Ik laat de keus aan de meerijders over.
Wel vindt ik het handig als we maar naar 1 adres hoeven te rijden, dus bijv. dat thirz bij bianz is, of andersom....
En Annemijn bij Cis of andersom....
Thirz, heb jij misschien zin en tijd om zaterdag voice voor mij even beweging te geven?
Alleen als je tijd hebt hoor...
Morgen heb ik les, dus wil ik niet dat ze stil staat (ivm spierpijn) en zondag is ze ook al vrij.
Je mag ook op buitenrit met haar, of longeren, dressuren mag natuurlijk ook, maar weet niet of ze daar nog zin in heeft, want dat doet ze al heel de week

Verder doe ik zelf wel uitmesten enzo, maar ik heb sochtends een modeshow om te lopen bij mn moeder in de winkel en ben denk ik pas rond 15.00 uur thuis en heb geen zin om dan nog te haasten enzo.
Kijk maar of je er tijd voor hebt....
Met haar had ik t nl al een beetje besproken
Dus zeg t maar Mariek? Wat vind jij t makkelijkste? T maakt mij nie uit.
Dus als jij dan bv Cis en Anne oppikt en dan doorrijdt naar Bianz dr huis? 
waar ben je? Hoe gaat het?
) een erg leuk verslag
Wat een lol hadden we nog met die laatste 'cocktails'
Ze mocht eerst ff los in de roundpen en die gaf me toch een reeks bokken! Daarna heb ik dr nog flink laten werken aan de dubbele lijnen, dus ik hoop dat ze dr energie nu een beetje kwijt is!
Komt mooi uit met t stappen van de 8ste
Heb ook nog steeds een mooi stukje blauwe nagel wat mooi mee groeit
Ik ben zaterdag een dagje winkelen met m'n moeder en m'n zus... echt jammer want anders was het wel te regelen denk ik. Dan misschien over een week of 2 (er van uit gaande dat je volgende week weer zelf lekker kunt rijden) nog eens een poging? Of als je vrijdag vroeg thuis bent natuurlijk maar daar gaan we nog ff niet van uit dan! 

haha