Leiden was heel gezellig met koninginnedag en heb het super leuk gehad
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

30 april was het eerst koninginnendag die ik in Amsterdam door heb gebracht. In de trein hoorden we viavia het nieuws vanuit Apeldoorn en dat was wel even schrikken. In Amsterdam hoorden we vage verhalen over dingen die wel/niet ingekort/afgelast zouden worden en uiteindelijk besloten we niet meteen naar het museumplein geweest, maar zijn we opgezakt richting de Stopra. Lekker pauzes gehouden in de zon en nouja, het was heerlijk
Tiesto nog meegemaakt wel op het museumplein (waar we uiteindelijk ook nog terecht kwamen) en daar bleek het feest inderdaad ingekort. 8 uur was het afgelopen. Toen hebben we er enorm lang overgedaan om het station te bereiken, want overal was ME en er waren veel straten afgesloten. Nouja, uiteindelijk kwamen we er. Twaalf uur lag ik heerlijk in mijn bedje.
) en met een afrikaanse zanger gepraat (ach ja).
Maar verder was het wel een heerlijk ritje hoor!
met Chlotje en Maartje. Gezellig! Nog best op tijd naar bed ook, Lot en ik constateerden dat het fijn was dat we een nachtje negen uur konden slapen!
Daarna sprongetje opgezet en 'uhum' ik spring nooit en zeker nooit echt hoog. Lotje en Maartje sprongen eerst, daarna was mocht ik Fanny overnemen en oei, even wennen zo in een weiland rijden. Daarna wat lage kruisjes en met tips van Nienke (die er ondertussen ook bij was) heb ik er wat gesprongen en ging het beter. Dus ik dacht: 'goh, nu spring ik ook eens. Doe maar wat hoger.' Heb meer dan een meter gesprongen, alleen toen knalde ik er heel raar overheen en lag ik er opeens naast. oliebol! *ik sta nu alweer bekend als het meisje dat er altijd naast gaat liggen
* Goed, knie deed iets pijn. Uiteindelijk nadat Lot zelf ook nog lekker gesprongen heeft heb ik nog een laag kruisje gesprongen: voor het idee. Daarna nog ijsje, ranja en lekker praten met boer Jan (of nouja, Lot en Maartje en Nienke haalden herinneringen op en het werd platter en platter en ik luisterde lekker mee in de mooie ouderwetse keuken van boer Jan)
Dus, tja, uhms. Ach.
en heb ik een leuk weekend gehad!

) kunnen rustig op zijn rug worden geparkeerd en Larson speelt voor taxi 
), of Mirthe (een uitdaging voor een dressuurlesje), of Odessa (altijd goed voor een rustig ritje maar probeer vooral niet voorop te willen rijden
). Genoeg keus hoor
Wat lijkt jou zelf leuk?
er bestaat nog een foto van mij met modderspetters op mijn gezicht na dat stukje rengalop (ik reed zo vlak achter Charlotje, Lenneke stond midden op het pad om de pony's af te remmen weet ik nog wel
). Vraag maar eens bij Lotje naar de mongolenfoto van Tessel 

Ze heeft af en toe haar buien, hoewel dat allemaal eigenlijk wel over is en ze ondertussen heerlijk braaf doet. Mirthe is gewoon wat eigenzinnig en je moet er bij passen. In de bak is ze een leuke uitdaging, kan springen, kan dressuren en buiten rijd ze ook fijn. Alleen tja, met miepaanvalletjes 
Misty vind ik zelf om te rijden toch stiekem wel leuk. Die is betrouwbaar, maar kan net weer even een tandje harder en doet in de bak ook leuk. Joey is ook prettig, wat groter en dat is handig. Fjorden zijn trouwens allemaal wel betrouwbaar en dat is gewoon af en toe heel leuk.
?
) 

links staat PZN en rechts weer Priscilla.
) 

!
!
(nog steeds beetje jammer van m'n hand, maar goed) 
Oeh, die week was zo geweldig, slapen in het klephok en heerlijk paardrijden. Ook daar zie ik nu de foto's van (And come on let mehe entertain you!). Die kon ik trouwens á la een singstar zingen met Singstar.
Toch nog meer geleerd van die week dan ik dacht.

en hoeveel uur hadden we nou per dag in het zadel gezeten? Ik weet nog dat ik dat toen heb uitgerekend met Karin. gemiddeld 6 uur per dag ofzo..? 's Ochtends buitenrit, 's middags spelletjes en 's avonds les en zo ging het maar door 

(ik kan wel iets in de gedeelde map zetten op msn...)
Veel dat wel, die dinsdag twee buitenritten, donderdag naar de holterberg, veel lessen en spelletjes. Het carousselen oefenen, vond ik ook erg leuk om in elkaar te zetten. In mijn vorige laatste week ook nog gedaan voor/met twee meiden en die was ook heel leuk geworden (was dan voor die twee een pas de deux op cin en Piet).