xan schreef:Ik ga er ook vandoor. Ga nog even heerlijk in een warm badIk smurf mijn bed in.![]()
![]()
![]()
Nog ff wat kletsen en wat drinken en dan dromen van een super kür![]()
![]()
Tot
. Ik heb het zooooo koud.Tot morgen
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
xan schreef:Ik ga er ook vandoor. Ga nog even heerlijk in een warm badIk smurf mijn bed in.![]()
![]()
![]()
Nog ff wat kletsen en wat drinken en dan dromen van een super kür![]()
![]()
Tot
. Ik heb het zooooo koud.
winnitou schreef:Ben jalours, wil ook smurfen maar heb geen smurfentijd.
winnitou schreef:Ben jalours, wil ook smurfen maar heb geen smurfentijd.
Volgende keer ben je er weer bij
!!! ATE schreef:Goed hoor, een heet bad doet wonderenhoe is het nu met liquita ??/ heb je lekker gebadderd en heb je niet meer koud??
_sandra schreef:weet nog niet als welke smurf ik zal gaan. iemand suggesties?........

LIQUITA schreef:_sandra schreef:weet nog niet als welke smurf ik zal gaan. iemand suggesties?........
SUPER SMURF!!!!
. ATE schreef:Nou voor uit....LIQUITA schreef:Jaaaah...de mutsen zijn ook echt geweldig. Net ook even voor de spiegel gestaan met muts en baard om te kijken hoe staat
.
foto ????????????

meelen schreef:Ik kom net terug van de manege. Het was er KOUD brrrrrrr.
Pony Vera krijgt vanaaf een spuitje, ze was er erg slecht aan toe.

xan schreef:meelen schreef:Ik kom net terug van de manege. Het was er KOUD brrrrrrr.
Pony Vera krijgt vanaaf een spuitje, ze was er erg slecht aan toe.
Echt een spuitje, voor het einde ??????????????????
Als dat zo is is ze maar kort bij Veldt geweest. Zielig
LIQUITA schreef:toppieATE schreef:Nou voor uit....
foto ????????????
Tadaaaa
Ik heb elastiek aan de onderkant van de muts gemaakt (zat een mooi tunneltje waar het door heen kon), en het goed strak over mijn cap getrokken. Ik denk (hoop) dat het wel blijft zitten.
xan schreef:SUPER SMURF!!!!
Je kunt een logo van superman van Internet halen, dit op zo'n speciaal vel printen zodat
je dat weer op je shirt kunt strijken.