Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jill_ schreef:Nee ik heb ook geen dressuurfoto's, alleen maar stills uit filmpjesDus ik hoop wat leuke te hebben.. Maar we hebben nu nog meer fotografen dan vorig jaar, dus moet lukken
En ik heb een probleem, de smid zou vandaag komen voor free want hij staat echt te lang en helemaal afgebrokkeld.. Maar nu heeft zijn paard vandaag koliek gekregen en moest naar de kliniek
Nu zou hij maandag komen, maar dan ben ik al weg.. en free moét echt hoognodig.. Denken jullie dat andere hoefsmeden het raar vinden als ik voor 1 keertje bel ?
Natalie1993 schreef:__Marloes schreef:Oja Nat, is een 50-200 f2.8-3.5 van olympus een beetje redelijk? anders moet ik door gaan sparen voor een sigma ofzo..
Klinkt als een prima lens.
Zou persoonlijk eerder een bodymerklens (zoals Olympus) eerder nemen dan een Sigma, want dat is toch vaak mindere kwaliteit.
xShanty schreef:Ik ga zondag een fijne stal proberen uit te zoeken![]()
Als je zondag al bij de kamers kan kijk ik wel of ik dan evt lijst op kan hangen voor beide kamersMaar ik denk niet dat mama en papa voor 8en al bij de knhs willen zijn als pony er al staat
Wil er wel vroeg zijn omdat ik al om 11 uur moet rijden en dan wel alle spullen al in de kamer wil hebben enzo
Oja, Crossles ging net echt heeel erg fijn! Had mijn spoortjes thuis gelaten, dus moest zonderMerkte ik wel flink, nog even flink boos geworden bij de waterbak.. Maar ze ging nu wel al meer zakken
![]()
De puntjes die we gingen doen waren ook nog niet echt een succes, zeker zonder sporen niet, maar ze is uiteindelijk over beide heen gegaan
Natalie1993 schreef:Haha Marloes, sukkel.
Jill, ik zou gewoon doen, heb ik ook op de Veluwe gedaan, als 't moet, moet 't. Hoefsmeden vinden het helemaal niet raar maar juist wel leuk.
riannhuh schreef:Jill_ schreef:Dat lijkt mij nogeens gezellig! Kan je ze uitleggen hoe ze moeten snijden
ik snap niet dat niemand anders dat ooit geleerd heeft bij biodat zouden ze toch moeten verplichten en bij de exameneisen moeten zetten vind ik
Jill_ schreef:Haha ach marloes, Kaas en Pizza zijn je frustraties niet waard
Ohhh en we hebben echt veel goede fotografen! Ik wil heel graag een paar mooie (portret)foto's van Free en mij samen want die heb ik nog helemaal niet, dus ik ga even iemand proberen te strikken op kamp