manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

voicenel

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 19:11

Ja dat is zeker Cis, nou voor wilco en mij maakt het niks uit hoor wie er met ons mee rijdt, wij willen best even naar Vlissingen of Middelburg rijden.
Ik laat de keus aan de meerijders over.
Wel vindt ik het handig als we maar naar 1 adres hoeven te rijden, dus bijv. dat thirz bij bianz is, of andersom....
En Annemijn bij Cis of andersom....

Thirz, heb jij misschien zin en tijd om zaterdag voice voor mij even beweging te geven?
Alleen als je tijd hebt hoor...
Morgen heb ik les, dus wil ik niet dat ze stil staat (ivm spierpijn) en zondag is ze ook al vrij.
Je mag ook op buitenrit met haar, of longeren, dressuren mag natuurlijk ook, maar weet niet of ze daar nog zin in heeft, want dat doet ze al heel de week Knipoog
Verder doe ik zelf wel uitmesten enzo, maar ik heb sochtends een modeshow om te lopen bij mn moeder in de winkel en ben denk ik pas rond 15.00 uur thuis en heb geen zin om dan nog te haasten enzo.

Kijk maar of je er tijd voor hebt....

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-08 20:00

Ik pas me helemaal aan Marieke aan Haha! Met haar had ik t nl al een beetje besproken Lachen Dus zeg t maar Mariek? Wat vind jij t makkelijkste? T maakt mij nie uit.
Hoe laat begint t eigenlijk Nel?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 20:58

Sorry Nel, had t graag een andere dag wel gedaan, maar moet zaterdag werken en ben niet op stal. Misschien kan ik zondag wel wat voor je betekenen? Dan heb ik wel tijd Knipoog

Bianz en ik hadden al bedacht dat ik bij haar ging verzamelen. En Marieke kan toch t beste achter jou aanrijden ivm de weg die alleen jij weet Clown Dus als jij dan bv Cis en Anne oppikt en dan doorrijdt naar Bianz dr huis?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 21:39

ja dat kan ook!
Ik weet niet of mariekje van plan was om achter mij aan te rijden.
Gerlien rijdt ook achter mij aan.

O jammer thirz dat je zaterdag niet kan.
Dan kijk ik of ik zaterdag zelf nog wel kan longeren, want anders ben ik bang dat ze spierpijn heeft... Knipoog

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 08:53

Ok, prima ik zorg gewoon dat ik op tijd bij Annemijn ben (hoe laat?). En wat doen jullie met je outfit, hoe horror-achtig gaan jullie...dat ik niet straks voor l*l loop Clown

Het is hier echt kloteweer trouwens, heel arelaxed en ik ben ook nog mijn telefoon vergeten thuis dus moet straks nog terug op de fiets om m te gaan halen!

Fijne dag allemaal en tot morgen.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-08 11:29

Ik doe gewoon een spijkerbroek aan met een zwart shirt of iets met een zwart vest (moet nog even in mn kast neuzen en een keuze maken) en mn hippe roze heksenhoed Haha! Verder weinig extra's denk ik. Straal de horror wel uit met mn roze heksen hoed (érrug angstaanjagend natuurlijk Knipoog ) en mn boze horror blik Huilen van het lachen
Hier is t ook zulk mooi weer. Was niet heel fijn om op t strand en in t bos te lopen. Maar een kop lekkere warme chocomelk maakt daarna al veel goed Haha! haha
Dan zie ik je wel verschijnen hier morgen Cis Ja
Nel hoe laat wil je hier wegrijden?

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 13:57

Thirz schreef:
Kims Wow! waar ben je? Hoe gaat het?

Sorry! Ik lees wel mee maar ik post niet meer zoveel. Ben de afgelopen dagen weer met mijn huiswerk gestart en samen met kind én ondertussen ook weer paard valt het niet mee om ook nog andere dingen te doen. Het is een beetje druk!

