De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 23:05

Nicole1995 schreef:
Winnitou:ik had voor me husby nog met iemand gedate dat een half jaartje duurde uit heerhugowaard maar dat was achteraf toch niet de ware.Nog met 2 contact gehad via de site maar na verder chatten ,vond ik dat ook niks.Ik keek ook altijd voor de grap wat de site voor matches had voor die dag,en toen was ik op slag verliefd op de foto van me husby ik had zoiets van dat is hem!!!heb op de grote knop gedrukt hahhahahvan heb interresse en zo is het begonnen,eerst gechat op die site en toen op msn verder en later gebeld na ongeveer ander halve maand hebben we afgesproken bij een benzinepomp in mijn buurt waar in woonde en zijn in zijn auto naar het strand gereden en hebben gewandeld en lekker in zo`n strandtent zitten kletsen.Dus niet meteen bij me thuis.Daarna is het hard gegaan,na een jaar me huis verkocht en een jaar later getrouwd dat is nu bijna 5 jaar geleden.

Dat afspreken dat staat me niet aan, ergens op straat (alhoewel als de persoon je niet aan staat ben je ook zo weer weg). Maar hoor van een kennis dat zij ook altijd afspreekt op straat (o.a. parkeerplaats Mc Donald).

meelen

Re: De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 23:14

Hoi Winnitou, bij ons zit de 1ste kerstdag er ook alweer op.
Het was erg gezellig en we hebben lekker gegeten. (Ron was alleen het voorgerechtje vergeten helaas hihihi) Van mijn ouders heb ik een goed gevulde enveloppe gekregen (voor m'n verjaardag) en een prachtige bos bloemen met kerstballen erin.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 23:15

Wat een vieze gladde kledderzooi is het op de binnenwegen zeg, ik vind het nu echt niet leuk meer. Het dooit nog steeds, maar eer die troep allemaal weg is hier.......... lekker ff een rondje met het hondje .... NOT

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 00:38

zo ook onze eerste kerst dag zit erop was weer helemaal gezellig zot bom vol van al die lekkere dingen en ga dan ook lekker uitbuiken in me bedje

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 00:44

ja hier zat het er ook al op, vanmorgen naar de Kerstdienst geweest, daarna bij mijn ouders koffiegedronken en geborreld, Mijn broers en gezinnen kwamen ook. Daarna met mijn ouders naar ons huis vertrokken waar we hebben gefondued. Jeugdsentiment. Ook de sjoelbak is nog op tafel geweest maar toen was ik in de keuken bezig, Was erg gezellig en ontspannende dag. kreeg nog een 1/2 staatslot waar natuurlijk een leuke prijs op gaat vallen.......

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 00:45

ga lekker mijn bedje in, truste allemaal en droom zacht

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 11:37

goedemorgen allemaal!
Ga zo even naar de manege en daarna naar Ikea. Nog snel even wat maten opnemen voordat ik de deur uitga.

Toedeledokie

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-09 11:43

1e (:) kerstdag was zeer gezellig! Inderdaad veel te veel gegeten :9 . Gelukkig hebben wij vandaag een "rust" dag, we hoeven lekker helemaal niks. Morgen vieren we 3e kerstdag, dan komen onze ouders gourmetten :Y) .

Ik ben al bij First geweest. Was al om 9:00 uur :oo op de manege. Dat kwam omdat ik gisteren van Chantal hoorde dat First erg druk :):) was in z'n stalletje. Dus was ik vanmorgen vroeg al wakker :O , kon niet wachten om naar hem toe te gaan. Hij heeft eerst een half uurtje in de molen gestaan (gelukkig was hij aardig rustig). Om 10:00 uur stond ik klaar om hem te longeren, maar er kwam helemaal niemand om te rijden _/-\o_ dus heeft hij lekker een uur los gestaan met verschillende paarden. Hij vond het helemaal geweldig en ikke ook :j .

