Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnitaJoeri

Re: Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 19:51

Ik vond de taart niet ordi, vond het zelfs wel een bietje chique met de glitters.Vond het geinig hihi.
Mooie strakke borsten haha.

Tjonge zowel voor Pres als voor Marjo een niet zo leuke dag.
Morgen meer geluk misschien.

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 20:03

Marjo_Wystan schreef:
Chantal: wat ontzettend gaaf!!! Ga voor je duimen! Klinkt helemaal super. Stallen kijken kan ook nooit kwaad toch! Als er alleen maar megadure stallen id buurt zitten bijv. Weet je ook dat je daar moeilijker kan wonen, zijn toch vaste lasten waar je rekening mee moet houden. En je wil ook een beetje een leuke stal...

Gaan jullie een bod doen op dat huis? :D

weten we nog niet :P
eerst de binnenkant nog even bekijken, die hebben we alleen op foto's gezien, maar tot nu toe klopt alles gewoon :)
en het voelt zo goed, foto's zien dr goed uit, buurt is prima, heeeerlijk groot bos, zonnetje in de tuin (niet de hele dag maar al is het maar eventjes vindt ik het al lekker :)) het huis is al kant en klaar om in te gaan (zoals we op de foto's zien) de vloeren blijve erin, badkamer is af..
de kriebels worden allee maar erger en erger :) kan nergens anders meer aan denken zowat :P
en als het huis van binnen nog steeds zo goed voelt als dat het eruit ziet gaan we zeker een bod uitbrenge ! :)
maar we hebben zelf een max. en als ze het dan niet nemen wille we nee zeggen, maar misschien kunnen we dat wel niet :P hahahaha

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 20:07

Dames wat een baaldag !! :(
ik ben vandaag niet naar school gegaan.. :P
moet nu ook ff aan schoolwerk maar eerst ff een drankie doen :P
morgen poging wagen tot fohnen :+ hahahaha
het is indd wel heel belangrijk dat je weet wat er in de buurt allemaal zit, heb wel al wat reacties gekregen maar met al mijn eisen is het soms best lastig :P
had iemand al eerder gehoord over manege hellevoet maar ik vindt het niet fijn om als pensionner op een manege te staan..
er zal vast wel iets tussen zitten toch ?? :) anders gaatie lekker in de achtertuin :+ hahahahahaha (zou ik willen :P)

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 20:48

haha, aan een ketting op het strand :D
Volgens mij is manege hellevoet daar inderd het dichtsbij, als ik er aan denk zal ik mijn collega van de week voor je mailen of zij toevallig nog pensionstallen weet (zij heeft een verzorgpaard ergens daar).

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 20:49

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 20:51

sorry, ik zag borsten... dacht aan borsten, dacht aan shoppen, dacht aan victoria secret :D

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 21:04

Marjo_Wystan schreef:
sorry, ik zag borsten... dacht aan borsten, dacht aan shoppen, dacht aan victoria secret :D

hihihi.. wat een linken leg jij :P hahahaha

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 21:04

tijd voor bed, ben het zat !
toedellss !!

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 21:26

ik ga ook nr mn bed toe. Heb t afgemaakt en dit was versie 1.. Dan krijg ikf eedback en mag ik versie 2 doen. Heb geschreven dat ik hoop op veel feedback want ik weet niet waar ik moet beginnen ed

chantal: ik ga voor je duimen! En sgtel je moet iets aan je huis doen: zo erg is dat niet... Dus als je gaat kijken en het is nog sgteeds perfect maar je moet iets meer doen dan in eerste instantie gedacht... Je bent sowieso toch langer met je huis bezig dan je altijd eerst denkt...

Door jouw verhaal heb ik bijna ook zin om rond te kijken :D vind t altijd geweldig leuk, een nieuw huis! (maar ben nog steeds heel blij met mijn huis hoor)

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 22:10

amandaaa schreef:
jeetje press echt een baaldag zeg,

heb de taart helemaal zelf gemaakt en was nog aardig gelukt ook, hij is best een beetje ordi maar voor een x kan dat wel :D en hij was ook lekkr hij was heel snel op :D

ik zei ook: LEKKER :9 ordi! En ja, ordi kan ook leuk zijn.En lekker! Het is ieder geval een kunstwerk, Amanda, knap gemaakt!

