Oei, hopelijk gaat het snel weer beter met je gebroken schouder..
Ik zit zelf nog op 5VWO, cultuur en maatschappij profiel. Helaas ook met biologie, deze week moesten wij ook een walgelijk koeienoog ontleden. Alsof dat niet erg genoeg was, had die van ons ook nog een dikke ontsteking waardoor het nog heel veel meer ranziger was..
Ik ga waarschijnlijk ook naar week 5! Ik had me ingeschreven voor week 10 maar die zit al helemaal vol. Toen zeide ze via de telefoon dat week 5 wel moet gaan lukken. Ik heb alleen dus nog steeds geen bevesteging. Ik ben Milou, ben 17 jaar en dan 18. Ik heb sinds april me eigen pony Gabbana en daar ga ik dit jaar mee starten. In februari heb ik als het goed is mijn eerste wedstrijd met hem!
Ontleden lijkt me zo vies, ik ga dan gegarandeerd over me nek!
Ik ga lessen met Lynn en spullen schoonmaken voor wedstrijd.
Hebben jullie ook aparte dekens voor wedstrijd? Lynn heeft voor op de trailer een gloednieuwe BR (mijn overleden paard heeft die alleen omgehad) en een burberry zweetdeken voor het uitstappen.
Ik ben Melissa en ben 20 jaar. Ik heb 5 eigen ponys/paarden, ik neem er eentje mee en dat is Carlos. Zijn afstamming is Unaniem en hij is helemaal spring gefokt. Carlos is nu 3 en een half en nog niet zo lang onder het zadel. Hij pakt alles goed op en wilt graag zijn best doen. In april gaan we rustig aan beginnen met wedstrijden rijden.