Mn vriend wil mij liever niet meer in huis terwijl ik bij hem sta ingeschreven. Dus als ik dan weer terug ga naar mijn ouders, wordt ik uitgeschreven en mag ik daar niet meer wonen waardoor waarschijnlijk de relatie stuk gaat. Dit allemaal doordat hij zich als een vader voor mij gedraagt. Van mij hoeft dat niet, maar dat doet hij dus uit zichzelf. Zijn probleem dus. Ik ben heel resoluut geweest en heb de keuze gesteld. OF ik bij hem en we gaan duidelijk afspraken maken en dingen op papier zetten of ik ga weg en schrijf me uit en kans dat de relatie stuk is. Gebeurd dat heeft hij blijkbaar niet van mij gehouden. En ik weet dat ik moeilijk ben.
Nou dit was om 10:45 gestuurd.
Dus ik ben met mijn moeder gaan praten en aankomende vrijdag ga ik naar haar toe en dat papier laten zien. Na mijn vriend zn werk gaat hij heen en gaat hij zijn kant vertellen. Vanaf zondag ga ik eerst even 2 week bij mijn mams logeren om even tot ons zelf te komen. Hij is een ontzettende stijfkop en hij houdt wel van mij, maar hij maakt het zichzelf ook moeilijk.
Nouja zo zit het dus in mekaar. Ben ook niet naar school geweest. Zat er effe doorheen...
Danielle hoe oud ben je meis? Op deze leeftijd al samen wonen. Al zulke problemen? Ga lekker thuis wonen en zie aan hoe de relatie dan loopt. Als het dan misloopt weet je hoe sterk de relatie was.
Ik ga nu ook eerst weer even lekker naar huis. Tja ik weet dat het inderdaad vroeg is, maar hij heeft eigen huisje dus dan gaat het makkelijker. IK ben het met je eens dat het te snel gaat. /Maar als ik nu terug ga mag ik helemaal niet meer bij hem wonen tot mn opleiding klaar is en ik een baan heb
Zijn ex'en liepen over hem heen en dat wil hij niet dat ik dat ook doe, dus stelt hij zich dominanter op... Wel lastig hoor.
Ja nu even 2 weekjes terug naar huis even alles op een rijtje krijgen, wat wil ik nu, ga ik door, stop ik ermee... Ik weet het allemaal niet meer nu. Dus dat is wel fijn
Nouja over mij heen, maar tegen spreken gaat lastig en houdt hij voet bij stuk. Daar zijn we nu aan het werken. Nouja echt dingen is het niet, maar ja... Erg lastig. Verder is hij super lief enzo voor mij
Meestal als je twijfelt in een relatie zit het niet goed en vaak blijft het dan ook niet goed gaan. Twijfel is nooit goed. Mensen kunnen wel zeggen dat ze veranderen maar toch blijft het er altijd in zitten.