Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
geloof dat we er zo'n 2,5u over hebben gedaan
(ipv uurtje)Binar schreef:zoooo daar ben ik ook weer, gewoon weer dik 2 pagina's verder in de tijd dat ik er niet was
auto is thuis, braaf geweest![]()
heenweg beetje file gehad bj de coentunnel maar terug echt vet in de file richting den haaggeloof dat we er zo'n 2,5u over hebben gedaan
(ipv uurtje)
hoorde op de radio dat er een zeer drukke spits was!!

joehoeee

Bobbi is er ook met buitenzetten dus hoeven we maar 1x te lopen.. hoeven dr maar 4 naar buiten namelijk
hihihihi. lekker makkie 
hihi
) ook mee naar wedstrijd.. dus we kunnen mega veel foto's en filmpjes maken met 4 camera's
hahahahaha!!!
want ik vertrek direct na mn proefjes
hoef natuulrijk niet uit te stappen.. doetie op de terugweg al
hihihi..
amber2202 schreef:joehoee!! Presje en Chantall gaat wedstrijdrijden![]()
![]()
alleen ik moet al beetje vroeger
9.07 en 9.30
lekker als 2e dus ist nog lekker rustig
das wel chill
Hadden je berichtie niet gelezen Kaar over waterbakken.. Pres en Marjo hebben 1 waterzak drin gegooid en het restant zouden we morgenochtend doenBobbi is er ook met buitenzetten dus hoeven we maar 1x te lopen.. hoeven dr maar 4 naar buiten namelijk
hihihihi. lekker makkie
zo het is voor mij tijd om naar mn bedje te gaan..
morgen wordt een big long day! pff.. ben nu al moe drvanhihi
Heej pres.. weet je wat ik zat te dneken.. kheb camera van mn schoonmoeder ook hier en die vna mn zus.. mn ouders gaan (neem ik aan) ook mee naar wedstrijd.. dus we kunnen mega veel foto's en filmpjes maken met 4 camera's
hahahahaha!!!
relaxxxt
alleen ik ben al weg denk als jij gaat rijdenwant ik vertrek direct na mn proefjes
hoef natuulrijk niet uit te stappen.. doetie op de terugweg al
hihihi..
nou kga gauw slaapie doen.
Truste dames en heer!!!!!