Nicole1995 schreef:Ik ga maar alvast foto's verzamelenZe moeten alweer aardig wat bijlezen we kletsen er weer aardig oplos.
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

LIQUITA schreef:_sandra schreef:oh heerlijk, wil ik ook wel een zonnebank in huis. alleen rick is er erg op tegen, slecht voor je vind hij! maar ja hij heeft makkelijk kletsen, heeft geen kleurtje nodig. ik ben zo wit als wat. geef bijna licht hihi. na ja, wachten op het voorjaars zonnetje dan maar!
We zijn HIP!!!

LIQUITA schreef:Nicole1995 schreef:Zal een Runway in de binnen bak opbouwen kunnen jullie ff stralen hahahahhaDit word de nieuwe mode.
Hahahahaha
Er is trouwens vanmorgen allemaal zand gebracht bij Veldt
LIQUITA schreef:LIQUITA schreef:Ik bedenk me ineens dat het zand naar de goudkust moet, we krijgen een eigen strand, hiihi.Er is trouwens vanmorgen allemaal zand gebracht bij Veldt
LIQUITA schreef:_sandra schreef:ja , toppie, buitenbak word bijgevult. wil met droog weer, ook lekker veel in buitn bak gaan rijden. hoop op een droog voorjaar!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat zand in longeercirkel zou ook fijn zijn.

_sandra schreef:Nicole1995 schreef:Ze moeten alweer aardig wat bijlezen we kletsen er weer aardig oplos.
ja, en je bolletjes liggen te wachten. die schieten vanzelf wortel als je nog lang blijft bokken hahahahahahaha