Ik heb weer leuke foto's voorbij zien komen; van de golf (tjemig! heb ik al zo lang niet gepost Nagelbijten / Gniffelen ) een erg leuk verslag Huilen van het lachen
van de buitenrit met de knappe, schone Nous
van de les met Nous. Het is goed te zien dat ze de achterhand er een stuk meer onder zet, goed hoor!
en van Carolien dr paard en Daniël op Voice. Nel, wanneer begint zn eerste rijles? Knipoog

Wel jammer hoor dat ik niet mee kan naar het feestje. Volgens mij gaat het erg gezellig worden! Doe Carolien maar de groeten van me Knipoog

Ik liep gisteren richting de auto, stopt er een busje van TNT naast mijn auto. Een pakketje voor u mevrouw. Ik: 'ik dacht het niet, heb niks besteld Huilen van het lachen ' Haha, die man vreemd kijken natuurlijk. En toen zag ik op het doosje Simply Colors bestaan. Ik kreeg het helemaal warm want ik had 2 dagen daarvoor op de site van alles uitgeprobeerd qua t-shirts omdat ik nog wat wilde bestellen. Alles stond al in mn winkelwagentje dus ik was als de dood dat ik per ongeluk op 'bestellen' zou hebben geklikt ofzo haha.
Maar nee hoor, een leuke cadeauverpakking met een kaartje erbij! Geweldig Haha! en wat toevallig dat jullie nu net dit hadden gekozen haha. Ik ben er heel erg blij mee!!
De camera ligt alleen nog op mijn slaapkamer en daar ligt Febe nu te slapen. Maar de foto komt er zo snel mogelijk aan. Ik hoop vanavond maar dat kan ook net zo goed weer een week duren Huilen van het lachen 't is echt triest eigenlijk haha

Maar hier gaat alles goed hoor. Alleen het paardrijden valt nog echt heel erg tegen. Na een stapritje van nog geen half uur moet ik weer 3 dagen herstellen. Mijn heupen en bekken doen enorm zeer, daarbij heb ik spierpijn (is niet erg, alleen maar goed Knipoog ) en mijn baarmoeder werkt ook nog niet mee. Heel erg jammer allemaal. Maar ik kan weer lekker poetsen en kroelen! Het echte rijden komt dan later weer wel.

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 17:32

ff snel.... ik haal morgen wel gewoon Anne en Cis op in vlissingen....is maar een klein beetje om..... Bloos en dan rij ik zelf wel naar borssele heb tom tom in mn auto, dus dat moet goed komen....en anders bel ik gewoon....HELP!!!!!!!!!!
ga niet echt horrorachtig hoor, heb nog spinnetjes van ons halloweenfeest, doe die wel in mn haar....was ook niet van plan om het heeeel laat te maken, want ik ben echt ontzettend moe!
Woensdagavond teamoverleg gehad, duurde tot 9 uur, dus was pas om half 10 thuis, heb maar 12 uur gewerkt die dag dus valt best mee..., volgende dag al weer om half 8 beginnen....en gister naar het arsenaaltheater met collega's, en toen was k pas om half 12 thuis en moest k ook vanmorgen om half 8 weer beginnen....ga vanavond lekker op tijd naar bed....

ik zie, spreek jullie morgen....

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-08 19:12

Phoe pittig weekje dus! Logisch dat je t nie te laat wil maken Mariek.
En je kan ook om Bianz en Thirz hè, das wat dichterbij? Maar vind t ook prima om met jou mee te rijden hoor Haha! Komen er met zn 3en vast wel uit Knipoog *anders hebben we ook nog hulplijn paps, die rijdt regelmatig naar Borsele Haha! * Komt goed! Hoop dat jij een idee hebt hoelaat t begint, kunnen we morgen ff afspreken hoe laat je hier bent Ja
Je kan nu ook weer via de weg tussen Koudekerke en Middelburg hè! Dus das wel fijn! Valt t omrijden misschien toch nog mee. Wel maar 60 rijden daar dan hè Knipoog

