Manege Wilten of HC de Haerst

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Amethyst_

Re: Manege Wilten of HC de Haerst

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 21:14

Wat fijn Jo, ga zo door!
Lin, hoezo rodeo? :P Met wie..?

Ik ga donderdag weer naar t strand :-)

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 21:15

Sieb was t deze keer eens niet :P
Zal straks proberen filmpje te uploaden.
Bari was het er duidelijk niet mee eenz.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 22:56

Hahaha is Sieb een keertje onschuldig, zorgt een ander er wel voor dat je aan je spierpijn komt. Zouden ze met elkaar hebben gebeld ofzo? "Zeg Bari, wil je wat voor me doen?:-P"

Ik was ook heel blij met de puntjes, weer een mooie opsteker voor de volgende keer. Heb 't filmpje teruggekeken en zag er ook heel fijn uit, ook echt naar mijn gevoel.

Leuk Lotje:-D Hopelijk nu op een wat bravere...

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 07:47

Ben benieuwd lin :P

Jo, heb t aan de telefoon aangegeven, maar moest t daar ook even noemen :) Wel vroeg, 9uur daar zijn, op mn vrije dag :P

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 08:22

Tja da's idd vroeg;) Ik was er altijd al om half 9 omdat dan al het tuig en borstels en voer nog op de kar gelegd moeten worden. Maar is wel lekker begin van de dag hoor, nog lekker rustig overal en daarna heb je nog een hele dag voor andere dingen:) Ben benieuwd welk schatje je dan kan rijden. Je kan dan ook aangeven of je eventueel op een Fries wilt rijden, dan houden ze daar rekening mee:)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 08:23

Collin met z'n 1 miljoen knotjes:
Afbeelding

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 08:38

Wauw Jolien, mooi hoor, die knotjes!!

@ Annelotte: Veel plezier op buitenrit!

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 11:52

Nou Jo, ik heb een nieuwe liefde bij Lok hoor haha.
Heb vanochtend op Larenta gereden, heel leuk friesje met prachtig lange manen! Wat een schat, hele tijd teugeltjes wat langer, zij keek lekker om zich heen, en drentelde wat achter de rest aan, genieten! Alleen op het strand kon ze Moonlight en Famke niet bijhouden, maar daar is niks ergs aan :) Het strand was erg zwaar, omdat het geen laag water was, dus zelfs Famke ging minder hard dan anders..

Heb met Geertje afgesproken dat als ik 10x gereden heb, ik de 11e keer gratis mag :) Ga volgende week mooi weer op Larenta, wat een heerlijk dier! Soort Target, maar dan mooier :Y)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 16:31

Aaah Larenta is idd een schatje. Echt een coole kikker:) En nog behoorlijk vlot voor een Fries op het strand, meestal blijven die toch wat meer achteraan hangen. Moonlight is ook wel gaaf hoor, ook heel braaf maar toch snel. Da's het oogappeltje van Geertjes dochter;) Wie had je dit keer mee als begeleiding?
Wel leuk die afspraak met Geertje, als ze je eenmaal kent zit je goed:) Ik kwam er vanmorgen achter dat ik in juni een week vrij ben, misschien kom ik die kant dan nog wel op een paar dagen. Kunnen we lekker samen hobbelen maar moet ik eerst ff kijken of de caravan dan vrij is.

Dit is Larenta met een dikke winterbaard:-P
http://rijpaardenverhuurlok.hyves.nl/al ... 79/0/gSms/

Edit: ik ben vrij van 13 t/m 19 juni (pinkstervakantie)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 17:51

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 17:54

Ik heb voor 9,10,11 en 12 Juni vrij gevraagd. Dus als je dan kan komen, kunnen we allemaal leuke dingen doen, yay! :)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 18:31

Oohja, ik had trouwens Liesbeth mee als begeleiding :) Waren lekker met zn 3en, met een oudere man, schat m een jaar of 70? Maar die ging net zo hard mee hoor haha

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 18:55

Ja da's Famke op beide foto's. Liesbeth zit erop, die kan pas rijden! Die gaat zo op volle snelheid zonder zadel:-P
Is wel tof van die oudere mannen die dan als jochies het strand over racen:-D Soms rijden er ook hele kleine ruiters mee, die rijden even dapper mee met de rest.
Die daarnaast op de eerste foto is Moonlight met daarop Hilda, da's de dochter van Geertje.

Wel tof dat je hebt vrij gevraagd, had het er al met mams over dat zij ook nog een paar dagen wil die week maar dan komen we gewoon samen die kant op:-) Weet alleen niet of Eric dan ook vrij is maar dat zien we dan wel. Hij moet sowieso de 13e op concours dus hij kan toch niet de hele week mee;-)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 18:59

Weet niet of ik dan de dagen vrij heb die jij op t eiland bent.. Kan je na 5en nog rijden bij Lok..?
Anders kunnen we altijd nog ergens wat eten ofzo.. :-)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 22:49

Nee meestal zijn de laatste ritten om 3 uur. Maar we kunnen vast ook wel wat anders doen:)
Als de caravan vrij is wil ik de 11e die kant opkomen en dan t/m vrijdag. Maar ligt er ook een beetje aan wanneer Eric vrij is...