Afbeelding FIJNE 2e KERSTDAG ALLEMAAL Afbeelding

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-09 11:44

winnitou schreef:
goedemorgen allemaal!
Ga zo even naar de manege en daarna naar Ikea. Nog snel even wat maten opnemen voordat ik de deur uitga.

Toedeledokie

Doegie en veel plezier!!!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 13:34

winnitou schreef:
Shenavallie schreef:
Ook al heb ik zelf helemaal niets met kerst, toch hebben we dit jaar voor elkaar een kleinigheidje gekocht (dat wilde Wesley zo graag). Gisteravond hebben we deze uitgepakt en tot mijn grote vreugde kreeg ik van Wesley een boek over munten verzamelen van over de hele wereld. Sinds Dennis bij Schiphol werkt, krijgt hij van collega's wel eens een buitenlands muntje. Deze waren in het begin voor Wesley, maar die heeft liever Euro's :+ . Zelf begon ik het steeds leuker te vinden om die muntjes in ieder geval te zien en op een gegeven moment ben ik ze gaan sorteren. Inmiddels is het een beetje een hobby geworden om dit soort munten te verzamelen: ik heb nu van 47 landen wel 1 of meer muntjes. Echt gaaf! Dus als er nog eens iemand op vakantie gaat.... :D
Wesley kreeg van mij een boek over bommenwerpers/vliegtuigen van rond de 2e wereldoorlog: helemaal uit z'n dak! Hij wil sinds hij 2,5 jaar is piloot worden en vreet bijna letterlijk alle informatie op over welk denkbaar vliegtuig ook. Vooral de oudere vliegtuigen hebben zijn interesse, dus vandaar dit boek!
Dennis heeft van mij een boek over M.C. Esscher gekregen, die kunstenaar die zo kon tekenen dat het gezichtsbedrog was. Vissen die vogels werden, mensen die een trap op lijken te lopen en er toch vanaf gaan, etc. Dennis vindt deze kunstenaar nogal fascinerend, dus ook dit kadootje is goed terecht gekomen! ;)

Vanmorgen "uitgeslapen" en toen na het eten vliegensvlug naar stal, want ik wilde geen minuut van het knuffeluurtje missen!!!! Lekker met Maisie door de binnenbak gewandeld en wat gerend, beetje rollen en kroelen... :D Jammer dat zo'n uurtje zo snel om is, maar ze is er tenminste even uitgeweest! Het idee dat ze meer dan 24 uur in dat kleine stalletje stil moet staan... :(:) Daarna weer naar huis en in m'n muntenboek zitten bladeren: ik heb alweer 2 landen gevonden waarvan ik het muntje niet op Internet kon achterhalen! :D

en hoeveel landen zijn er met verschillende muntsoorten? spaar je ook de munten van voor de euro....

Geen idee, want ik kom ook landen tegen waar ik nog nooit van gehoord had :o Maar ik spaar ook de munten van vòòr de Euro! ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 13:36

winnitou schreef:
ik heb een heel groot kado onder de boom gekregen.
een ingepakte doos met daarin een gefabriceerd knutsel waar in mooie dingen zetten (wat aan alle kanten instort) met daarin een kadootje. In dit papiertje zat het laatste chocolaatje uit Rowan zijn adventskalender.

Aaaaaaaaaaaaaah, dat is toch een echte tranentrekker :o ! Wat lief!!!!!!!!!! :*

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 14:23

LIQUITA schreef:
1e (:) kerstdag was zeer gezellig! Inderdaad veel te veel gegeten :9 . Gelukkig hebben wij vandaag een "rust" dag, we hoeven lekker helemaal niks. Morgen vieren we 3e kerstdag, dan komen onze ouders gourmetten :Y) .

