Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Shenavallie schreef:Mijn moeder is een aantal weken geleden door een meisje op een brommer aangereden (het meisje zat niet op te letten doordat ze naar een politieman aan het kijken was die brommer controles uitvoerde. Mijn moeder zal het al aankomen en was al op tijd aan het remmen geslagen, maar het meisje kachelde gewoon door). Het meisje zelf had niets en mijn moeder heeft een gebroken pols + de brommer van mijn moeder helemaal in de kreukels. Nu is daar nog overheen te komen, maar sinds de aanrijding is mijn moeder met de dag slechter gaan lopen... Vandaag is ze met heel veel moeite naar de auto wezen lopen en samen met mijn vader naar de HA gegaan: ze heeft een verwijzing voor een MRI-scan gekregen, want dit klopt niet. En het meisje heeft sinds de aanrijding niets meer van zich laten horen, terwijl mijn moeder haar toen nog moest troosten "omdat het meisje het zo erg vond". Beetje omgekeerde wereld, maar ja. Nu maar afwachten wat de scan oplevert.
Nicole1995 schreef:dat zou wel erg prettig zijnHeb net vanmorgen de dokter gebeld voor een verwijsbrief voor fysio.Heb al zo lang last van hoofdpijn en me schouders en nek al heel lang vast zitten dat hij het gaat los maseren en daarbij ook me hoofd mee pakt omdat me hoofdhuid er strak zit en dat ook goed een veroorzaker kan zijn.Was volgens de dokter en de fysio die ik heb gesproken dat hij voor een heel groot deel me hoofdpijn weg kan nemen
.Hoop het echt.
Nicole1995 schreef:Shenavallie schreef:Mijn moeder is een aantal weken geleden door een meisje op een brommer aangereden (het meisje zat niet op te letten doordat ze naar een politieman aan het kijken was die brommer controles uitvoerde. Mijn moeder zal het al aankomen en was al op tijd aan het remmen geslagen, maar het meisje kachelde gewoon door). Het meisje zelf had niets en mijn moeder heeft een gebroken pols + de brommer van mijn moeder helemaal in de kreukels. Nu is daar nog overheen te komen, maar sinds de aanrijding is mijn moeder met de dag slechter gaan lopen... Vandaag is ze met heel veel moeite naar de auto wezen lopen en samen met mijn vader naar de HA gegaan: ze heeft een verwijzing voor een MRI-scan gekregen, want dit klopt niet. En het meisje heeft sinds de aanrijding niets meer van zich laten horen, terwijl mijn moeder haar toen nog moest troosten "omdat het meisje het zo erg vond". Beetje omgekeerde wereld, maar ja. Nu maar afwachten wat de scan oplevert.
Nou lekker dan,hoop dat er niks aan de hand is voor je moeder.
Shenavallie schreef:Mijn moeder is een aantal weken geleden door een meisje op een brommer aangereden (het meisje zat niet op te letten doordat ze naar een politieman aan het kijken was die brommer controles uitvoerde. Mijn moeder zal het al aankomen en was al op tijd aan het remmen geslagen, maar het meisje kachelde gewoon door). Het meisje zelf had niets en mijn moeder heeft een gebroken pols + de brommer van mijn moeder helemaal in de kreukels. Nu is daar nog overheen te komen, maar sinds de aanrijding is mijn moeder met de dag slechter gaan lopen... Vandaag is ze met heel veel moeite naar de auto wezen lopen en samen met mijn vader naar de HA gegaan: ze heeft een verwijzing voor een MRI-scan gekregen, want dit klopt niet. En het meisje heeft sinds de aanrijding niets meer van zich laten horen, terwijl mijn moeder haar toen nog moest troosten "omdat het meisje het zo erg vond". Beetje omgekeerde wereld, maar ja. Nu maar afwachten wat de scan oplevert.
Na de les lekker afgesponsd en verwend met de afsnijsels van de wortels die we gisteravond hebben gegeten.
Eén van de menkarretjes wordt van de week naar stal gebracht, zodat ik daar ook lekker in de buitenbak kan rijden. Dan ben ik niet afhankelijk van vervoer en kan ik mennen wanneer ik wil. Is ook wel eerlijker voor haar dan alleen maar 1 keer in de week les, want dat is dan ineens best wel pittig.
winnitou schreef:Verhaal gaat dat de vermoorde man klachten had over zijn buurman (wat nog al een vreemd figuur schijnt te zijn), deze 28 jarige buurman is dan ook opgepakt.... (maar of het waar is)
Shenavallie schreef:winnitou schreef:Verhaal gaat dat de vermoorde man klachten had over zijn buurman (wat nog al een vreemd figuur schijnt te zijn), deze 28 jarige buurman is dan ook opgepakt.... (maar of het waar is)
Ik hoor hier in de buurt werkelijk niemand over deze moord, dus ik heb geen idee hoe of wat. Is het ook in het nieuws geweest of alleen een stukje in de krant, die Nicole noemde?
winnitou schreef:Shenavallie schreef:Ik hoor hier in de buurt werkelijk niemand over deze moord, dus ik heb geen idee hoe of wat. Is het ook in het nieuws geweest of alleen een stukje in de krant, die Nicole noemde?
Rtv NH schijnt het ieder uur op te zijn. komt een moeder van een klasgenootje van Rowan in aan het woord (vanuit het roddelcircuit gehoord)