Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Marjo_Wystan schreef:Chantal: wat ontzettend gaaf!!! Ga voor je duimen! Klinkt helemaal super. Stallen kijken kan ook nooit kwaad toch! Als er alleen maar megadure stallen id buurt zitten bijv. Weet je ook dat je daar moeilijker kan wonen, zijn toch vaste lasten waar je rekening mee moet houden. En je wil ook een beetje een leuke stal...
Gaan jullie een bod doen op dat huis?

het huis is al kant en klaar om in te gaan (zoals we op de foto's zien) de vloeren blijve erin, badkamer is af..
kan nergens anders meer aan denken zowat 

hahahaha 

hahahaha
anders gaatie lekker in de achtertuin
hahahahahaha (zou ik willen
)
vind t altijd geweldig leuk, een nieuw huis! (maar ben nog steeds heel blij met mijn huis hoor) amandaaa schreef:jeetje press echt een baaldag zeg,
heb de taart helemaal zelf gemaakt en was nog aardig gelukt ook, hij is best een beetje ordi maar voor een x kan dat welen hij was ook lekkr hij was heel snel op
ordi! En ja, ordi kan ook leuk zijn.En lekker! Het is ieder geval een kunstwerk, Amanda, knap gemaakt!
haha
5minuten mijn boek door gebladerd, zag er allemaal super intressant uit, maar kan het allemaal niet opslaan en kom er echt niet toe...!! De dingen die ik zag staan en tegen kwam zagen er heel bekend uit
en de begrippenlijst die ik door bladerde wist ik ook 12 van de 15 van, dus vond dat ik goed mijn best heb gedaan die hele 5 minuten! 
hoop voor ze dat het zonnetje lekker schijnt!
...ook prima Mandy doet haar hoofd naar beneden en je hebt er geen kind meer aan!

lekker zonnen