Ik ben al bij First geweest. Was al om 9:00 uur :oo op de manege. Dat kwam omdat ik gisteren van Chantal hoorde dat First erg druk :):) was in z'n stalletje. Dus was ik vanmorgen vroeg al wakker :O , kon niet wachten om naar hem toe te gaan. Hij heeft eerst een half uurtje in de molen gestaan (gelukkig was hij aardig rustig). Om 10:00 uur stond ik klaar om hem te longeren, maar er kwam helemaal niemand om te rijden _/-\o_ dus heeft hij lekker een uur los gestaan met verschillende paarden. Hij vond het helemaal geweldig en ikke ook :j .

Afbeelding FIJNE 2e KERSTDAG ALLEMAAL Afbeelding

Het was inderdaad al vroeg druk op stal,Nicole vond het erg lekker ff los.Die was ook fris in haar bolletje.Heb daarna nog lekker gereden,ze liep in het begin ff op eieren,bit druk afkauwen en hoofd hoog bovenin later ontspande ze alweer. ;) Heb al 2 dagen uit kunnen slapen,dat doe ik eigelijk nooit/zelden maar is wel ff lekker af en toe.Blijf toch een ochtendmens hoor,half 9/kwart voor 9 dan vind ik het alweer mooi geweest.Fijne dag nog allemaal. (:)

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 14:33

ik kom net van de manege ATE heeft ander halfuur stap molen gedaan ik tussen door ff de hond in de stal van erna gezet voor twede dekking ]
daarna uitgemest en ff met eus en ilse staan kletsen
nadine heeft gereden op gipsy
ik heb nog vlolle maag van gister en moet zo naar ouders om te steen grillen
pfffff moet er ff nog niet aan denken

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-09 16:19

Hoi Xan :wave:

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-09 16:24

winnitou schreef:
een ingepakte doos met daarin een gefabriceerd knutsel waar in mooie dingen zetten (wat aan alle kanten instort) met daarin een kadootje. In dit papiertje zat het laatste chocolaatje uit Rowan zijn adventskalender.

Aaah...wat lief :j .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-09 16:25

Doeg Xan :evaw:

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-09 16:27

winnitou schreef:
Nicole1995 schreef:
Winnitou:ik had voor me husby nog met iemand gedate dat een half jaartje duurde uit heerhugowaard maar dat was achteraf toch niet de ware.Nog met 2 contact gehad via de site maar na verder chatten ,vond ik dat ook niks.Ik keek ook altijd voor de grap wat de site voor matches had voor die dag,en toen was ik op slag verliefd op de foto van me husby ik had zoiets van dat is hem!!!heb op de grote knop gedrukt hahhahahvan heb interresse en zo is het begonnen,eerst gechat op die site en toen op msn verder en later gebeld na ongeveer ander halve maand hebben we afgesproken bij een benzinepomp in mijn buurt waar in woonde en zijn in zijn auto naar het strand gereden en hebben gewandeld en lekker in zo`n strandtent zitten kletsen.Dus niet meteen bij me thuis.Daarna is het hard gegaan,na een jaar me huis verkocht en een jaar later getrouwd dat is nu bijna 5 jaar geleden.

Dat afspreken dat staat me niet aan, ergens op straat (alhoewel als de persoon je niet aan staat ben je ook zo weer weg). Maar hoor van een kennis dat zij ook altijd afspreekt op straat (o.a. parkeerplaats Mc Donald).

Als je altijd maar iemand laat weten waar je bent.

Het zou mij wel eng lijken, maar als je iemand in de kroeg o.i.d. tegen komt weet je ook niet of degene slechte bedoelingen heeft.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 18:25

nee zo is dat liquita en ik spreek gewoon in kroeg af waar schoonzus werkt hahahahahhahahahahaa

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-09 18:41

Ja...dat ik ook een goeie :j .

