ik heb gisteravond ook weer even gereden. was qua warmte best te doen. Hebben zelfs gedraaft in de buitenbak en ik moet zeggen dat het best goed voelde. Sorry kaar dat ik zo afwezeig was, was echt heel moe (t blijft bij ons thuis binnen rond de 29 graden. slaap dus niet echt heel lekker als staat de ventilator wel aan).
We hadden van de week ineens allemaal kleine spinnetjes in de woonkamer, waarschijnlijk van die grote spinnen die aan de buitenkant op de gevel zitten. En dan via het luchtrooster naar binnen gekropen. Minco heeft alles gister helemaal schoongemaakt, en vanochtend heb ik niks meer gezien dus hoop dat ze nu wel zijn
op die panelen aan de buitenkant zitten bij ons veel spinnen, denk dat die kleintjes hebben gekregen en dat ze door de warmte lekker naar binnen gekropen zijn. waren echt heel klein, t is dat er ineens drie naar beneden kwamen toen ik op de bank zat. ik had ze nog niet gezien, maar ze zaten dus in alle lampen, tv kastje, umit zn huisje, achter de rolgordijnen in de hoeken van het raam. heb dus gisteravond in de slaapkamer gegeten, had geen zin in spinnenpizza brrrr
gisteravond weer heerlijk gereden. Lovis voelt zich prima en loopt ook goed. Merk wel dat de spieren in zn achterhand nog erg slap zijn en zn conditie behoorlijk achteruit is gegaan. Ging gister met Nancy en Suzanna rijden, die wilde balkjes draven dus hebben de mannen alles klaar gelegd in de manege bak (buiten was manege en springles en zo hadden evt pensionklanten geen last van ons in de andere bak). Ik dacht ik doe wel rustig aan, in stap over een balkje en beetje draven maar daar dacht lovis toch anders over. Die dacht wat de rest kan kan ik ook en stappen? waarom zou je, als je ook keihard kan draven? Dus ook maar in draf over de balkjes en zelf nog een lange zijde galop gedaan. Hij vond het geweldig om hard achter Verena aan te draven, gek paard. Vanavond mag tie lekker ff de wei in
Hee Ja vakantie was wel leuk. Helaas kregen we halverwege de week te horen dat mn oma op sterven lag en ze is afgelopen maandag dan ook overleden. Wel fijn voor haar want ivm. de Alzheimer snapte ze niks meer van het leven.
Ja ben nu in Wwijk lekker nog even vakantie vieren en paardrijden is heerlijk hier!
Wat fijn dat Loof het goed doet! Pas alleen wel op want ik snap best dat hij vanalles wil maar dat zn herstel niet bevorderen denk ik. Maargoed jij kent hem het beste dus kan ook het beste aanvoelen wat hij wel of niet kan. Heerlijk he dat ze lekker op de wei kunnen met dit weer kan er echt van genieten.
Gecondoleerd lies, dat is geen fijn bericht in je vakantie. Was je springwedstrijd goed gegaan? Daylight geen last gehad van de tandarts? Rij ook nog niet iedere dag hoor. Max 4x per week en na twee rondjes draven moet tie verplicht weer tijdje stappen. Wil ook niet te snel gaan. Doe geen moeilijke oefeningen vooral veel rechte lijnen en grote voltes. T is wel weer warm vandaag he, en morgen nog erger. In ww zeker ook tropisch. Gelukkig vanaf zaterdag weer wat koeler. Maandag hebben we familiedag op texel, mijn oma wilde graag nog een keer daar naar toe dus gaan we met een groep van 22 mensen. Dan hoeft het van mij geen 30 graden te zijn
Ja springwedstrijd is goed gegaan, waren voor het eerst een keer foutloos dus dat was erg leuk! Nee ze heeft geen last gehad de tandarts, doet zoals ze altijd doet haha. Morgen weer concours dit keer dressuur en springen ben benieuwd hoe het gaat.
Wat fijn dat het wat beter gaat met loovie dan !
Weeeeeer een buitenrit Kaar? Wordt het niet weer eens tijd voor gewoon een fatsoenlijke les of vindt je het wel leuk ?
Ik vind het met die tropische temperaturen helemaal niet erg. Normaal was ik er niet zo van, maar als de les voor je kinderen allemaal aan het water zitten, af stappen omdat ze niet lekker worden enz. Ben ik heel blij met een buitenritje ahha vorige week hebben we gewoon gereden hoor
Ja met deze tropische temperaturen snap ik dat een buitenrit dan weer niet vervelend is. Om nou fanatiek te rijden in de hitte is ook wel wat veelgevraagd inderdaad. Van mij mag de temperatuur wel een paar graden naar beneden haha, dan kan ik in ieder geval fatsoenlijk rijden.
Vandaag gezellig een dagje naar texel geweest met de familie. Mooi weer dus hele middag ophet strand gezeten. Volgens mij ben ik op mn rug verbrand. Morgen we werken dus maar niet te laat naar bed, ben wel beetje gaar