ik ben geeekk op kerst ! vind hete cht leuk met alle verlichting en de boom met cadeautjes enzo 
en oud&nieuw komt er ook weer aan enzo
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ik ben geeekk op kerst ! vind hete cht leuk met alle verlichting en de boom met cadeautjes enzo 
Pebbs schreef:AHA vandaar, maar ik snap het, altijd gezellig met familie en cadeautjes vind ikik ben geeekk op kerst ! vind hete cht leuk met alle verlichting en de boom met cadeautjes enzo
en oud&nieuw komt er ook weer aan enzo
Emmaa_ schreef:Melissa wil hier toch nog even iets over kwijt want ik vind het niet echt heel erg leuk ofzo.
Je bent heus niet de enige die het leuk vind om foto's te maken hier, en je mag dan de eerste zijn en de gene die "de trend gestart" heeft hier in het topic maar je bent écht niet de enige.
En ik zoek, waarschijnlijk net als jij, gewoon iets om te doen in mijn vakantie.
Enneh, verlekker jezelf maar niet dat ik jaloers op je ben ofzo hoor...
Allemaal een beetje kirsten
Emmaa_ schreef:Melissa wil hier toch nog even iets over kwijt want ik vind het niet echt heel erg leuk ofzo.
Je bent heus niet de enige die het leuk vind om foto's te maken hier, en je mag dan de eerste zijn en de gene die "de trend gestart" heeft hier in het topic maar je bent écht niet de enige.
En ik zoek, waarschijnlijk net als jij, gewoon iets om te doen in mijn vakantie.
Enneh, verlekker jezelf maar niet dat ik jaloers op je ben ofzo hoor...

Astor schreef:Het komt wel zo over dat ik het natuurlijk weer verkeerd heb D
Maar ga er gewoon woorden meer aan vuil maken, ik bedoel het niet slecht.
Ik ga want zit al niet lekker in me vel....
Emmaa_ schreef:En om het even vriendelijk te houden.
Ik heb niet gelezen dat jij een oproepje had geplaatst, ik zal mijn bericht verwijderen editten of whatever.
Excuze moi.
Manon_S schreef:Deze foto kreeg ik toegestuurd van Diana en Jolanda
(ik heb ook wat nieuwe foto's in mijn profiel gezet)

.
.

.
.
. Manon_S schreef:Melissa en Emma , relax.
Er is heus wel genoeg Manon voor iedereen, haha.
Emmaa_ schreef:Je bent niet zomaar Melissa, je bent Melissa
Je bent een topmeid en je kan echt supergoede foto's maken
En ik wil gewoon niet dat ik jou modellen afpak, vandaar dat ik gewoon even ga zorgen dat mijn berichtje weg is of zal mensen doorverwijzen naar jou.
Kirsten_S schreef:Manon_S schreef:Melissa en Emma , relax.
Er is heus wel genoeg Manon voor iedereen, haha.
Heee heee, we gaan nou niet mijn fotograven afpakken he
.