. De paarden komen nu niet buiten. Alleen als we ze zelf buiten zetten komen ze buiten. Ik zet Akino altijd buiten als ik aan het mesten ben. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. De paarden komen nu niet buiten. Alleen als we ze zelf buiten zetten komen ze buiten. Ik zet Akino altijd buiten als ik aan het mesten ben.
Bestaat er ook een lente dans? Of is dat naakt rond een kampvuurtje met andere heksen... ehm... nou ja, haha 
Moet er niet aan denken dat Zen nu weer weg zou moeten omdat het geld op was! Gelukkig heb ik een vaste baan en kan Zen gewoon blijven tot hij met de pootjes omhoog staat. (Gaan we ff van uit, zeg nooit nooit... Als de boel hier falliet gaat heb ik toch een klein probleempje maar die kans is niet zo heel groot
)
Dus eerst maar es een baan fixen en een betere woonsituatie.. en als ik meer zekerheid heb komt dat paardje vanzelf wel
En er kan altijd wel wat gebeuren qua leef/werksituatie, maar nu is alles nog te onzeker! Mag hopen dat ik mezelf uberhaupt kan onderhouden als ik eenmaal klaar ben met de studie
En op paardengebied hoef ik niets te missen, kan nog genoeg paarden rijden
En Kini was echt geweldig, ik had wel die klik met hem.. dus als het kon zou ik hem kopen.. Maar stiekem wil ik zelf toch ook een iets groter paard hebben later.. en zou hem dan sowieso ook ruin maken.. En ik weet zeker dat er tegen de tijd dat ik geld/ruimte/zekerheid heb, er wel een paard voor mij te vinden is
En ik vind Jutta nog steeds geweldig!! Vind het nog steeds heel jammer dat ze niet meer bij Le Cheval staat, maar voor Jutta is het leventje bij jou veel beter! Zoiets gun ik Kini dus ook, iemand die dol op hem is en hem alles geeft wat hij nodig heeft
Wanneer mag ik langs komen? 
Nu het weer weer wat beter wordt en dus de buitenbak ook te gebruiken valt zijn we weer flink aan de training. Valt mij erg mee hoe snel ze weer zo sterk begint te worden na haar vakantietje. Nu ook begonnen echt serieus aan de hand te gaan werken, kaptoom werkt toch een stuk gemakkelijker dan een halster

En het was verder gezellig bijkletsen