Ditjes & Datjes van de Veldt schatjes: Part 2

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

meelen

Re: Ditjes & Datjes van de Veldt schatjes: Part 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 08:23

winnitou schreef:
Was dus even de weg helemaal kwijt. Heb na lang gepruttel de kabeltjes (hoezo draadloos) maar weer in oude staat terug verbonden en ik ben er nu weer.
Had een heleboel gegevenes bij de hand maar snap er geen reet van verder.
Waar kan ik het subnetmask vinden (is een nummer)
en Gateway (ook een nummer) mijn ipadress weet ik wel.
gaan ze daarna nog allemaal idiote dingen vragen, geen idee wat ik daar dan weer moet invullen. Heb dus echt een draadloze wizzkid nodig die dit eerder aan de hand heeft gehad (of weet waar ik alle info vandaan kan krijgen).
Had nog zo gehoop dat het mij zelf zou lukken maar dit gaat mij boven mijn pet.......Hier word ik dus kriegel van. Zirt nu nog steeds boven terwijl ik zo graag beneden had willen bokken.

Ik ga stoppen, ben er slaperig van geworden...

Ik zeg niks meer.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 11:36

meelen schreef:
winnitou schreef:
Was dus even de weg helemaal kwijt. Heb na lang gepruttel de kabeltjes (hoezo draadloos) maar weer in oude staat terug verbonden en ik ben er nu weer.
Had een heleboel gegevenes bij de hand maar snap er geen reet van verder.
Waar kan ik het subnetmask vinden (is een nummer)
en Gateway (ook een nummer) mijn ipadress weet ik wel.
gaan ze daarna nog allemaal idiote dingen vragen, geen idee wat ik daar dan weer moet invullen. Heb dus echt een draadloze wizzkid nodig die dit eerder aan de hand heeft gehad (of weet waar ik alle info vandaan kan krijgen).
Had nog zo gehoop dat het mij zelf zou lukken maar dit gaat mij boven mijn pet.......Hier word ik dus kriegel van. Zirt nu nog steeds boven terwijl ik zo graag beneden had willen bokken.

Ik ga stoppen, ben er slaperig van geworden...

Ik zeg niks meer.

Ik ga Ron echt bellen hoor, maar je weet toch dat ik als zelfstandige meid alles zelf wil kunnen. Maar sommige dingen gaan boven mijn pet.

incognito

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 12:22

xan schreef:
Ik heb hier even wat starttijden van bokkers die ik zo snel kon vinden:
21.13 uur Tilly op Xandra
21.20 uur Anke op Nap
21.27 uur Sandra op ??? (was het Nimph?)

23.15 uur prijsuitreiking.

Allemaal heeeeeeeeeeel veel succes. Ik kom jullie voorlezen.

Ik heb het ook gezien.
En het wordt Kanu. De tank.... Haha! Haha!
Alvast bedankt.
Ik heb nog een vraagje.
Zou ik misschien van iemand een wit dekje kunnen lenen?
Ik heb dat niet en het dekje wat er nu op zit ie\s niet echt fraai.

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 13:52

Hoi Allemaal,

Jee Winnitou, dat is wat met je heup!! Mijn oom was ook zo jong toen hij een nieuwe heup moest, hij liep daarna als een kievit.
Liquita, veel plezier in Oostenrijk.
Volgende week zitten Michael en ik in Limburg, in Thermo 2000. We gaan allerlei massages doen en sauna's bezoeken en eten in Maastricht. Yeah, onwijs zin in.
Xan, je mag trouwens wel met een rubber bit officiële wedstrijden rijden, miss weet je het al.
Vanmorgen had ik privéles op Valentino, was ook wel even nodig. We waren doorweekt en dat met 4 graden, maar wel heerlijk gewerkt en heel voldaan. Nou ik moet zo nog even werken, tot ziens!!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 20:24

Werd vanmorgen keurig door het zioekenhuis gebeld, de orthopeden hadden nog geen overleg gehad. Wordt maandagmiddag gebeld (als ze dan wel overleg hebben gehad).

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 20:25

Tytje wat lekker, even ontspannen in het kuuroord. Daarna de kermis over op het Vrijthof (werd opgebouwd volgens mijn ouders, die waren er wooensdag) en op een verwarmd terras heerlijk genieten.
Wat is dat lang geleden dat ik daar ben geweest.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 09:47

zo even een berichtje van mij zag al dat jullie niet wisten waar ik bleef nou zal vertellen ben 4 dagen aan het schuren geweest heb mijn keuken kast en salon talef kaal geschuurd wil van die lichte teak meubelelen nu heb ik koloniaal dus heb koloniale er af geschuurd ziet er heel leuk uit

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 13:01

winnitou schreef:
meelen schreef:

Ik zeg niks meer.

