Gelukkig nieuw jaar allemaal!!
En meteen even een nieuwtje (voordat het op stal de ronde gaat

)
Chef & ik gaan verhuizen!
Doordat ik een beetje in de knoop kwam met het winterweer ben ik een rond gaan neuzen bij stallen in de buurt.
Uiteindelijk ben ik bij de buren (stal Langelaan) op bezoek gegaan. En ik was erg te spreken over hoe het er daar uitzag en er aan toe ging..
Toen ik het financiële plaatje bekeek, schrok ik van het bedrag wat ik uit zou sparen.. en dit in combinatie met veel minder paarden (25 stallen) onbeperkt stro & hooi, 4 paddocks, prachtige longeercirkel, onbeperkt en zelf in te delen weidegang in de zomer (paarden staan soms al vanaf maart op de wei) was de keus snel gemaakt. En toen kwam er geheel toevallig ook nog een stal vrij.. alle andere mensen van de wachtlijst hadden ondertussen een plekje gevonden.. Dit moet dus 'meant te be' zijn!

Enige nadeel is dat er geen binnenbak is, maar deze is wel op komst... het plan is reeds goed gekeurd door de gemeente!
Het aller fijnst vind ik dat ik Chef in de zomer een paar maanden vrij kan geven.. ik wilde hem heel graag 2 maanden 24/7 op de wei zette, heb het idee dat hij dat wel kan gebruiken. En dat kan nu.. joepie!