(inclusief nablijven) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(inclusief nablijven)
toetsenbord op schooldoet klote dus vandaar die stomme aan elkaarplakwoorden
AdindaPony schreef:Als het klikt ga in het denk ik doen,
ik ken het nichtje van de eigenaresse ook,
en het is ook heel erg moeilijk om in
deze omgeving een verzorg pony te vinden...
Dus we zien wel wat het word,,
en bij mij is normale tijd HALF 5 echt niet gezond
njaa
oohjaa! morgen ochtend word me beugel er uit gehaald

wat wil je weten?
veertj96 schreef:10 euro is wel veel, maar als je er zelfs mee naar het strand mag! Dan zou ik het zeker doen een normale strandrit kost zeker wel het dubbele, en het is idd altijd nog goedkoper dan mangelessen.
Ik zou het wel doen, gewoon voor een poosje uitproberen.
Mijn verzorgpaardje had een ijzer los zitten allemaal scheuren in de hoef en ook 1 die bijna helemaal tot bovenaan kwam!![]()
De eigenaar zei dat ik wel kon rijden maar die eigenaar zou altijd zeggen dat ik kon rijden en die weet helemaal niet zo goed waar ze het over heeft,
Wat vinden jullie daarvan kan je rijden met een paard met zulke hoeven?
Ik vond zelf van niet
wss komt er dan ook soort van 'smurrie' omheen of ze branden het zodat het niet verderkan scheuren

wedstrijd kleding is verplicht, en met 210 punten heb je 1 promotiepunt. Met 2 promotiepunten mag je een niveau hoger 

dit alles is uit mijn manegetijdperk
.
._BLOEMPOTJE schreef:Als je voor het eerst begint met wedstrijden moet je vogens mij beginnen in de F2 (dit weet ik niet zeker)
Elk niveau, dus bijvoorbeeld F4, heeft een A en een B proef. Dus je hebt F4A en F4B. Hierin zitten precies de zelfde figuren alleen op andere volgorde enzo
Bij F2, F4 en F6 heb je theorie. F2 is over het zadel en hoofdstel, F4 is over hoe alles heet bij een paard en F6 is over alle hulpen enzo.
Je mag er gewoon een voorlezer bij hebben enzowedstrijd kleding is verplicht, en met 210 punten heb je 1 promotiepunt. Met 2 promotiepunten mag je een niveau hoger
Pas bij F11, of F12 komt wijken voor. Dus in het begin is het helemaal niet moeilijk
- ik weet niet alles meerdit alles is uit mijn manegetijdperk