoshoot met faron De vriend/man van mn instructrice vind het leuk om te fotograferen, en leek het wel een leuke uitdaging om onder t rijden foto's te maken, omdat het dan beweegt enzo
Ooeehh bijna inderdaad !! Ik moet ook nog even geld pinnen, zodat ik het precies heb! Vandaag weer even naar Ruby geweest, gister merkte ik aan dr dat er wat was...kennen jullie dat? Dat voel je gewoon aan je paard! Naja na het rijden gister gekeken, ze liep niet helemaal goed. Als ze een stap zette, dan zakte ze een soort nog verder naar beneden. Mja kon NIEMAND vinden die er naar kon kijken, eigenaar zn voicemail ingesproken.. nja net heb ik m aan zn haren naar buiten gesleurd, haha en hem verplicht te kijken... mja is opzich niet veel aan te zien...we snappen niet waar het vandaan komt, mar als het volgende week nog zo is, dan halen we zn vader erbij (eigenaar manege) zodat die kan kijken... mjaa toch blijf ik me zorgen maken, ben bang dat het wel wat is.
zoo trots op Salsa! ze liep echt of ze daar dagelijks komt! Eerste proef was minder dan de 2de en dat zie je ook in de punten, 165 en 171 . verbeterpunten waren vooral voorwaartser en constanter in aanleuning
Leuk Simone!! Volgende x een winstpunt!! Les op Figaro ging wel goed, was pas de 2de x dat ik op hem reed. Hij heeft een heel erg ontwikkelde onderhals die die er erg goed op kan zetten. Dus soms ging die wel een btj erg snel Zondag gaan we toch nog wel oefenen (op Larissa hahaha, das een tuiger die dus echt niet lekker zit! Maarja zo'n paard kan ik ook met de zitcompetitie krijgen dusja....we moeten zorgen dat we half 10 onze paarden en ook de pony's opgezadeld hebben, dan rijden we ong een kwartier en dan ruilen we van paard en dan weer een kwartier. Dan daarna snel afzadelen en dan gaan we door naar utrecht. Dus Britt en Rianne, het is mogelijk dat we misschien ietsje te laat zijn, maar denk dat dat wel mee valt. Morgen moet ik er om kwart voor 7 uit en dan gaan we naar markelo om ook een lekkere dagtocht te rijden!
Leuke foto simoon! En idd volgende keer n winstpunt!!
Mijn les zat ik op Popje :d super leuwk!!! Was ook de 2e keer dat ik er op zat. Ging al veeul beter dan vorige keer. Al was me houding blijkbaar wel belabberd. Klinkt stom maar denk dat dat beetje door me rit op Castro komt, gedurende die les veel in me oude vertrouwde zoutzak, geldzoek houding gezeten. Maja morgen lekker rijden en dr beetje op letten en zondag ook maar netjes zitten want t word dr anders niet beter op hahahaha Oeoeoeh mijn weekend begon vanmiddag 4 uur hoor en bestaat helemaal uit PaardrijdenPaardrijdenPaardrijden :d