hoort bij de songtekst
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Andere jongen
Kirsten_S schreef:het word binnen springen morgen als je ziet wat voor weer er komt.

. En zulke liedjes zouden schrijven
Melanieetjuh schreef:Kirsten_S schreef:het word binnen springen morgen als je ziet wat voor weer er komt.
Binnen?
Ik denk gewoon buiten hoor.
? Jane_ schreef:

Melanieetjuh schreef:Ja, tuurlijk in onweer!
Beetje entertainment.
Emmaa_ schreef:Maarja, ik heb dus wel een vriend, en hij is superlief.

Emmaa_ schreef:Melanieetjuh schreef:Ja, tuurlijk in onweer!
Beetje entertainment.
Wedden dat Worrie dat hártstikke leuk vind!

Iriis_ schreef:Ik zag Kirsten. D bij Fillydalee![]()
En ik heb daar een nieuwe broek gekregen![]()
En hij is heel gek![]()
Hij is heel appart![]()
Maar wel leukkk![]()
Met Rozeee![]()

) fallenangel3 schreef:Citaat:Wees zekerder van jezelf! Je kunt het best! Gewoon lekker springen
En misschien iets meer mee naar voren meekomen ipv. op te staan naar boven..
Als je begrijpt wat ik bedoel!Dat was het enige dat mij op is gevallen, verder zag het er goed uit.
Goed je been erbij houden, lekker door rijden, en voor nooit denken 'oooh ze doet het wel'![]()
Hahaha
Maar echt joh Dennis.. Ik was me er zo aan het irriteren! Sorry, dat heb ik niet heel vaak hoor..
Maar als ik dan zie dat Victor vol met zijn oren naar voor lekker op die hindernis afkomt, en dat hij hem
dan zo strak van voren heeft dat hij niet kán springen..
Hij liet hem gewoon neit vroeg genoeg los.. Ik begreep trouwens ook niet dat Nicole daar niks van zei?
Dat heb ik niet gehoord natuurlijk, maar ik denk dat als Nicole dat had gezegd, dat Dennis het ook wel gelijk gedaan had!
Ik weet zeker dat Frans dat als commentaar zou hebben gegeven als hij les had gegeven
Dat was mij ook opgevallen toen ik foto's van vorige keer zag! En had dat ook tegen Nicole gezegd maar zij heeft daar verder niks meer over gezegd. Waren mijn handen wel wat netter naar voren??
Moet nu weg... naar Angela toe die viert der verjaardag!
! quote]