Blijf niet voorkouwen dat ik moet starten heb t van de week een paar keer over mn tijden gehad dus dan moet iedereen zelf maar weten oftie wel of niet komt..
Moest me wel nog ff de t*ring haasten om er optijd op te zitten.. was aan de late kant en moest Oontje ook nog uitlaten voor ik naar stal ging.. Anders werd t helemaal zo laat voor hem!
Maar jullie hebben ook niets gemist hoor.. Donna was er buiten niet helemaal bij vandaag.. Erg snel afgeleid terwijl ze binnen super netjes liep! Had 173 en 178..
Maar ik ga nu nog even naar stal toe (zit ff achter de laptop van mn ma).. paardjes mesten enzo en dan zo naar t feest van mn oom en tante...
Sorry Noes, maar ik heb nu echt geen fut om te komen. Ik was bij Spaland ruiters en opeens was die accu leeg, toen moest ik terug naar huis gaan fietsen met die zware fiets. Ik ben er volgende week echt Noes. Maar heb m'n dagje nu wel gehad.
loveseben
Geplaatst: 29-08-10 14:16
Is Steef een nachtje uit logeren geweest Noes
sheilaila
Geplaatst: 29-08-10 14:18
jeetje dat is niet netjes hoor een groomdie het af laat weten. haha Noes toch nog goed gedaan ondanks dat je geen winst had,
Kel ik ben blij dat je weer een beetje praat. je was behoorlijk beroerd. Ging het wel nog een beetje in de auto?
Donna stond gelukkig nog netjes op stal vanmorgen.. anders had ik wel een klein probleempje gehad.. haha! Toen ze weer t land in mocht ging ze voor de bagger naar t gras staan kijken.. ze was denk bang om natte / vieze voeten te krijgen.. maar teon ik haar net ging halen had ze daar geen last meer van.. Leek wel een appaloosa met al die zwarte spikkels Heeft ze dat zeker toch van haar vader
ik had mijn stal niet dichtgeknoopt, maar hij staat al een week lang binnen, staat op zijn stal dat ie niet naar buiten mag en nico en kel hadden gevraagd hoe het bij de kliniek was, dus leek me behoorlijk duidelijk...
morgen van toor even bellen en hopen dat het morgen er weer beter uit ziet zn been, want vanavond ging hij hem heel erg ontlasten en schreef neerzetten...
zo jeetje lekker streng gejureerd dan zeg!! weet alleen dat melissa van lucky 2 winst heeft gereden en een keer eerste en priscilla 2 winst en 2x eerste!
loveseben
Geplaatst: 29-08-10 22:01
Zo, ik heb mijn feestneus en vreselijke foute nepnagels weer af gedaan Het was weer een gezellig weekend, morgen weer aan de arbeid Zorgen dat Pres niet naar buiten gaat
Denise, ik denk dat iemand Nico vanmorgen heeft geholpen die normaal niet helpt dan, denk ik Want Nico en ik weten het idd allebei Kortom het is idd mooi kút
loveseben
Geplaatst: 29-08-10 22:03
Idd streng gejureerd dan Wel leuk voor Melissa en Priscilla dat ze winst hebben
loveseben
Geplaatst: 29-08-10 22:03
Noesie schreef:
vanmorgen bij M1 M2 en B paarden is er niet veel winst gereden.. B paarden was maar 1 winstpunt op 6 proeven..
Rest van de dag weet ik niet.. daar ben ik niet meer bij geweest..
Allemaal gefeliciteerd met jullie punten!! Zeker....ook mijn vriend HEROS! DIe natuurlijk wéér winst heeft gereden, tja Mérens he!! Ik vind elke punt die gereden wordt geweldig!! Ik vind het al geweldig dat je die wedstrijdbak in durft...!!
MerensBibi
Geplaatst: 30-08-10 09:51
TIP van de dag! Gooi NOOIT je zwemdiploma's weg...ALs je ze ooit nog een keer nodig heb, voor een opleiding(scheepvaartschool) moet je weer opnieuw gaan liggen poedelen....