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-11 22:11

Jaa ik vind het ook leuk, maar ja nog even wachten... Mag volgend jaar februari weer kijken! :D haha

Ik heb heel goed gestudeerd! :o 5minuten mijn boek door gebladerd, zag er allemaal super intressant uit, maar kan het allemaal niet opslaan en kom er echt niet toe...!! De dingen die ik zag staan en tegen kwam zagen er heel bekend uit := en de begrippenlijst die ik door bladerde wist ik ook 12 van de 15 van, dus vond dat ik goed mijn best heb gedaan die hele 5 minuten! _/-\o_
Ooh ja, mijn intake toets heb ik wel gedaan, was zo makkelijk en herkenbaar dat ik alles zonder twijfel heb ingevuld..... 8-)

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 22:31

Nou Kay, als je het allemaal al weet, is het toch goed? En je mag vast een paar fouten maken. Kanjer ben je! Wel 5 minuten gestudeerd! Je bent een boekennerd! :7

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 06:50

guten morgen
6 graden en stralende zon

nou Kay jij hebt zeker goed je best gedaan.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 07:14

morge nou kay als je het maar haalt. nou in de pendelbus naar de kazerne op dh cs, ben zowaar op de fiets naar het station gegaan in delft zelfs 2x was de helft van me spullen vergeten

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 09:46

morning!!
Das niet handig de helft vergeten aman! Hihi
weer heeerlijk zonnetje buiten, jammer dat ik moet werken :(

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:24

Ja Amanda de trams rijden niet meer tot het eind van het jaar en je moet of met de bus of met de fiets naar centraal. Die stomme treintunnel die ze gaan bouwen is de oorzaak.

Heb gelukkig een dienst tot drie uur vanmiddag met dit mooie weer en dan de paarden van het land halen. Blando staat al vanaf 9 uur tot het eind van de middag lekker buiten op het land.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:29

Afbeelding

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:32

lekker hoor kaar paardjes al op het land! Die van ons gaan 't weekend! :D hoop voor ze dat het zonnetje lekker schijnt!

Aman wat heb je voor vulling in de taart gedaan?
Moet ook maar eens een taart gaan bakken, lijkt me erg leuk om te doen. Wel veel troep om erna op te ruimen denk ik ( en lekker veel taart om te eten hahahah )

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 11:33

super gave foto van blando!!!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 12:10

Van het weekend zou het zonnetje ook nog lekker blijven schijnen dus dan kunnen jullie paardjes ook lekker gaan genieten.
Zat net ook heel even buiten in het zonnetje.............. zo lekker!!!!!

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 12:38

Mooie foto van blando.

Het is echt heerlijk weer, helaas moet ik zo weer werken tot 23.15. Moet nog peep haar stalletje opstrooien en half drie weer op de fiets.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 12:44

Nog een uurtje en dan wordt ik ook weer los gelaten. Is niet leuk hoor om nu nog te moeten gaan werken bahhh ........

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 14:21

sterkte allemaal binnen :p
nog twee uurtjes! Dan ga ik ook gauw de zon in!

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 14:48

Lekker hoor dat zonnetje 8-)
Ik had vandaag een snipperdagje...dus naar Mandy toe ,lekker buiten gezet in het land in haar uppie...de andere twee mochten vandaag niet i.v.m bloed prikken morgen :+ ...ook prima Mandy doet haar hoofd naar beneden en je hebt er geen kind meer aan!

Afbeelding

Daarna nog even lekker gewassen en manen en staart een beetje in de zalf gezet....ze begint jeuk te krijgen :(:)

Maare wat een voorjaar nu he! dat pikken we maar wel weer even mee voor Aprilletje!

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 16:07

lekker hoor die paardjes op t land :)
ik ben nu lekker klaar, open ramen naar huis rijde :P
lekker hoor mooi weer vant weekend :) lekker zonnen :+