Ik had van de week ook nog even op je site gespiekt Kim, wat een lieve foto's van Febe! Hihi, vind de shirtjes met die tekstjes ook zo leuk Haha! (en die ene foto met Iris in de box Huilen van het lachen *knal* ) Ben benieuwd naar 'ons' shirtje bij Febe! Pling
Balen dat je dan nie meteen na de bevalling op kan stapen hè. Zo lang naar uitgekeken; daarna kan ik weer gaan rijden! Valt t toch nog wat tegen. Gelukkig kan je wel lekker met je paard bezig zijn weer Lachen Lijkt me ook al heel fijn na zo'n tijd dat het niet echt kon.
En weer 'fijn' met school begonnen. Lukt t een beetje? Wanneer is de planning om weer echt naar school te gaan? Volgend kwartaal al?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 22:45

Oke das dan geregeld, dus anne en cis met mariekje mee en de rest met mij mee.
Het begint vanaf 20.00 uur dus het is ong. 20 min. rijden dus jullie kunnen rustig aan doen.

Voor thirz en bianz, wij komen wel rond kwart over 7 á half 8 om jullie want wij moeten ook nog langs Gerlien rijden.
Ik bel jullie als wij van huis gaan.

Tot morgen allemaal en trek iets leuks aan hé... Knipoog

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-08 10:43

Nee, ik trek iets heel stoms aan Tong uitsteken Clown

Nieuwe foto's van Febe zijn idd geweldig Kims, vooral die met de andere baby's Haha!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 13:56

Goedemiddag allemaal...

Allemaal nog veilig thuisgekomen en nog lekker geslapen?
Ik heb wel lekker geslapen, ging alleen vanmorgen om kwart over 10 al naar de kerk met een kater.
Net toen ik met de auto naar huis reed kreeg ik het gevoel dat ik moest overgeven, maar thuisgekomen en boven de wc gehangen, kwam er niks en voel ik me nu al weer wat beter...

Ben het niet meer gewend zoveel drinken, maar ik vondt het SUPER gezellig, vooral op het laatst, dat werdt echt een gekke boel haha.

Thirz, was Voice braaf?
Was het leuk op buitenrit?

Cis, van jou krijg ik nog 2 euro hé! had het zelf al in de pot gedaan.
En Bianz, van jou nog 1,50 van de hoed.
Mag ook storten hoor. Knipoog

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 17:21

Het feestje was zeker leuk *LOL* Wat een lol hadden we nog met die laatste 'cocktails' Clown
Was wel blij dat we een uurtje extra konden slapen!

Voice had er veel zin in Nel! Stapte flink door en toen we galopje gingen doen ging ze wild schudden met dr hoofd Huilen van het lachen Conclusie; Voice wil vaker op buitenrit!
En was blij dat ik niet op Nous ben mee gegaan, want die was echt gek Gestoord Ze mocht eerst ff los in de roundpen en die gaf me toch een reeks bokken! Daarna heb ik dr nog flink laten werken aan de dubbele lijnen, dus ik hoop dat ze dr energie nu een beetje kwijt is!

Anne ook nog fijn paardgereden? En Cis alweer onderweg naar t hoge noorden?

Ik kruip lekker onder de deken op de bank Doei!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 17:26

Bah wat een vies weer zeg! Zou het liefst de hele dag in bed willen blijven liggen!
Ben met iris op buitenrit geweest, t was wel vies weer, maarja... shaar sprong nog even lekker op mn tenen toen we net terug waren. Heerlijk, bloedblaar bij mn nagelriem, doet zeer joh! Maf beest...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-08 19:44

Heel thuis gekomen, zonder spannend moment oid Haha!

