Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kirsten_S schreef:jaaa ik had het wel effe gehad met alles, was zoo boos. en dat hij dan ook nog zegt: nouuuu dan haal je frans er toch zo effe 2 min bij. oftewel hij wist geen ene fiets waar die mee bezig was.

Kirsten_S schreef:vooor wie dan? voor melissa?

Maaikeee schreef:Iris eet jij thuis voordat je gaat rijden gewoon?
Iriis_ schreef:Sjit man.. echt niet leuk..
Ik dacht gister, ik ga een nieuwe versie van I-tunes instaleren, en nu is me I-tunes van mijn computer! Weg liedjes.
Echt?
Iriis_ schreef:Maaikeee schreef:Iris eet jij thuis voordat je gaat rijden gewoon?
Ik denk het wel ja
Maaikeee schreef:Iriis_ schreef:Sjit man.. echt niet leuk..
Ik dacht gister, ik ga een nieuwe versie van I-tunes instaleren, en nu is me I-tunes van mijn computer! Weg liedjes.Echt?
Das écht balen..!
Wij hebben net weer limewire derop, dus ben nu alles aan het volstampen:P
Maar echt sjit zeg..je weet niet hoe het kan?
Jane_ schreef:Ik vind wel echt jammer dat je niet meegaat naar Horse Event Ir
Iriis_ schreef:Ik wil een nieuwe profiel!
Ooh Maaike, zal ik je vanavond leren hoe je foto's moet uploaden?

Iriis_ schreef:Ik wil een nieuwe profiel!
Ooh Maaike, zal ik je vanavond leren hoe je foto's moet uploaden?

Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:jaaa ik had het wel effe gehad met alles, was zoo boos. en dat hij dan ook nog zegt: nouuuu dan haal je frans er toch zo effe 2 min bij. oftewel hij wist geen ene fiets waar die mee bezig was.
Wow! jij was zoooo boos met inspringen
En Dennis doen alsof hij Frans was![]()
Ging ie helemaal tegen je staan schreeuwen..
En jij jaaaa appelflap blah blah poedersuiker blah blah![]()
Ik moest eigenlijk stiekem ook wel een beetje lachen
Maaikeee schreef:Idd wat jane zegt, ik had persoonlijk geen problemen met dennis tijdens inspringen, hij gaf goede tips en complimentjes,
viel me allemaal mee haha
Maar hoe die met jou bezig was kirsten klopte inderdaad niet helemaal.. Alsof ie Frans # 2 was
Jane_ schreef:Heb jij trouwens zin Iris om volgende week vrijdag met mij en Anna mee te gaan naar Jordaanfestival?
We gaan misschien maar als je zin hebt ?