Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
l0rdJ schreef:Ik moet even iets kwijt hoor hihi,
ten eerste, pallieter is weer enorm gegroeid!
Ik heb weer nieuwe foto's toen ik ze aan het bekijken was schrok ik enorm van het verschil!
Kijk zelf:
viewtopic.php?f=53&t=757849&hilit=
En ten tweede, waar ik dus voor langskwam.....
Lig ik vanochtend in me bed, tv te kijken, schakel over naar Rtv-Nh en zie ik daar de naam schailo staan, ik dacht eens even kijken! Komt Petra(liquita) voorbij, met de andere dames aan een tafel over de tombola te vertellen. Ook de eigenaren van shailo deden hun verhaal. Het was een erg mooi stukje, er werden ook allemaal hele mooie foto's getoond van hem, volgens mij ook een paar die we hier in het forum tegen waren gekomen. Ik vond ook dat het zoontje op een geweldig lieve manier vertelde hoe het ging, en over zijn zak wortels...... zo zie je echt dat kinderen er op een andere manier mee bezig zijn! er werd op het laatst nog gezegt, Kom dus allemaal zaterdag naar manege veldt in wormer...... Nu maar hopen dat het in de kantine past hihi
Gr. annique
! Goed idee 
Hackie schreef:Ik heb het flimpje ook gezien,! Goed idee
Maar het is toch niet de familie Vorstenbosch?
Dat is toch de 'familie' van Sire?
. LIQUITA schreef:Hackie schreef:Ik heb het flimpje ook gezien,! Goed idee
Maar het is toch niet de familie Vorstenbosch?
Dat is toch de 'familie' van Sire?
Klopt, dat is een foutje.
? Hackie schreef:Enne, ze waren toch met zijn 2en naar het Twiske? Ik zag terug alleen Arnold, en de man van Sandra dan terug komen?

meelen schreef:Nou zeg, ik kijk altijd naar RTVNH, maar gisteren nou net weer niet![]()
Dus heb ik net eventjes gekeken. Grappig om jullie zo op de pc te zien.
En nu weet ik ook wie er bij Rick hoort :D
.
. LIQUITA schreef:Weet je wat ik helemaal vergeten ben te melden......ik heb afgelopen zondag weer eens een winstpuntje weten te scoren. Het was nogal onverwachts, dus ik was zeer BLIJ en ook nog een gedeelde 1ste plaats.
Nogmaals van harte met deze motivatiepunt!!!!!

LIQUITA schreef:Weet je wat ik helemaal vergeten ben te melden......ik heb afgelopen zondag weer eens een winstpuntje weten te scoren. Het was nogal onverwachts, dus ik was zeer BLIJ en ook nog een gedeelde 1ste plaats.

xan schreef:Toppie van je Liquita !!!![]()
Dat was je waarschijnlijk door alle drukte vergeten.
Je wordt nu ook een echte Bekende Nederlander.
. Yinari schreef:Goed zeg!!
By the way Xan, hoe kom jij in de huiskamer met 38 berichten? Je moet er toch 50 hebben?
Shenavallie schreef:Ik heb 4 In het land en editieNL een berichtje gestuurd
. xan schreef:Toppie van je Liquita !!!![]()
Dat was je waarschijnlijk door alle drukte vergeten.
Je wordt nu ook een echte Bekende Nederlander.
.

Shenavallie schreef:Ik heb 4 In het land en editieNL een berichtje gestuurd