Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lekker hoor zo'n grasmond! En volgende keer gooien we Jade eerst los en dan naar buiten, ok?
Hij is echt leuk met dat liedje er zo onder Thirz! Wordt er helemaal blij van. Wat ben ik blij dat ik lekker kan paardrijden
Je zal maar niet kunnen paardrijden en je niet zo vrij kunnen voelen,...
Kijk, verklaard een hoop
Leuke foto's Bar! Wanneer is je Z-debuut?
Je was net ff online en ik k ook (stond wel op offline). Dus t werkt wel
*nu die andere 298 nog
*
Filmpje is wel komisch! Bar, het rijden ziet er echt fijn uit: Shaar loopt lekker! Ze is ook weer mooi kaal! 1 november ben ik een dagje winkelen, dus kan niet komen kijken naar je Z debuut, maar een van de volgende keren ben ik van de partij hoor! Ben benieuwd!
Op Cis d'r feestje had ik al een plaatsje bij jullie geboekt Nel, dus wil nog steeds graag meerijden!
Kan 'ie mooi mee op de foto Anne!
9 uur op stal doen dan?
(donderdagaaf kon ik sowieso al niet, maar dan valt vanaaf dus ook af) Woensdag is jullie buitenrit dag toch? De vrijdagmiddag dan maar doen? Volgens mams is t dan ook een wat grotere kans op droog weer, maar das toch altijd afwachten. Dus jij mag t zeggen: woensdag of vrijdag?
Ben benieuwd!
Dom dom... Woensdag is idd buitenrit dag, da's ook niet zo handig! Vrijdagmiddag dan ff onder voorbehoud dat ik niet moet collecteren! Ik moet nl tot een uur of 4 werken en als ik moet collecteren dan anderhalf uur later al in Souburg zijn. Rijden, voeren en uitmesten in minder dan anderhalf uur is een beetje onmogelijk haha! Maar goed, ik laat het je zsm weten! O ja, dekje is koningsblauw en heel fout van Scapa 
En dan hoor k t nog wel. Het is ook nie fijn als jij daarvoor moet stressen, dus anders de week erna (of de week daarna of daarna..
) Heb dan geloof ik ook weer de woensdag, donderdag en vrijdag vrij, maar dat hangt ook even van mn projectgenootje af. Daarna toetsweken, dus ook niet de hele week school. We zien wel even
Eigenlijk ook wel fijn als t zonnetje zou schijnen, maar ik denk dat we maar even niet te veel eisend moeten zijn. Het maken van een afspraak is al moeilijk zat
Haha

(en voor je juf wil je natuurlijk wel fatsoenlijke) Heb wel 2 leuke van op het strand, mogen die ook? Of kun je nog ff wachten op nieuwe aanvoer van de week? Tenminste Anne, ik hoorde vandaag alweer dat de collecte vrijdag nu misschien wel weer doorgaat, dus nieuwe foto´s worden het van de week dan ook niet misschien... Trouwens echt een tof paard! O ja Nel, je zoon mag toch zeker niet zonder cap rijden he
) Maar *pakt agenda* volgende week kan ik evt nog op woensdag (nog steeds buitenrit dag natuurlijk
dus nie handig). Afhankelijk van t wel of nie stappen in Breda donderdag zou ik evt donderdag ook kunnen en vrijdag heb ik les.. En ik weet niet hoe t hier thuis t weekend van 1 nov zit en of jij smiddags kan lessen, maar anders zou dat evt ook kunnen. Heb je toch foto's van de les
Maar als mn ouders plannen hebben, ga ik met Marcelle naar de les op Pdoes, dus dan gaat t nie. Conclusie: we kijken nog wel even 

haha
Gelukkig is het goed afgelopen!
Waar t nu aan lag?! Maar we hadden lol en zijn weer heelhuids thuisgekomen! 

Vrijdag wordt 'm dus niet. Dan hebben we het zaterdag nog wel ff over een dag volgende week, eens moet het goedkomen haha! 
*is ook al een poos gelee dat ik jullie echt aan t werk heb gezien
* Die laatste is ook echt lief van jullie samen
Wel balen dat alles net onscherp is.. Met jouw camera gedaan? of heeft Mariek der eigen camera eens uitgetest op jou? Nouja goede reden om nog een keer foto's te laten maken
haha
Ooooit komt t goed!
(lag de wildheid van Jade zaterdag misschien toch nie aan mij
) Ach zolang je blijft zitten, t nie gevaarlijk wordt en je erom kan lachen is dat nie erg, en zo was t geloof ik
haha
En vervolgens ook allemaal met een handschoen aan
Ben al een poosje bezig en t komt steeds vaker voor dat ik denk: ik heb een keer een Pooh gezien die precies goed stond... waarop zocht ik toen ook al weer
Je kan maar ergens in thuis zijn hè