Ik ga Ron echt bellen hoor, maar je weet toch dat ik als zelfstandige meid alles zelf wil kunnen. Maar sommige dingen gaan boven mijn pet.

Daarom, wat je nu allemaal aan het doen bent is zonde van je kostbare tijd denk ik.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 13:03

ATE schreef:
zo even een berichtje van mij zag al dat jullie niet wisten waar ik bleef nou zal vertellen ben 4 dagen aan het schuren geweest heb mijn keuken kast en salon talef kaal geschuurd wil van die lichte teak meubelelen nu heb ik koloniaal dus heb koloniale er af geschuurd ziet er heel leuk uit

Hee ATE, ook al zo lekker druk lees ik.
Ik was gisteren bij het nieuwe huis van Wim en Francis, daar gaan ze ook lekker zag ik.
Wanneer willen die verhuizen?

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 13:05

heeft er misschien nog iemand een plastron met speltje te leen ?:P.. ik ben zo druk geweest met werk en de paarden dat er 1 kopen er helemaal bij in is geschoten.

ik hoop dat iemand mij even kan helpen.. heb verders alles alleen dat ontbreekt Tong uitsteken

xxx(K)

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-07 14:13

Hallo....hier even snel een berichtje uit Oostenrijk.

Het is hiet heerlijk, de zon schijnt, en er ligt sneeuw. Vanavond is de suprise party. Ik ben zeer benieuwd hoe Erik's broer gaat reageren. Voor al op zijn zus met man en zoontje van 4 jaar, die in Nieuw Zeeland wonen. We hebben hun 3 jaar niet gezien...dus dat is echt een grote verrassing.

Ik heb een berichtje voor Xan, Winnitou en Duikertje:

Jullie krijgen de groeten van Co Croese en hij vraagt waarom jullie niet op het Zaans Dictee waren? Weet je nog Xan, dat wij het daar over hadden en dat ik op die naam reageerde van 'he een vriend van Erik's vader het ook zo'. Nou, het was hem dus wel. Hij is nu ook hier voor het feestje en zijn vriendin heeft ook paarden, zo kwam het toevallig ter sprake. Ze vertelde dat ze ment en later over de drie mutsketiers die ook uit de Zaanstreek komen.

Leuk he...ik ga nu eten. Doeiiiiii

Jo...je hoeft het dus niet meer op bokt te zetten...wel bedankt en succes met schuren.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 14:45

Fijn dat jullie goed zijn aan gekomen in Oostenrijk.
Leuk hoor die surprise-party. Spannend.
Veel plezier alvast en gefeliciteerd hoor.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 17:55

ff een berichtje van van liquita ; tilly xan winnitou jullie krijgen de gr van co croese en waar jullie gebleven zijn op zaans dictee

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 17:56

LIQUITA schreef:

Het is hiet heerlijk, de zon schijnt, en er ligt sneeuw. Vanavond is de suprise party. Ik ben zeer benieuwd hoe Erik's broer gaat reageren. Voor al op zijn zus met man en zoontje van 4 jaar, die in Nieuw Zeeland wonen. We hebben hun 3 jaar niet gezien...dus dat is echt een grote verrassing.

Jullie krijgen de groeten van Co Croese en hij vraagt waarom jullie niet op het Zaans Dictee waren? Weet je nog Xan, dat wij het daar over hadden en dat ik op die naam reageerde van 'he een vriend van Erik's vader het ook zo'. Nou, het was hem dus wel. Hij is nu ook hier voor het feestje en zijn vriendin heeft ook paarden, zo kwam het toevallig ter sprake. Ze vertelde dat ze ment en later over de drie mutsketiers die ook uit de Zaanstreek komen.

Jo...je hoeft het dus niet meer op bokt te zetten...wel bedankt en succes met schuren.

shid had eerst ff moeten lezen Haha! net geplaast

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 17:58

meelen schreef:
ATE schreef:

Hee ATE, ook al zo lekker druk lees ik.
Ik was gisteren bij het nieuwe huis van Wim en Francis, daar gaan ze ook lekker zag ik.
Wanneer willen die verhuizen?

geen idee waneer die willen verhuizen maar hun huisje schiet op denk dus binnen kort Knipoog

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 17:59

LIQUITA schreef:

internet is ook overal he liquita Haha! veel plezier met jullie vakantie

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 14:23

Ja zeg, chips dat dictee. Helemaal vergeten zeg. Ik heb er eigenlijk ook helemaal niets over gelezen in de krant.
Dom dom dom, maar we heten niet voor niets de mutsketiers. Haha! Haha!
Eigenlijk toch wel weer jammer. Had notabene ook een zaans boek mee op kamp om er een beetje in te komen. En toen toch weer vergeten.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 14:25

Tytje schreef:
Xan, je mag trouwens wel met een rubber bit officiële wedstrijden rijden, miss weet je het al.

