Zen gaat super goed, ben zo trots op ons

Rianne heeft foto's gemaakt van zaterdag, er volgt nog een topic maar deze wilde ik alvast delen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

(en hij volgens mij wel met mij, want hij doet altijd zo z'n best!)
Hoe gaat het met iedereen? Hoe het met Judith gaat weet ik, die kwam ik zaterdag tegen
hehe.. 

Maar helaas kan ik morgen niet, ga straks op wedstrijd in Nijmegen
ook heel erg zin in!!
Ik doe idd zelf alweer lekker mee met alle wedstrijden
Sinds januari alweer 2 nationale en 2 onderlinge achter de rug en ging goed!!! Heb helaas nog wel het idee dat ik mn rug snel aanspan, net alsof ik het onbewust bescherm, maar dat is helaas niet altijd bevorderlijk voor mn rijden
Ik moet dan hele tijd tegen mezelf zeggen ontspan ontspan.. ik hoop dat dat met de jaren meer gaat slijten
Moet vanmiddag M proefje rijden, dus lekker hele proef doorzitten
En ach, misschien dat een goed gesprek helpt 
Had echt leuke paarden te rijden! En ben ook nog geinterviewd voor de regionale tv
hehe.. Echt een super geslaagd weekend, ben nu mn stem kwijt
Maar zodra ik dan op het paard zit is het goed
Al heb ik ook wel vaak genoeg dat ik nog van de zenuwen uiteindelijk fouten maak in de proef, maar ja... wat wil je ook, er is geen 2e kans, dus het moet in 1 keer goed gaan
Maar vind het ontzettend leuk
Helaas zitten er niet zo veel studentenrijverenigingen in het Noorden
Er zit wel 1 in groningen, die hebben in september pas weer wedstrijd, dus duurt nog even
En het leuke is, het bos daar is nog groter. De waterbak in het bos is daar nog gaver, dus veel meer uitrijmogelijkheden dan in Giekerk. En daarbij komt dat er ook haflingers gehuurd kunnen worden voor een buitenritje. Dus als er mensen met mij en Jutta mee willen op buitenrit... Dat is dus nu mogelijk!