Wietse komt dit weekend toch maar wel hierheen, ben benieuwd hoe het dan gaat. Voel me de laatste paar dagen er al wel iets beter over en wil hem ook weer zien.
ik ben iets van 1,75 misschien iets groter..en groei misschien nog wel een paar centimeter, maar niet veel meer. ik heb lekker gereden, had t bloed heet!! en faron ook
jeeej eindelijk regen mooizo, word al t zweet ff van faron af gespoelt
Nou ik vond het echt geen lekker weer hoor, ik moest vanmiddag ook Zelana nog rijden maar zat te twijfelen omdat het eruit zag dat er een plensbui aan zou komen, toch maar even snel erop gesprongen. Ging weer een x zonder touwtjes rijden en ik ga dat voortaan ook echt weer zonder doen, ze liep zoooooo veel beter dan met touwtjes!!! En toen moest ik ook nog terug fietsen naar huis helemaal en het werd steeds donkerder en net toen ik thuis was ging het regenen, dat was dus wel geluk hebben!
Phoe ik heb nog een hele klus aan Jet, ik hoorde van de verzorgster van die andere fries dat ze dus echt absoluut geen dresuur kan! En op de een of andere manier kan ze ook geen galop onder het zadel terwijl ze het voor de kar en met longeren wel prima kan....
Zo, net terug van Ruby! Ik heb deze week stage, dus t ritme is even in de war. Vandaag dus gelongeerd, gewoon lekker los. Het was een tijd geleden, maar ze was super braaf! Liep gewoon netjes dr rondjes, reageerde goed op mn stem en snapte ook mn lichaamstaal als ze moest draaien e.d. Aan het einde liet ik haar lekker stap en stond ik in het midden van de bak. Ik praatte met mn moeder en lette niet echt op tr, opeens voelde ik een neus op mn schouder super sweet!
Godsamme zit niet Dixie met me wedstrijd!! Dus of ze is weg, of ze is kreupel.....nu moet ik op Popje, die nieuwe waar ik toen opeens op moest....die zit echt niet lekker en ik moet de hele proef doorzitten, hoe ga ik dat nou weer doen....en ik heb maar 1x op haar gereden en ik ben compleet ingesteld op Dixie!! Godsamme, ben meteen chaggie...
Nou ik zit te janken dus nu...ze is weg.....ze was nog niet officieel van de manege en ze had er al teveel mensen afgegooid...maar MEEENNN hee ik had ZZOOOOO'NNNNN klik met dr!!!!! GODSAMME!
Jah dat weet ik wel, maar het is wel een klap als je zo'n enorme band hebt...en oke ze was zeker niet de makkelijkste en ze was nog niet officieel van de manege en had er al teveel mensen afgegooid, dus ik snap het dan ook wel, maar dat maakt het niet minder poedersuiker, want ik heb echt nog nooit zo'n enorme klik met een paard gehad
Ja tis een behoorlijk uitdaging, wil graag met dr gaan lessen daarom. Maar als ik er de tijd voor neem moet het uiteindelijk wel vooruit gaan ookal duurt het misschien heel lang..
Qilan
Geplaatst: 30-03-11 21:01
sorry nog van mijn reacties, had net rusie met mijn ouders
kan ik eventueel nog mee de 17e?
de 16e gaat bij onze meeting via hps niet door en mijn ouders helemaal afspraak gemaakt enso
Ze vinden het togh nooit zo'n probleem als er nog iemand bijkomt :} Voor hun dan, ik wil zowiezo nog even mijn exuses tegen iedereen in het algemeen aanbieden, zat dus niet lekker in me vel en reageer dat blijkbaar zo af. Was niet mijn bedoeling
ja, maar het is besloten en dus alleen bedoeld voor mensen die hier mee kletsen enzo.. nouja ik ga geen ja of nee zeggen, moeten maar even kijken wat de rest vind.