Eten was erg lekker geworden. Bij jullie zo te lezen ook. Gisteren nog met mazzel naar strand geweest, was lekker. Wel redelijk druk met mensen, honden en paarden. Daarna naar verjaardag geweest en daar 4 gangen diner gehad. Vonochtend rijles ging weer erg lekker, richting aangeven ging goed. Alleen een keer naar verkeerde 1 teruggeschakelt, was 3 op de snelweg alleen eikel die zo invoegt en niet naast hem kijkt. Daar reed ik dus, al netjes op 2e baan dat hij ruimte had in te voegen. Daar ingreep van instructeur. Ik had hem wel gezien, maar duwde zo door mijn rijstrook op. Gelukkig is het goed afgelopen.
Nog 1 dagje werken en dan gezellig ritje met milou :d Fijn dat je je laatste dienst hebt, milou.
was een gezellig ritje vanochtend/vanmiddag met Wendy! Dreigde even niet door te gaan....leek ziek te worden gisteravond, maar dat is niet doorgezet gelukkig! Merk wel dat ik nu nog niet fit ben.... Heerlijk gereden met eigenwijze Mazzel en Wendy op een zeer braaf zeepaard Amor! Aad tegengekomen, eerst als tegenligger, later wilde hij ons nog passeren in draf op het strand (wat natuurlijk mocht van ons) en waarbij er dit keer niemand vanaf is gestuiterd...... Wendy gaat nog wat oefenen met de capcamera! Op zich is ze wel geslaagd, maar af en toe stonden de lampjes ineens aan en zo !!!!!
Oeps... best lastig nog al die knoppen. En ritje was echt heerlijk. Aad durfde wel tot 2x toe gepasseerd zonder valpartijen. Mazzel was onderhand nog eigenwijzer, amor had af en toe wat haast maar waren 2 lieve paardjes. Amor vond de zee erg leuk, zonder hem erin te sturen, hij ging af en toe uit zichzelf.
Tja, Mazzel had een beetje te weinig van wat Amor af en toe te veel had....beetje tempo, haha! Eerste drafje stond ik ineens stil....! Ach, beetje eigenwijs is leuk !
Woensdag nieuwjaarsritje bij Smit samen met Wendy! Ik zeg Adje voor Wendy en Trendy of Ushi voor mij. En als ik op Adje zit en Wendy op een ander paard en ze wil Adje graag uitproberen (tenzij het Tiësto of Vamos is waar ze op zit), dan wil ik best ruilen met Wen!!!
Hahaha, ik wil graag een paardje uitproberen wat ik nog niet ken, dus ik ben benieuwd. Vamos wil ik best testen en tiesto lijkt me ook niet mijn type, maar als ik hem krijg stap ik er gewoon op.
Saskia89
Geplaatst: 31-12-13 00:15
Vamos was wel leuk. Alleen niet heel voorwaarts, maar ook niet langzaam hoor. De kans dat je op een onbekende zit is vrij groot
Tiësto lijkt gewoon op Paco, die vond je toch wel leuk?
Leuk hoor paardrijden en een buitenrit maken. Zonnetje en Arko zijn ook leuk Wen . Wij zijn op weg naar Goes om een trailer met spullen op te halen en oudjaar te vieren.
Danseresje
Geplaatst: 31-12-13 13:23
We gaan het zien morgen! Eerst vanavond gezellig oud jaar vieren met Wen en foto's maken van het vuurwerk en dan morgen het nieuwe jaar inluiden met een ritje! Ga nog maar eens opzoeken hoe ik dat vorig jaar heb gedaan met camera instellingen! Wel mooi, ik met simpele HTK-camera en Wendy met haar fancy camera! Nu hopen dat het niet regent!
Alvast voor iedereen een fijne avond, doe voorzichtig met vuurwerk en alvast de beste wensen voor het komende jaar, met voor Wendy hopelijk haar rijbewijs en een baan als dierenarts en voor Antoinette en Gijs een afronding van een roerige klusperiode en veel rust in jullie nieuwe huisje! Dat Sas maar weer gezellige rij-uurtjes komt maken en Esther lekker voortgaat in de dressuur met shaggy!
Nope, blijf in oorlogsgebied Leiden! Moet zeggen dat het me nog aardig meevalt. Af en toe wel een flinke knal waarbij je alles voelt trillen, maar had het idee dat het vorig jaar erger was! En nee, je hebt op zich niets gemist hoor, het was alleen beetje last minute wijziging!
Allemaal goed uiteinde, doe voorzichtig met de vingers en geniet er vooral van. En voor iedereen een gelukkig 2014. Esther hopelijk L1 met wp's of hoger, voor antoinette en gijs een huis ipv een bouwval en wie weet nog een leuk paard.
Lieve meiden: De beste wensen voor 2014! Hoop dat jullie een gezellige avond gehad hebben, ondertussen alle vingers nog bezitten en dat de ogen nog heel zijn! Hier in Leiden is alles goed verlopen, was heel gezellig en ook het vuurwerk kijken/fotograferen was succesvol.
Dus namens Wendy en mij als eerste in het topic, alle goed voor 2014:
allemaal een leuke nieuwjaarsdag gehad? Hier wel, samen met Wendy. Vanmiddag een heerlijk ritje gemaakt! Wendy was ingedeeld op mijn vriendje en ik mocht op mijn kleine blonde vriendinnetje. Die had alleen gister blijkbaar niet gelopen, dus die moest ik losgooien in de bak! Machtig gezicht, leek net een arabiertje met d'r koppie omhoog en de staart in de lucht. Tja, moest eigenlijk doorgaan, tot ze er niet meer in volle galop vandoor spurtte......tja, volgens mij had ik dan nog wel ff kunnen doorgaan. Dus om 10 voor 2 heb ik haar uit de bak gevist, gepoetst, gezadeld (madame was al bezweet ondertussen) en gauw nog even naar het toilet alvorens op te stappen. We hadden niet zo'n heel groot groepje. Had het idee dat Ushi juist wat heter was geworden van het losgooien, maar ach. Eerste galopje voelde ik 1 brok spanning onder me, maar even goed laat weten dat ik de dienst uit maakte en daarna ging het prima. 2e galopje ook ff. Strand was zeer slecht, weinig strand en zacht, ach ja, lekker achter elkaar gebleven en gestapt en gedraafd. Wendy vond het nodig mijn blauwe bodywarmer en mijn enigszins schone paardje te voorzien van zeewater door door het water heen te stappen en daarna weer het duin en bos in, waar het aardig druk was qua paardjes, wandelaars en hardlopers. hierdoor niet altijd de galopjes kunnen doen zoals we ze wilden doen, maar heerlijk gereden! Op de terugweg wilde Wendy laten zien dat ze zonder handjes op Adje kon rijden en toen bedacht Adje dat hij een hapje Ushi wilde nemen, zag z'n mooie koppie met oren naar achter en mond open op Ushi d'r poezelige billetjes afkomen. Ushi ging inhouden en die heb ik maar laten weten dat ik er niet van gediend was als zij een trapje naar Adje zou geven en toen waren ze allebei weer braaf ! Kortom, heerlijk gereden op de 2 blonde pony's!
En hoeveel trailers gaan er nog volgen? Volgens mij hebben jullie trouwens dezelfde stoelen als ik heb. Komen ze bij die mooie, wereldwijd bekende, Zweedse meubelmaker en interieurdesigner vandaan???