). En ik dacht een lekker makkelijk rustig paard te hebben gekozen... Hopelijk gaat het volgende week beter... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). En ik dacht een lekker makkelijk rustig paard te hebben gekozen... Hopelijk gaat het volgende week beter...
Ze mag voor de wedstrijd ook al niet meer warmgereden worden in de buitenbak... Daar ligt ook iedereen dr naast... Ik ben zelf nog nooit van dr afgevallen (wel vaak zat van andere paarden
). Ze was de rest van de les ook heel braaf, alleen in de galop het leek wel alsof dr een knop om ging
. Ze wilde ook niet op de volte dus kreeg ik daar al met moeite (komt dr weer zown een aan die door mijn volte gaat en bijna tegen me aan rijd...) Dus ik ff rustig draven en stappen en toen weer aandraven en dat ging goed... En toen dacht ik weer rustig aan te galopperen maar nee hoor... Ze deed het gewoon weer en toen werd het alleen maar nog erger...
.
. De rest gedraagt zich nog wel aardig...
. Dus dat komt wel goed
wordt denk derde (dr doen dr maar drie mee lekker makkelijk
). Jij en bowie zijn een beter team als ik en okkie denk ik
Heerlijk gereden al was hij in het begin wel wat stijf, had ook nog niet gelopen eerder die dag, dus ach... logisch!
Aad weer met zijn gekke regels....
. Zolang het maar niet die met mij erbij zijn.... Ik sta echt overal idioot op... Volgende keer ff waarschuwen als je een foto neemt waar ik op kom te staan....

die gaat ik zo ook wel ff uploaden

. De rest is wel weer leuk (Atlas dan)