dus dan zeg ik het nu alvast
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dus dan zeg ik het nu alvast

,

loontje schreef:spettertjuh schreef:Oja.......Vernaniasluit Amber steeds op door het haakje van haar luikje open te maken.....hoe ze het doet ik weet het niet. Ik heb nu het deurtje vastgezet met het halster van Amber, beetje lastige constructie maar het werkt wel geloof ik. Is toch zielig voor Amber kan ze niet meer naar buiten kijken......
Wat eem stout paard zeg.Arme Am die niks meer zien kan.Zal haar wel even in d'r oor fluisteren vanavond.
Ach ja zolang het voor de rest goed gaat dan zal ze er maar aan wennen denk ik dan maar.
woewa schreef:leuke foto in je profiel trouwens![]()
ziet er lief uit
mij op spettie
spettertjuh schreef:Hey Eef.............vertel hoe is het met Robin zijn rare bultjes.........IKKE NIEUWSCHIERIG AAGJE HOOR...........
Xeen schreef:Hallo iedereen,
By femke achter op naar huis gegaan,
Ik was Naahaat
Maarja
Vanaaf even naar Vesra
Maar even vraagje,
Aniet ennem Eefje
Jullie werken tog in ziekenhuis ?
Weten jullie dan niet of, opgezette nierwanden er is ?

Xeen schreef:Hallo iedereen,
By femke achter op naar huis gegaan,
Ik was Naahaat
Maarja
Vanaaf even naar Vesra
Maar even vraagje,
Aniet ennem Eefje
Jullie werken tog in ziekenhuis ?
Weten jullie dan niet of, opgezette nierwanden er is ?
AnitaJoeri schreef:Nous uitslaper dat je bent,ik heb Bies zijn stalbandages afgedaan,maar ehhhhhhhhhhhhhhhnadat die los heeft gestaan.Hihi zijn een beetje nat geworden,maar Johnnie zou ze ff op de kachel leggen.Kun je ze vanavond weer gebruiken hoor muts.
En ja Kaar ik heb heerlijk geslapen,als de princes op de erwt,lig een stuk hoger en dat is wel gek hoor.Maar de paardjes hebben toch wel anderhalf uur losgestaan in de wind en de regen.