haha kaar nou je zal zien dat als ik dalijk weer Echt kan gaan rijden dat uk niet zo heel lief is met rijden hoor... dan zou je der voor de gein is een keer op moeten
je ziet het niet zosnel van de buiten kant mss maar je voelt het heel goed
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

je ziet het niet zosnel van de buiten kant mss maar je voelt het heel goed
vera23 schreef:te duus wel maar niet te groot hoor ireen 1.60 maar groeit nog wel![]()
haha kaar nou je zal zien dat als ik dalijk weer Echt kan gaan rijden dat uk niet zo heel lief is met rijden hoor... dan zou je der voor de gein is een keer op moetenje ziet het niet zosnel van de buiten kant mss maar je voelt het heel goed
door het eten,eten en eten en niet veel meer sporten.
ze had maar sloffie om gedaan heh ... geloof dat ze 1 keer beetje raar had gedaan
maar het viel mee gelukkig was ook wel lekker weer vandaag scheelt ook altijd weer
vera23 schreef:ik ben jaloers op iedreen die nu bij de paarden is
ik heb vanmiddag lekker een strandrit gemaakt met Val en Ko & Kola
Was een heerlijk ritje
Lekker rustig op het strand ook
Binar schreef:Leuk koppie en mooie kleur heeft dat peerd, maar idd wel veel centjes![]()
Xeen, fijn dat t kastje eruit gaat!!!
vera23 schreef:ik ben jaloers op iedreen die nu bij de paarden is
Ik zal je nog ff jaloerser maken,ik heb vanmiddag lekker een strandrit gemaakt met Val en Ko & Kola
Was een heerlijk ritje
Lekker rustig op het strand ook

.

NuggT schreef:Haha ja klopt, laatste 2 uur verviel.
vera23 schreef:bagger snert weer![]()
gister niet echt lekker gehobbeld uk had er geen zin in en ik waaide er bijna vanaf
maar toen de les eenmaal begon was hij ineens erg braaf en liep hij ondanks regen/wind toch wel erg lekker
vera23 schreef:nou mooi toch nous
Het gekke is dat hij het doet tot ik op rechts heb gegaloppeerd en daarna wel netjes blijft draven..maf peerd