Nicole1995 schreef:Winnitou:ik had voor me husby nog met iemand gedate dat een half jaartje duurde uit heerhugowaard maar dat was achteraf toch niet de ware.Nog met 2 contact gehad via de site maar na verder chatten ,vond ik dat ook niks.Ik keek ook altijd voor de grap wat de site voor matches had voor die dag,en toen was ik op slag verliefd op de foto van me husby ik had zoiets van dat is hem!!!heb op de grote knop gedrukt hahhahahvan heb interresse en zo is het begonnen,eerst gechat op die site en toen op msn verder en later gebeld na ongeveer ander halve maand hebben we afgesproken bij een benzinepomp in mijn buurt waar in woonde en zijn in zijn auto naar het strand gereden en hebben gewandeld en lekker in zo`n strandtent zitten kletsen.Dus niet meteen bij me thuis.Daarna is het hard gegaan,na een jaar me huis verkocht en een jaar later getrouwd dat is nu bijna 5 jaar geleden.
Dat afspreken dat staat me niet aan, ergens op straat (alhoewel als de persoon je niet aan staat ben je ook zo weer weg). Maar hoor van een kennis dat zij ook altijd afspreekt op straat (o.a. parkeerplaats Mc Donald).

kerstdag was zeer gezellig! Inderdaad veel te veel gegeten
. Gelukkig hebben wij vandaag een "rust" dag, we hoeven lekker helemaal niks. Morgen vieren we 3e kerstdag, dan komen onze ouders gourmetten
.
op de manege. Dat kwam omdat ik gisteren van Chantal hoorde dat First erg druk
was in z'n stalletje. Dus was ik vanmorgen vroeg al wakker
, kon niet wachten om naar hem toe te gaan. Hij heeft eerst een half uurtje in de molen gestaan (gelukkig was hij aardig rustig). Om 10:00 uur stond ik klaar om hem te longeren, maar er kwam helemaal niemand om te rijden
dus heeft hij lekker een uur los gestaan met verschillende paarden. Hij vond het helemaal geweldig en ikke ook
.
. Zelf begon ik het steeds leuker te vinden om die muntjes in ieder geval te zien en op een gegeven moment ben ik ze gaan sorteren. Inmiddels is het een beetje een hobby geworden om dit soort munten te verzamelen: ik heb nu van 47 landen wel 1 of meer muntjes. Echt gaaf! Dus als er nog eens iemand op vakantie gaat....
Daarna weer naar huis en in m'n muntenboek zitten bladeren: ik heb alweer 2 landen gevonden waarvan ik het muntje niet op Internet kon achterhalen!
Maar ik spaar ook de munten van vòòr de Euro!
.