Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

uit Jonh!

johnvt schreef:Lieve mensen,
Morgen nog een paar laatste handelingen verrichten en dan is het eindelijk zover dat de paarden mogen gaan genieten van een heerlijk uitzicht over het landschap hier in ons Midden Delfland.
Mijn voorstel is om aanstaande zondag rond 11 uur af te spreken om de paarden in de paddocks te zetten met elkaar en te kijken hoe dat gaat.
johnvt schreef:Lieve mensen,
Morgen nog een paar laatste handelingen verrichten en dan is het eindelijk zover dat de paarden mogen gaan genieten van een heerlijk uitzicht over het landschap hier in ons Midden Delfland.
Mijn voorstel is om aanstaande zondag rond 11 uur af te spreken om de paarden in de paddocks te zetten met elkaar en te kijken hoe dat gaat.
andere meiden ook? Valerie en Inge...is dat bekend bij hun John? amber2202 schreef:Ik waardeer het zeker!!
Echt super fijn dat dit gemaakt wordt!
en het is ook hopen dat de paardjes zich netjes gedragendoppie45 schreef:Ziet er goed en vooral lekker steviguit Jonh!
Hopelijk kunnen de dames het waarderen en zich netjes gedragen

sybje schreef:Lieve mensen!
Hier heb ik dan bijna een jaar op gewacht en uiteindelijk heeft het wachten echt beloond!
Bij deze open ik dan ook Stal Midden Delfland Roddels Deel 5 en wens ik iedereen onwijs veel kletsplezier en natuurlijk, om niet te vergeten, een spetterend 2010!!!!
En hier draait het natuurlijk allemaal om:
Sorry als er paarden missen maar ik kon niet iedereen vinden! Kheb mijn best gedaan
En met dank aan Femke!! :
Johnvt - John - Stalbaas en eigenaar van Ko
Binar - Anuschka - Eigenaar van Biz, Ko, Diddle en Marley
Sybje - Sophie - Eigenaar van Sybil en verzorgster van Marley
Fammiie_x - Femke - Verzorgster van Biz (Vesra)
Xeen - Xenia - Verzorgster van Wystan en eigenaar van Vesra, Vesra is tijdelijk in de lease in Zeeland
Spettertjuh - Karin - Eigenaar van Spetter en Blando
Naoom_ - Naomi - Verzorgster van Blando
Amandaaa - Amanda - Eigenaar Birenko (Tank)
Moskaichamp - Kimberley - Eigenaar van Moskai en Champ
Jetta - Jet - Eigenaar van Warenko
Lay - Kayleigh - Eigenaar van Lay
Nataschamarc - Natascha - Eigenaar van Chelsey
Lirote - Wilma - Eigenaar van Romeo, Lilona, Lacomtess en Painted white
Herft - Linda - Verzorgster van Lirote
Princesspres - Priscilla - Eigenaar van Lennox en Wanadoo
Mallow - Eva - Eigenaar van Clover
Doppie 45 - Marion - Eigenaar van Mandy
Marissie170 - Mariska - Verzorgster van Amigo, Beauty & Spetter (Vesra)
Duckie - Valerie - Kola

amanda1980 schreef:Zo mensen, gister ben ik even lekker stout geweest. Mijn baasje wilde mij in mijn box zetten en deed mijn halster af. Daar dacht ik toch even heel anders over. Ik zag mijn kans schoon en brak eens goed uit. Ik ben de rijbak ingevlogen en heb me helemaal uitgeleefd in de rijbak. Wat was dat lekker zeg, even helemaal los gaan! Ik had al 2 uur bij mekaar los gestaan in de paddock maar die vind ik te hard en glad om flink te gallopperen. Wat denken ze wel niet, dat ik het ga risceren dat ik mijn tere beentjes bezeer? Aan mijn touwtje loop ik altijd braaf mee door de rijbak en probeer geen stap verkeerd te zetten. Tja dan moet je je als paard zijnde gewoon een keer flink uitleven en dan breek je los.
Afijn, ik doe daar lekker me ding, gaan ze me proberen te vangen! Wat denken die gekke 2beners nou, dat ze dat gaat lukken? Ik heb ze even laten zien dat ik dan nog harder kan gallopperen en vond het eigenlijk best een leuk spelletje. De merries in de paddock vonden mij ook wel even heel leuk doen want die zijn lekker mee gaan rennen. Toen was het feest natuurlijk compleet!
Uiteindelijk kwam er iemand met hooi aan zetten. Het was vlak voor etenstijd dus dan ben ik daar zeker wel voor te porren. Hey ik ben wel een fjord he, voor eten doe en laat ik een hoop. Uiteraard kreeg ik gelijk dat stomme ding weer aan me hoofd en moest ik weer braaf mee lopen. Anders zou ik spierpijn krijgen zei mijn baasje. Nou vooruit dan maar.
Aan het eind van het verhaal kon het baasje weer lachen om mijn actie omdat ik anders altijd zo braaf ben, en was ik lekker mijn ei kwijt.
Gr casper
doppie45 schreef:johnvt schreef:Lieve mensen,
ALLE BALLEN VERZAMELEN....PADDOCKS GEOPEND!
Ik ben er in ieder gevalandere meiden ook? Valerie en Inge...is dat bekend bij hun John?
johnvt schreef:Oke,
Omdat ik het niet langer voor me kan houden bij deze:
Er komt een tweede longeerring naast de 4 aangelegde paddocks.
Deze ring zal een doorsnee krijgen van 18 meter.
Evenals de andere ring zal deze bodem worden voorzien van een AWT systeem.
Aanvang werkzaamheden ongeveer eind januari