KHNS instructie week 8 2010

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Natalie1993

Re: KHNS instructie week 8 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 22:30

Springen, crossen en zelfs dressuur is juist veel makkelijker dan portret doos. _O-

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 22:31

haha, ik kan nooit iemand vinden die dressuurfoto's wil maken :') En als er al een fotograaf is bij een wedstrijd maken ze altijd alleen foto's van het stappen/uitstappen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 22:31

Natalie1993 schreef:
Springen, crossen en zelfs dressuur is juist veel makkelijker dan portret doos. _O-

ik vind van niet :+ portret staat tenminste stil _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 22:32

XxDamelzaxX schreef:
haha, ik kan nooit iemand vinden die dressuurfoto's wil maken :') En als er al een fotograaf is bij een wedstrijd maken ze altijd alleen foto's van het stappen/uitstappen

ik wil welf oto's maken, maar ze lukken niet zo goed hoor :+

Jill_

Nee ik heb ook geen dressuurfoto's, alleen maar stills uit filmpjes :+ Dus ik hoop wat leuke te hebben.. Maar we hebben nu nog meer fotografen dan vorig jaar, dus moet lukken :+

En ik heb een probleem, de smid zou vandaag komen voor free want hij staat echt te lang en helemaal afgebrokkeld.. Maar nu heeft zijn paard vandaag koliek gekregen en moest naar de kliniek :(:)
Nu zou hij maandag komen, maar dan ben ik al weg.. en free moét echt hoognodig.. Denken jullie dat andere hoefsmeden het raar vinden als ik voor 1 keertje bel ?

Damelza

haha maakt niet uit, foto's zijn altijd leuk :D

Anoniem

ooh trouwens, ik heb dressuur nog nooit zo goed geoefent hoor, moet ik binnenkort ook maar eens gaan proberen :Y) springen soms op wedstrijd, maar dan kan je nooit mooi gaan staan als je ergens buiten het pacours moet gaan staan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 22:33

Jill_ schreef:
Nee ik heb ook geen dressuurfoto's, alleen maar stills uit filmpjes :+ Dus ik hoop wat leuke te hebben.. Maar we hebben nu nog meer fotografen dan vorig jaar, dus moet lukken :+

En ik heb een probleem, de smid zou vandaag komen voor free want hij staat echt te lang en helemaal afgebrokkeld.. Maar nu heeft zijn paard vandaag koliek gekregen en moest naar de kliniek :(:)
Nu zou hij maandag komen, maar dan ben ik al weg.. en free moét echt hoognodig.. Denken jullie dat andere hoefsmeden het raar vinden als ik voor 1 keertje bel ?

nee hoor, gebeurt wel vaker! gewoon doen

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 22:33

Elvis moet eigenlijk ook even voor kamp naar de hoefsmid. Ik ga even vragen of mijn ma onze hoefsmid wil bellen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 22:35

Oja Nat, is een 50-200 f2.8-3.5 van olympus een beetje redelijk? anders moet ik door gaan sparen voor een sigma ofzo..

Natalie1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 22:35

Haha Marloes, sukkel. :')

Jill, ik zou gewoon doen, heb ik ook op de Veluwe gedaan, als 't moet, moet 't. Hoefsmeden vinden het helemaal niet raar maar juist wel leuk. :)

Natalie1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 22:36

__Marloes schreef:
Oja Nat, is een 50-200 f2.8-3.5 van olympus een beetje redelijk? anders moet ik door gaan sparen voor een sigma ofzo..

Klinkt als een prima lens. :j
Zou persoonlijk eerder een bodymerklens (zoals Olympus) eerder nemen dan een Sigma, want dat is toch vaak mindere kwaliteit. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 22:37

Natalie1993 schreef:

Jill, ik zou gewoon doen, heb ik ook op de Veluwe gedaan, als 't moet, moet 't. Hoefsmeden vinden het helemaal niet raar maar juist wel leuk. :)

ik ga gewoon met fotonora meelopen op kamp :+ en met rianneVDL! en met fotosimone :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 22:37

Natalie1993 schreef:
__Marloes schreef:

Klinkt als een prima lens. :j
Zou persoonlijk eerder een bodymerklens (zoals Olympus) eerder nemen dan een Sigma, want dat is toch vaak mindere kwaliteit. :)

oke dan ga ik dat maar eens proberen wat te regelen...

