Stal de Vrijhoeve in Hazerswoude

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

WolinLotte

Re: Stal de Vrijhoeve in Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 19:07

Hahaha, ik kwam aanlopen met Wo en luc kwam echt zo aanhuppelen met een supervrolijke smoel :P ... Toch maar 't riempje gepakt om te zorgen dat ze niet onder de voeten zou komen van Wo.. die keek al van "WOOOOOOOWWW, DAT IS KLEIN!? :oo " en toen liep ze echt zo heel vrolijk mee.. 'wandelen, ja wandelen.. gezelluuuug' ..
Sh*t.. loop hier nu weer met een hond :)) .... Gelukkig kwam Ans haar oppikken :P .

_Sammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 20:18

Annn Ik lees nu je berichtje pas, ik zag je toch vanmiddag, wat is er dan?

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 20:23

_Sammy_ schreef:
Annn Ik lees nu je berichtje pas, ik zag je toch vanmiddag, wat is er dan?

tis al geregeld haha :D mijn moeder heeft het ene van tjoeb toch gezegd wat mas van plan was.. ;) schrok er wel van maar gaat niet door toch hoop ik??

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 20:26

WolinLotte schreef:
Hahaha, ik kwam aanlopen met Wo en luc kwam echt zo aanhuppelen met een supervrolijke smoel :P ... Toch maar 't riempje gepakt om te zorgen dat ze niet onder de voeten zou komen van Wo.. die keek al van "WOOOOOOOWWW, DAT IS KLEIN!? :oo " en toen liep ze echt zo heel vrolijk mee.. 'wandelen, ja wandelen.. gezelluuuug' ..
Sh*t.. loop hier nu weer met een hond :)) .... Gelukkig kwam Ans haar oppikken :P .

whahaha ja madam dacht ik ga niet wachten ik ga wel met lotte mee := ik vindt luca wel beetje dom.. ze loopt iedere keer maar bij die benen van de paarden ik krijg de iedere keer een hartverzakking van die hond :=

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 20:27

RianUnique schreef:
nou naar mij luistert ze toch...

hahaha dat zal nog wel even duren hihi

jaa normaal ook naar mij maar ze dacht alleen maar sterf met je zitten voor de foto's ik wil spelen

_Sammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 21:05

We gaan het erover hebben ;) hou het maar stil, gaat lukken (K)

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 09:34

_Sammy_ schreef:
We gaan het erover hebben ;) hou het maar stil, gaat lukken (K)

ik zal het stil houden :x ik hoor wel hoe het loopt :j

RianUnique

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 10:17

Stilhouden prima, maar ik vind niet dat het mag gebeuren!
Anyway, luca is jong en spelen is toch ook geweldig:P

Mmm eeen beetje dom is ze wel, dan maar voelen een keertje denk, ahhhh!

Het is vandaag verdomde koud brrr

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 12:09

Stil houden, wat mag niet gebeuren? ;) Wordt nog eens spannend :P

mauss

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 12:35

hallo allemaal

het buitenrijden gister was echt super. het weer was erg lekker, alleen had toch wel wat koude tenen gekregen.

moeten we vaker doen hoor

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 19:08

WolinLotte schreef:
Stil houden, wat mag niet gebeuren? ;) Wordt nog eens spannend :P

tjaa sommige dingen hoeft niet iedereen te weten alleen degene die het aan gaat ;)

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 19:08

mauss schreef:
hallo allemaal

het buitenrijden gister was echt super. het weer was erg lekker, alleen had toch wel wat koude tenen gekregen.

moeten we vaker doen hoor

ahhh mag ik dan ook een x mee als mn verdomde vinger weer goed is??? O:) O:)

RianUnique

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 19:24

Nee niemand hoeft daar iets over te weten!
Hahaha ja het was wel frisjes, en het word steeds frisser maus!

RianUnique

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 19:25

@Lotte, ik vind nog steeds dat jij je zaakjes zelf op orde moet stellen, dat voeren nu en van de zomer liep je te zeiken over het land dat je paard nog binnen stond, dat doe je zelf moet je dingen regelen dat doet iedereen...

Sorry zo denk ik er gewoon over

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 19:33

RianUnique schreef:
@Lotte, ik vind nog steeds dat jij je zaakjes zelf op orde moet stellen, dat voeren nu en van de zomer liep je te zeiken over het land dat je paard nog binnen stond, dat doe je zelf moet je dingen regelen dat doet iedereen...