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 22:51

Sorry ik heb 8tm11 Juni vrij gevraagd :P Maar als dat niet kan heb ik 6tm8 vrij... Als dat laatste t geval is, ben ik wss weer op wo/do vrij, kunnen we dan miss toch rijden :) Zie wel, laat je wel weten als ik mn nieuwe rooster heb :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 23:08

Oké:) En anders meeten we gewoon gezellig 's avonds:)

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 09:14

Dames,
Ik kom ook nog die kant op hoor :P
Moeten jullie ff latenw eten wanneer iedereen er is wanneer je vrij bent lotje!

Vandaag lekker vrij :)
Dinsdag en donderdag bij Epplejeck gewerkt :)
Echt leuk!
Heel gezellig en de winkel beetje leren kennen enzo.
Ook al klanten geholpen enz.

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 10:23

Jaaa ik heb meestal woensdag en donderdag vrij, en andere dagen om 5uur vrij :-) Ik vraag het liefst alleen dagen vrij om naar huis te gaan, anders kom ik qua stage niet uit.. Dus als jullie een midweek komen heb ik vast wel 1 of 2 dagen vrij :-) 17 tm 26 juni is het trouwens Oerol, dan kan ik met geen mogelijkheid vrij krijgen :-)

Klinkt leuk Lin! Wanneer ben je daar begonnen?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 11:36

Oh wat leuk Lin, wist niet dat je daar zou gaan werken. Hoeveel uur ga je daar werken?
Ik ga waarschijnlijk 11 juni heen en de 19e weer terug. En dan zal mn moeder er ook zijn maar niet alle dagen want die moet alweer eerder aan het werk.
Kunnen we gezellig wat met z'n drieën doen:-D

EDIT: YESSS! Heb net m'n oma even gebeld en de caravan was dan nog vrij, dus 11 juni kom ik die kant op en 19 juni weer huiswaarts *\o/*
Kunnen we meeten :):)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 11:57

Yaaaay :) Hopen dat ik een van die dagen vrij heb, en anders meeten we 's avonds :+:

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 13:14

Klinkt als een relaxte buitenrit Annelotte!

Leuk dat je bij de EppleJeck werkt Linda! Dochterje van de baas van EJ rijd mij bij in de les. Leuk meisje en ook sympathieke ouders.

Pfff, vandaag ging rijden met pukkie echt bagger. Heb haar sinds 2,5 week weer op gepakt en ging echt erg fijn, maar vandaag werkelijk in elke hoek omdraaien, wegschieten etc etc. Kon er niks mee. Nougoed, morgen weer een nieuwe dag! Vanavond trouwens een reuni van de basisschool groep 8. Ben erg benieuwd naar iedereen, heb de meeste al 10 jaar niet meer gezien.

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-11 16:18

Was Pukkie kreupel ofzo dan Dymphke..?

Strandrit was echt suuuuuper relaxt indd :) Is mn nieuwe topper haha.

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 18:39

Nee, gelukkig niet. Dat beest is keihard op d'r benen, nog nooit een pas kreupel gelopen. Ze is4 maanden uit training geweest omdat ze ontzettend vermagerde. Maargoed, er komt nu weer aardig spek op. M'n vriend wil haar over drie weken weer starten op concours, waarna ik ook gewoon weer ga starten.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 13:17

Gisteravond weer voor het eerst sinds tijden springles gehad met Collin, hij vindt hij leuk, ik vind het stiekem 10x leuker dan dressuur en het is ook wel goed voor hem. Nou, hij ging volledig uit z'n dak. De grondbalkjes vond die maar niks, maar toen het "echte werk" begon was het peentjes zweten. Ik moest echt alle zeilen bijzetten om hem fatsoenlijk te laten springen. En dan wordt Pauk ook zo'n enthousiaste (lees: strenge) instructeur die je rustig eerst 20x keer over de balkjes laat rijden voor je de hindernis mag pakken. Zo moest ik tussen de twee grondbalken 8 galopsprongen rijden zodat hij niet te groot zou springen en telkens als dat niet lukte moest ik weer doorrijden en het opnieuw proberen zonder te springen. Maar elke keer als Collin merkte dat hij weer niet mocht springen werd hij pissiger dus hij ging juist steeds sneller en groter lopen. Uiteindelijk was ik het zat en presteerde ik het om 9 sprongen te rijden waarna Collin vol enthousiasme de sprong tegemoet ging :')

http://jolienepien87.hyves.nl/fotos/131 ... 6VOWS4C80G