Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Hallo,
Wij kennen elkaar niet. Maar ik kan Natasja wel van toen ze nog van Bert was. Ik neem aan dat jij haar van Bert Vink gekocht hebt?
Wat geweldig zeg dat ze nu van jou is en gewoon een fijn leventje heeft gekregen waar ze liefde, aandacht en beweging krijgt. Wat ziet ze er geweldig uit zeg!
Heel veel plezier met haar en ik ga zo eens even op zoek naar nog meer topics van jou en Natasja!
Groetjes, Femke
Citaat:Hoi Joyce,
Dat kan wel kloppen, want Bert is naar Weert verhuisd, in Limburg, met de paarden, dus zal hij haar wel van daaruit hebben verkocht.
Ik stond in Someren bij Bert op stal en daar stond Natasja dus ook.
Een lief, beetje schuchter paard, waar ik altijd een beetje medelijden mee had.
Wat ik weet van Natas is dat Bert haar gekocht heeft van iemand die haar in haar eentje in een weiland had staan als fokmerrie. Ze zou niet te rijden zijn vanwege haar karakter. Dus misschien dat hier het gerucht van de slager de wereld in is geholpen.
Bert had haar gekocht vanwege haar goede papieren om mee te fokken. Boer Bert zou haar ook wel even rijden, maar dat is hem dus nooit gelukt. Ze stijgerde heel hoog tijdens het rijden en volgens mij had ze ook last van wegrennen.
Natasja werd dus, zonder er goede les of andere hulp bij te vragen, bestempeld als gevaarlijk.
Dus ging Natas de wei in en werd ze weer fokmerrie. En heeft een aantal veulentjes gekregen.
2 jaar geleden ging de stal failliet. De stalhouder verhuisde naar Weert en nam zijn dekhengst, een tinker, en zijn fokmerrie, Natasja mee. Hierna weet ik het niet meer, want van de ene op de andere dag verbrak hij al het contact.
Ik was eerlijk gezegd bang dat ze toen naar de slager is verkocht, maar vandaag zag ik ineens in je topic een springlevende Natas onder het zadel, en hoe!
Sorry, het is een beetje een lang verhaal geworden.
Ik zal eens kijken of ik wat oude foto's van haar kan vinden als je dat leuk vind.
Groetjes, Femke