Nee dat wist ik nog niet. Waar heb je dat vandaan ?? Dan kan ik dat even nalezen, zou wel super zijn. Tilly heeft een nieuw rubber bit gekocht, en dat reed gister helemaal super.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 14:31

Incognito, Winnitou en Duikertje: jullie hebben gister super gereden hoor.
Incognito neemt de volgende keer een paardje met wat meer pit, want voor de rest zag het er echt heel goed uit, maar Jocelyne had het wel gehad zo laat op de avond.
Winnitou, jou laatste middendraf was super, jammer dat de jury dat niet beloond heeft.
En reed je niet met spoortjes ??? Zoiets stond toch op je protocol ? Liever met spoortje rijden dan je benen zo gebruiken ??
En Duikertje, gewoon super goed dat je meedeed. En het ging ook nog goed. Jammer dat Xandra uit de galop viel, en de bekende hoeken inrijden.

Al met al weer een leuke gezellig onderlinge wedstrijd avond.

(haha, dit was mijn kritische blik op de avond)(bekend bij Winnitou en Incognito Knipoog )

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 14:35

Liquita, Is het lekker in de sneeuw ????
Hoop dat je veel plezier hebt gehad op het feest van je broer.

Je paard heeft het goed gedaan op de wedstrijd. Heleen reed keurig en Liquita deed geen
vreselijke dingen. Ze heeft dus een prijs gereden, maar dat zul je nog wel van haarzelf horen.
Ik moet zeggen dat ik het een leuke combinatie vond.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 14:56

meelen schreef:
winnitou schreef:

Daarom, wat je nu allemaal aan het doen bent is zonde van je kostbare tijd denk ik.

Maar ik leer er wel van (dat ik echt niet alles zelf kan doen of dat ik weer wat moet bijleren)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 14:57

Saphira_ schreef:
heeft er misschien nog iemand een plastron met speltje te leen ?:P.. ik ben zo druk geweest met werk en de paarden dat er 1 kopen er helemaal bij in is geschoten.

ik hoop dat iemand mij even kan helpen.. heb verders alles alleen dat ontbreekt Tong uitsteken

xxx(K)

lees het nu pas, met terugwerkende kracht heb je niks aan he?

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 18:18

Lieve mensen, vraagje: hebben jullie wel al op het hengstveulen van de Rousseau gestemd: CAYENNE in dit topic: (kan nog tot vanavond 2400 uur)

[KS] Bokt hengstveulen 2007 verkiezing, stemmen maar!

(De kanjer van Sam en ons mist nog steeds 1 of 2 stemmen Boos! )

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 19:39

winnitou schreef:
Saphira_ schreef:

xxx(K)

lees het nu pas, met terugwerkende kracht heb je niks aan he?

haha ik heb er gelukkig 1 kunnen lenen van miranda van soraya.
helaas was sinclair niet zo een goede keus..

viel telkens uit de galop, en zit ook nog is als een rund zonder verstand.
nee ik kon deze avond alleen nog maar vloeken..
had me er zo op verheugd.. en dan zo een slechte proef gereden,
echt super jammer. maar heb wel weer wat geleerd,, dat je altijd moet blijven werken aan je paard anders bak je dr niks van Tong uitsteken ( ik ben gewend dat het allemaal vanzelf gaat.. ) en nu een keer op een manege paard jemig wat was ik moe zeg Tong uitsteken..

njaaah volgende wedstrijd probeer ik het gewoon weer op een ander paardje heb evengoed een leuke avond gehad.

iris viel ook nog ff van pukkie af.. dus dat was weer een goeie start van pukk Tong uitsteken..

njaah dat was het wel Tong uitsteken

xxx

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 20:14

Ojee die Iris, ik was er nog niet zo vroeg op de avond, dus heb dat gemist.
En ja dat een wedstrijd rijden iets totaal anders is, daar kan ik over meepraten. Je moet inderdaad wel rijden anders wordt het niets Haha! Haha! Haha!
Maar als je er maar lol in houdt dat is belangrijk.

Weet iemand hoe Angela op Sire heeft gereden. Ik hoorde haar nog wel zeggen dat ze zelf heel tevreden was.