Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mvs schreef:ik wil ookt duurt nu egt minstens een half jaar voordat ik weer even op te reelaer ben en gewoon een frikkin jaar voordat ik weer lekker daar heen kan gaan en crrrrrrossen!
Eigenlijk zou dit mijn laatste x op Jt zijn maar er worden volgend jaar zoveel vette paarden ingereden dat dat mij en mn vriendin die ook voor de laatste keer als 'kindje' zou gaan wel aan het twijfelen heeft gebracht

_Iris_Iris_ schreef:mvs schreef:ik wil ookt duurt nu egt minstens een half jaar voordat ik weer even op te reelaer ben en gewoon een frikkin jaar voordat ik weer lekker daar heen kan gaan en crrrrrrossen!
Eigenlijk zou dit mijn laatste x op Jt zijn maar er worden volgend jaar zoveel vette paarden ingereden dat dat mij en mn vriendin die ook voor de laatste keer als 'kindje' zou gaan wel aan het twijfelen heeft gebracht
je kan toch ook op TREC gaan??
het was wel supergrappig om te doen, maar ook best wel mislukt, ik vroeg me nog af of iemand het gefilmd had, want ik weet helemaal niet hoe het eruit zag eigenlijk
Heb er zin iiiiiiin
) Britt_Sisi schreef:op wie zat jij ookalweer?
super vet paard is dat.. ze was ook heel relaxt bij mij.. kwam ook omdat ik gewoon telkens alles als eerste deed.. en bij t speelkwartier was ze wel een beetje stuiterbomballie dus dan wast steeds 'mag ik?' jo/ramon: 'ja hoor' daardoor ben ik echt wel 6 of 7 keer gegaan maar ook in mn eentje en omdat ik was ziek kon ik dat stuiteren niet zo heel goed volhouden dus daarom mocht ik steeds en ook omdat Sali (ja das mn koosnaampje voor der
) dan gewoon veel relaxter bleef