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 19:14

Yihaaaaaa, het is weer aan het dooien!!!!!!!!!!!!!!!! Eindelijk weer grip op de grond!!!!!! *\o/*

Vanmiddag even naar m'n schoonouders geweest en het was echt super gezellig! Nog een (zelfgemaakte) video bekeken van hun vakantie in Ierland..... geweldig! Als ik toch eens een loterij win, dan wil ik daar ook naar toe! Het is net Noord-West-Schotland, zó mooi! :D We hebben van de week een 1/5 Staatslot gekocht voor de trekking van januari, dus wie weet....! +:)+

Zijn er al "schatjes" die een vakantie gepland hebben voor dit jaar? Ik denk dat wij - net als alle jaren - ook in 2010 weer thuis blijven, heeeeeeeeeeel misschien een weekend of een weekje naar de caravan van mijn ouders in brabant, maar dat is het dan ook. ;)

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 19:41

ik heb een heel lot voor de eindtrekking als ik toch zou winnen ga ik een heleboel mensen blij maken lijkt me geweldig om dat te kunnen doen

wij zijn net thuis van mijn ouders heb het nu ff helemaal gehad met al dat eten pfffffffffffffff

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 19:51

ATE schreef:
ik heb een heel lot voor de eindtrekking als ik toch zou winnen ga ik een heleboel mensen blij maken lijkt me geweldig om dat te kunnen doen

wij zijn net thuis van mijn ouders heb het nu ff helemaal gehad met al dat eten pfffffffffffffff

Dat lijkt me ook tof om te mogen doen: een gulle weldoener uithangen! :$

Kan me voorstellen dat je even geen eten meer kan zien, ha ha! :Y) Wij hebben niet gek gedaan, maar ik zit altijd heel snel vol (klinkt gek met mijn postuur, maar het is toch echt zo!)! :P

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-09 20:00

Shenavallie schreef:
Yihaaaaaa, het is weer aan het dooien!!!!!!!!!!!!!!!! Eindelijk weer grip op de grond!!!!!! *\o/*

Vanmiddag even naar m'n schoonouders geweest en het was echt super gezellig! Nog een (zelfgemaakte) video bekeken van hun vakantie in Ierland..... geweldig! Als ik toch eens een loterij win, dan wil ik daar ook naar toe! Het is net Noord-West-Schotland, zó mooi! :D We hebben van de week een 1/5 Staatslot gekocht voor de trekking van januari, dus wie weet....! +:)+

Zijn er al "schatjes" die een vakantie gepland hebben voor dit jaar? Ik denk dat wij - net als alle jaren - ook in 2010 weer thuis blijven, heeeeeeeeeeel misschien een weekend of een weekje naar de caravan van mijn ouders in brabant, maar dat is het dan ook. ;)

Heb al 2 vakanties voor volgend jaar gepland staan :o . Een weekje in april/mei en dan nog 4 dagen eind september, met de paarden naar Kootwijk!
Hoop dat er nog wel nog een weekje zonvakantie bij komt 8-) .

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 20:10

Shenavallie schreef:
winnitou schreef:

Aaaaaaaaaaaaaah, dat is toch een echte tranentrekker :o ! Wat lief!!!!!!!!!! :*

ja hij heeft de laatste tijd wel meer dingen waarbij ik denk wat een schat, en zoals Xan zegt opmerkingen om in te lijsten.
Moet ze ook opschrijven maar vaak blijft dat er bij en alles opnthouden lukt ook niet en vaak gaat dan ook de essentie er van af. Maar dat jochie maakt me wel heel vaak gelukkig, dus een manneke naar mijn .
Al heeft hij ook zijn buien en komt het ook voor dat ie naar zijn kamer gestuurd wordt.... Als het maar in evenwicht is.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 20:12

LIQUITA schreef:
winnitou schreef:

Als je altijd maar iemand laat weten waar je bent.

Het zou mij wel eng lijken, maar als je iemand in de kroeg o.i.d. tegen komt weet je ook niet of degene slechte bedoelingen heeft.

Vraag als het me ooit gaat gebeuren wel een van jullie mee, Xan wat voor jou kun je keuren!!!!!