Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
xan schreef:Nicole1995 schreef:He,bale.Je zou zowat een kraag voor hem halen wat ze bij honden en katten wel hebben
.Nee maar ff serieus is er niks voor zodat ie er niet meer bij kan ?
Geen idee eigenlijk. Maar ik zat zelf te bedenken dat hij dat open heeft gemaakt, kan anders niets bedenken.
Weet iemand een smeerseltje dat snel helend werkt ?????
. Zowel de bestuurder als passagier waren wonderlijk genoeg ongedeerd
. Uiteraard heb ik zelf dan ook super voorzichtig de weg van de Zaanse naar de Kerkstraat gereden...!
ATE schreef:Shenavallie schreef:@ Xan: Ja, Maisie de eerste die moet "werpen"!![]()
@ Liquita: Honing wondzalf werkt super goed en super snel! Ik heb die van Vetramil normaal gesproken en ben er zeer enthousiast over!
waneer is de datum senavallie
Ze is op de 26e en 28e april 2009 gedekt, dus rond die dagen in maart ongeveer!
Shenavallie schreef:he jakkkieVandaag waren er 4-tal menwedstrijden bij de Zaanse en natuurlijk moest ik even kijken! Het was echt heel leuk om te zien, want ze hadden er allemaal veel (verkleed)werk van gemaakt! Daarna zouden de vaardigheidsproeven zijn (kegel met balletjes), maar ik wilde ook wel heel graag naar Maisie toe. Die heb ik dus niet gezien... Hopelijk kan ik volgend jaar ook mee doen, want het is echt super gezellig!![]()
Op de terugweg was er - vanwege de gladheid - nog een auto frontaal tegen een boom op gereden. Zowel de bestuurder als passagier waren wonderlijk genoeg ongedeerd
, maar de auto was total-loss (bijna niet meer herkenbaar)
. Uiteraard heb ik zelf dan ook super voorzichtig de weg van de Zaanse naar de Kerkstraat gereden...!

LIQUITA schreef:Ik heb een tube honing wondzalf (waar we het laatst over hadden) mee genomen van m'n werk. Ik heb alleen geen idee of het echt werkt, nog nooit geprobeerd. Alleen de hoefsmid vertelde er goeie verhalen over. Ik zal de gebruikaanwijzing zo even goed lezen. Het heet
L-Mesitran wondzalf. Misschien wil je zelf ook even googlen???
xan schreef:LIQUITA schreef:Ik heb een tube honing wondzalf (waar we het laatst over hadden) mee genomen van m'n werk. Ik heb alleen geen idee of het echt werkt, nog nooit geprobeerd. Alleen de hoefsmid vertelde er goeie verhalen over. Ik zal de gebruikaanwijzing zo even goed lezen. Het heet
Heb ff gegoogled.
En de info is lovend.
Waar kan ik dat kopen ????? Moet ik daarvoor naar de apotheek ??? Weet iemand dat ?
xan schreef:LIQUITA schreef:Ik heb een tube honing wondzalf (waar we het laatst over hadden) mee genomen van m'n werk. Ik heb alleen geen idee of het echt werkt, nog nooit geprobeerd. Alleen de hoefsmid vertelde er goeie verhalen over. Ik zal de gebruikaanwijzing zo even goed lezen. Het heet
Heb ff gegoogled.
En de info is lovend.
Waar kan ik dat kopen ????? Moet ik daarvoor naar de apotheek ??? Weet iemand dat ?