Sorry zo denk ik er gewoon over

ik ben het hier wel mee eens ik reageer normaal niet maar dit irriteerde me.. Ik had het al op het bord gezt maar dat was opeens weer weg ??
best als je het opschrijft maar doe het dan vanuit je eigen naam en niet via de paarden

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 22:31

@Angela: Nou ik was zondag boos, dat er iemand staat te voeren en tegen over dat betreffende paard stond een paard de box af te breken en hier wordt gewoon niet naar gekeken.. Prima dat je niet de paarden voert, geef ik je gelijk in, dit moet je ook gewoon zelf doen en dit doe ik dan ook gewoon.. Maar ik kan er niet tegen als mensen gewoon er wat in gooien en vervolgens een paard er tegenover de boel af laten breken en dan weglopen.. Vind dat niet kunnen.. Beetje eenmanszaakjes runnen en verder niet kijken dan je neus lang is... Een 'plukje' had het paard al een plezier gedaan.

@Rianne: Prima dat jij dat vind, maar wat dat betreft geldt hetzelfde; als stalgenoten kijken we dus schijnbaar niet meer naar elkaars paarden. En wat betreft van de zomer; er zou ook niemand een belletje kunnen geven... maar er liep menig stalgenoot rond waar geen lampje bij gaat branden. En tuurlijk had ik haar zelf moeten buitenzetten. Buitendat.. dat 'zeiken' van mij, je hoeft het niet persoonlijk op te vatten :) .

Twee weken terug had mijn paard koliek en toen werd er gezegd; ze lag zo lekker te rollen met een bezweet lichaam, nu slaat dit niet op jullie, maar wel op het feit dat er gewoon niemand dat soort dingen herkend.. best ergerlijk. Per toeval was ik op stal en zag ik het.

Even goede vrienden, maar het is ook fijn als er niet al te veel desinteresse is in elkaars paarden.. ;)

mauss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 10:31

goedemorgen allemaal

angg, tuurlijk mag je ook mee. graag zelfs. zou wel zo leuk zijn dan, toch?

Rian, volgende keer trek ik gewoon wat dikkere sokken aan dat ik wel warme tenen heb.

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 11:06

WolinLotte schreef:
@Angela: Nou ik was zondag boos, dat er iemand staat te voeren en tegen over dat betreffende paard stond een paard de box af te breken en hier wordt gewoon niet naar gekeken.. Prima dat je niet de paarden voert, geef ik je gelijk in, dit moet je ook gewoon zelf doen en dit doe ik dan ook gewoon.. Maar ik kan er niet tegen als mensen gewoon er wat in gooien en vervolgens een paard er tegenover de boel af laten breken en dan weglopen.. Vind dat niet kunnen.. Beetje eenmanszaakjes runnen en verder niet kijken dan je neus lang is... Een 'plukje' had het paard al een plezier gedaan.

@Rianne: Prima dat jij dat vind, maar wat dat betreft geldt hetzelfde; als stalgenoten kijken we dus schijnbaar niet meer naar elkaars paarden. En wat betreft van de zomer; er zou ook niemand een belletje kunnen geven... maar er liep menig stalgenoot rond waar geen lampje bij gaat branden. En tuurlijk had ik haar zelf moeten buitenzetten. Buitendat.. dat 'zeiken' van mij, je hoeft het niet persoonlijk op te vatten :) .

Twee weken terug had mijn paard koliek en toen werd er gezegd; ze lag zo lekker te rollen met een bezweet lichaam, nu slaat dit niet op jullie, maar wel op het feit dat er gewoon niemand dat soort dingen herkend.. best ergerlijk. Per toeval was ik op stal en zag ik het.

Oke dat snap ik dan wel ja maar zoals het op het bord stond dacht ik is het nu de bedoeling dat ik de hele stal ga voeren.. en dat hadden meerdere snap je ;) maar nu is het wel duidelijk

Even goede vrienden, maar het is ook fijn als er niet al te veel desinteresse is in elkaars paarden.. ;)

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 11:07

mauss schreef:
goedemorgen allemaal

angg, tuurlijk mag je ook mee. graag zelfs. zou wel zo leuk zijn dan, toch?

Rian, volgende keer trek ik gewoon wat dikkere sokken aan dat ik wel warme tenen heb.

yeeaaahh :D :D ik kan niet w8en maar ik zal wel moeten :( :P

mauss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 11:15

wanneer weet je meer over je hand?

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 11:23

donderdag dus hoop dat ik geen gips meer krijg maarja ze moeten mij altijd hebben :P

mauss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 11:26

ik vraag me zelfs af wat dat gips nu voor zin heeft. het kootje met je nagel is toch gebroken?

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 11:29

jep dat kootje is gebroken :j
ik snap de functie ook niet van het gips maar ik ga dit niet nog 2 weken volhouden ik word gek iedereen maar lekker rijden en ik mag toe kijken

mauss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 11:30

maar je kan je vinger bewegen en op die plek zit niet eens gips, dus wat doet het gips dan nog

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-09 11:32

er zit wel gips maar ja ik kan hem wel bewegen.. tis niet veel maar toch..
maarja er gebeuren wel meer dingen die ik niet snap... ik doe ook maar geen moeite meer want het heeft toch geen zin :P