Splinter schreef:...na het weideseizoen ( en tijdens) moest ik haar naar voren sleuren
Haha tsja, gras is ook veel lekkerder dan arbeid!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Eerst op de baan draven, hij was zo blij dat hij bijna rechtdoor over de sloot de wei in wilde. Daarna liep hij heel ontspannen in de buitenbak, langzame galop ging ook goed. Bochten blijven een probleem.
 . Eerst op de baan draven, hij was zo blij dat hij bijna rechtdoor over de sloot de wei in wilde. Daarna liep hij heel ontspannen in de buitenbak, langzame galop ging ook goed. Bochten blijven een probleem.                                                         

. Ja dat is het ook, veel oefenen. Hij heeft zowieso nog erg de moeite met balans, maar goed dat komt wel. Het begin is er.
. Ja dat is het ook, veel oefenen. Hij heeft zowieso nog erg de moeite met balans, maar goed dat komt wel. Het begin is er. .
.                                                         

. Zo ik heb mijn zegje ook weer gedaan over BZV
 . Zo ik heb mijn zegje ook weer gedaan over BZV  .
.                                                         

. Nee ik ken haar niet, heb volgens mij nooit met haar samengewerkt.
 . Nee ik ken haar niet, heb volgens mij nooit met haar samengewerkt.                                                         

nikkielvis schreef:cassandra84 schreef:Alle paarden verheugen zich gewoon al op het weideseizoen. Xantha weet het gewoon al stiekem.
Als wij weten dat zij het stiekem weet,
is het eigenlijk niet meer stiekem.....

.
. .
.