Was blij dat ik in mn bedje lag. Was best moe! En ook ik was dus érg blij met dat uur extra! Was nu mooi 3 min voor mn wekker wakker Lachen Fijner om van jezelf wakker te worden dan van een schel piepende wekker. Al had ik me best nog om kunnen draaien en verder kunnen slapen als ik daar tijd voor had gehad Tong uitsteken

Ik vond t ook erg gezellie Haha! Bianz wel wat foto's plaatsen hè Knipoog hahaha
Gekke Voice helemaal blij van een buitenrit. Gekke Nous ook met de 'party' in der kop Tong uitsteken En heb lekker gereden hoor Thirz Lachen Op Laroush weer. Ging weer iets beter dan vorige week, dus was wel leuk Ja
En 9 november heb ik geen les op Scheldestad, dus kan die ochtend lekker uitslapen tot ik wakker wil worden Slapen Komt mooi uit met t stappen van de 8ste Pling

Ow.. ja paard op je tenen doet zeer Scheve mond Heb ook nog steeds een mooi stukje blauwe nagel wat mooi mee groeit Clown beterschap ermee!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 22:43

Fijn Thirz dat Voice braaf was.
Ik vindt het altijd zo leuk als ze gekke sprongetjes en gek met dr hoofd gaat doen als we wat harder gaan dan weet ik dat Voice het leuk vindt.
Gerlien was maandag nog op buitenrit geweest, maar daarna veel getraint, dus dit was wel lekker voor dr.

Zo ik ga nu lekker slapen.

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 12:02

Haai!
Was zeker een leuk feestje! Had Carolien nog aan de lijn gisteren om af te spreken voor les vandaag en die had het ook naar d'r zin gehad. Vooral op het laatste waren de shots wel genoeg om aangeschoten te raken haha! Was een tijdje geleden! Vervelend Nel, dat je zondag nog het idee had dat je moest spugen! Was je misschien gewoon een beetje moe? Vond Wilco het ook gezellig? Collage was ook leuk: ze was echt blij met de cadeaus! Geld voor de hoed (waar die is gebleven trouwens... achter de tv ofzo?) komt er aan!
Pff het zat gisteren zeker in de lucht? Orson was buiten ook al niet te houden! Met 2 merries op stap, is natuurlijk ook wel erg spannend haha! Mijn nicht longeerde hem altijd voordat ze ging rijden (in de bak en buiten); ik denk dat ik dat voor naar buiten woensdag ook maar eens ga proberen, want hij is echt een beetje erg sterk de laatste keren. Ik wilde er eigenlijk niet aan, maar misschien wel verstandig; we zullen het eens testen! Voor in de bak wil ik het niet, want het kost zoveel extra tijd; daar leert hij z'n energie maar om te zetten in nuttig werk haha!
Anne, wordt deze week ook niks met foto's denk ik he? Of je moet vrijdag kunnen (ben het even kwijt wanneer jij kon)? Anders is het elke keer weer 's avonds met neplicht of buiten, dus da's ook niet handig.
Nou Kims, je hebt het er maar weer druk mee! Als je straks echt weer naar school gaat heb je nog tijd te kort! Wel fijn dat je iig een beetje kunt tutten met Nous, het rijden komt wel weer!
Ik ga weer ff verder met werken, vanavond voor het eerst les om 18 uur met kunstlicht, ben benieuwd wat Orson er van vind! Mijn nicht had geen licht thuis, dus die reed nooit in het donker!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-08 15:05

Uhm, vrijdag heb ik tussen 13.15 en 15.25 les. (Weet nog nie precies wanneer, hangt er even vanaf wanneer er lokalen vrij zijn) Maar ik denk inderdaad dat de kans dan klein is dat t op de vrijdag nog kan. Of de les moet echt flink verschoven worden naar half 9 ofzo, ivm met de lokalen.