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 22:49

Ik ga zondag een fijne stal proberen uit te zoeken :P

Als je zondag al bij de kamers kan kijk ik wel of ik dan evt lijst op kan hangen voor beide kamers :) Maar ik denk niet dat mama en papa voor 8en al bij de knhs willen zijn als pony er al staat :+ Wil er wel vroeg zijn omdat ik al om 11 uur moet rijden en dan wel alle spullen al in de kamer wil hebben enzo :P

Oja, Crossles ging net echt heeel erg fijn! Had mijn spoortjes thuis gelaten, dus moest zonder :+ Merkte ik wel flink, nog even flink boos geworden bij de waterbak.. Maar ze ging nu wel al meer zakken :j
De puntjes die we gingen doen waren ook nog niet echt een succes, zeker zonder sporen niet, maar ze is uiteindelijk over beide heen gegaan :j

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 23:27

Wat is het verschil in stallen dan eigenlijk? Ik ben er nog nooit geweest, dus ik heb geen idee.
Eten zal ik ook wel een zooi meenemen. Waar houden jullie van? Ik ben vooral chips-verslaafd! En foto's zijn altijd leuk om te kijken. Zolang ze maar niet op internet geplaatst worden! Ik kan me voorstellen dat de eigenaar dat niet leuk vind.

Ik heb trouwens een ideetje voor de foto-maak-mensen! Kunnen degenen die nieuwsgierig zijn een pbtje sturen :+ ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 23:32

xShanty schreef:
Ik ga zondag een fijne stal proberen uit te zoeken :P

Als je zondag al bij de kamers kan kijk ik wel of ik dan evt lijst op kan hangen voor beide kamers :) Maar ik denk niet dat mama en papa voor 8en al bij de knhs willen zijn als pony er al staat :+ Wil er wel vroeg zijn omdat ik al om 11 uur moet rijden en dan wel alle spullen al in de kamer wil hebben enzo :P

Oja, Crossles ging net echt heeel erg fijn! Had mijn spoortjes thuis gelaten, dus moest zonder :+ Merkte ik wel flink, nog even flink boos geworden bij de waterbak.. Maar ze ging nu wel al meer zakken :j
De puntjes die we gingen doen waren ook nog niet echt een succes, zeker zonder sporen niet, maar ze is uiteindelijk over beide heen gegaan :j

je moet er al om 10 uur zijn voor introductie..
fijn dat je crossles zo goed ging!

Shanouk er hebben 3 of 4 stallen een luik, vinet flipt dus als die nergens naar buiten kan kijken en al helemaal als die een paard voor zich ziet zonder dat ze kan ruiken. hoop dus dat ik net zoals vorig jaar in die stal staat, maar dat is nog even aankijken..

Vitalis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 23:33

Mirthe, gefeliciteerd nog eventjes!! *\o/*

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 00:14

Jill_ schreef:
Dat lijkt mij nogeens gezellig! Kan je ze uitleggen hoe ze moeten snijden

:')

ik snap niet dat niemand anders dat ooit geleerd heeft bij bio :n dat zouden ze toch moeten verplichten en bij de exameneisen moeten zetten vind ik :j

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 00:22

Natalie1993 schreef:

hier hebben de hoefsmeden het megadruk dus die vinden het vaak niet zo leuk :+ en onze hoefsmid kan ook nog eens geen nee zeggen tegen nieuwe klanten dus die heeft al helemaal geen plek meer :P
en dan heeft ie ook nog van die leuke klanten die menen een keer op ijzers zetten te besparen waardoor de ijzers los gaan zitten en hij alsnog weer langs moet komen :)ddd zouden wij nooooooooooooit doen :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 00:24

riannhuh schreef:
Jill_ schreef:

:')

ik snap niet dat niemand anders dat ooit geleerd heeft bij bio :n dat zouden ze toch moeten verplichten en bij de exameneisen moeten zetten vind ik :j

Heel belangrijk om te weten, dan doe je het tenminste in een keer goed voordat je zoveel pijn hebt _O-

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 00:33

Jill_ schreef:
Haha ach marloes, Kaas en Pizza zijn je frustraties niet waard :n

Ohhh en we hebben echt veel goede fotografen! Ik wil heel graag een paar mooie (portret)foto's van Free en mij samen want die heb ik nog helemaal niet, dus ik ga even iemand proberen te strikken op kamp O:)

ik wil ook mooie foto's van knollie, die heb ik ook niet heel veel omdat ik altijd de foto's maak en dat gaat wat moeilijk als ik zelf rij :+
die van het rijden worden meestal niet zo spectaculair, en voor andere foto's heeft niemand tijd om te helpen of ik heb zelf geen tijd :+

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 01:11

Jill_ schreef:

_O-

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 01:11

Snoekiej schreef:
Ik rook ook niet hoor!
Hooguit snurk ik :=

Hahahaha _O-

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 01:12

Natalie1993 schreef:
riannhuh schreef:
er zijn geen mensen op onze kamer die roken he?
want anders sla ik je in elkaar }> en dan word ik van kamp weggestuurd en daar heb ik geen zin in... :')

Zit ik in jullie kamer? Ja toch? :')

Naat rook jij? Wissiknie :)