Ik weet niet of je zaterdag middag kan lessen een keer? Dan kan ik na Pdoes en na t eten wel even doorrijden nl. (Rond een uur of 1, kwart over 1 kan ik er dan wel zijn denk ik)

Ben benieuwd wat Orson van t neplicht vindt!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 15:58

Ah, dan ben ik nu de dwarsligger Boos! Ik ben zaterdag een dagje winkelen met m'n moeder en m'n zus... echt jammer want anders was het wel te regelen denk ik. Dan misschien over een week of 2 (er van uit gaande dat je volgende week weer zelf lekker kunt rijden) nog eens een poging? Of als je vrijdag vroeg thuis bent natuurlijk maar daar gaan we nog ff niet van uit dan!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-08 16:39

hè hè, ben ik t eindelijk een keer nie Clown Begon me al schuldig te voelen.
Vrijdag heb ik tot 14.40 les (ja tis nu definitief), dus dan heb ik pas om half 4 de trein, ben ik kwart over 5 thuis. Dus dat wordt hem idd nie die dag. Zaterdag wordt t dus ook nie Tong uitsteken Dan idd over 2 weken even regelen Ja Ga der zelf idd ook vanuit dat k volgende week gewoon mee mag rijden in de les Knipoog

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 19:31

Shaar was vandaag ook lekker hyper, niet normaal! Reed zonder sporen, maar wel met zweep. Ze maakte iedere keer een huppeltje als ik dr met dr zweep aanraakte... en als ik even niet oplette vloog ik in middendraf door de bak, niet normaal!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 12:59

Haha nou Anne, over 2 weken dan, ik noteer hem alvast Lachen
Het zat gisteren vast in de lucht Bar, Orson was ook weer actief! Voor de eerste keer in het neplicht ging in eerste instantie wel goed, maar toen er iemand op de paddock met een kruiwagen in weer ging die meneer niet had gezien schrok hij zich wel even een hoedje van het geluid! Twee keer opnieuw naar voren en omhoog schieten, maar daarna was hij weer netjes bij de les en konden we weer verder haha! Was wel blij dat er nog anderen in de bak waren, dat stelde hem wel een eind gerust. Uiteindelijk heb ik lekker geoefend. Vandaag ff lekker in gelongeerd, toen ik net in de roundpenn was begon het flink te regenen en hagelen, maar ik dacht: ga toch maar ff verder ben nu toch al nat (en hij had energie voor tien, dus dat kon er maar uit zijn haha) Clown
Thirz weet niet hoe laat je les hebt vandaag, maar hoop dat je het droog redt!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 18:43

Haha ik post ineens twee keer achter elkaar Lachen
Gisteren bood Thirz aan om vandaag foto's van mijn les te komen maken, echt een superleuke verrassing! Bedankt! Lachen
Maar goed, hou je vast; hier komen er een hele serie Haha! Ik plaats er een aantal, de rest doe ik ff in een link van mijnalbum (en dat zijn er maar 23, Thirz had er meer dan 200 gemaakt!), want kiezen blijft moeilijk haha! Benieuwd wat jullie er van vinden! Lachen

De link voor de rest van de foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=XIAS3KRE

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 18:48

Ziet er goed uit Bianz! Wat kan jij trouwens serieus kijken zeg Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-08 20:19

Zie je nou wel, ik ben nie de enige die altijd met zo'n serie foto's thuis komt als er een fototoestel in het spel is Schijnheilig haha

Maar mooie foto's Bianz! Ziet er goed uit! En zeker een gróót verschil met de foto's die ik nog ken van toen je hem net had! (logisch dat je die niet aan Carolien wil geven Tong uitsteken) Had je hem van te voren gelongeerd of was het toch nie nodig? Was t nu een heel verschil of niet?
Gaat onze date over 2 weken nu nog door? of kunnen we de foto-date nu eigenlijk weer beter doorschuiven naar over een poosje? (al wordt t dan voor mij weer drukker denk ik)
Ik moet hem nog steeds wel een keer meeten hoor Lachen Dat sowieso! Misschien een keer leuk om op een woensdag morgen buitenrit foto's te maken? (dat roep ik nu wel heel leuk, maar geen idee hoe mn rooster is t komende kwartaal Tong uitsteken maargoed, voorlopig kan ik geloof ik wel op woensdag)