manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

voicenel

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 20:59

Leuke foto's hoor dames!
Van jou ook Bar, t ziet er goed uit!!!!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 21:35

Gave foto's Bar; shaar weer helemaal kaal en met je nieuwe laarzen, zitten ze lekker? En al bijna je Z-debuut; spannend!
Onze foto's zijn ook leuk Lachen Lekker hoor zo'n grasmond! En volgende keer gooien we Jade eerst los en dan naar buiten, ok? Clown

Hier t filmpje; heb ontdekt dat je ook een versiering kan toevoegen en een liedje, best grappig Vork

Afbeelding

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-08 10:08

Whaaaa dat filmpje! Hyper! Hij is echt leuk met dat liedje er zo onder Thirz! Wordt er helemaal blij van. Wat ben ik blij dat ik lekker kan paardrijden Pling Je zal maar niet kunnen paardrijden en je niet zo vrij kunnen voelen,...
(oke, die hebben vast iets anders waar ze dat mee hebben, maartoch op een paard is t denk ik anders dan op een surfplank oid.)

Haha, ik vond Tequila al groter lijken dan ik onthouden had, is t een heel ander paard Huilen van het lachen Kijk, verklaard een hoop Knipoog Leuke foto's Bar! Wanneer is je Z-debuut?

Ow en Mariek, ik heb al 32 foto's van Jade van zaterdag ontvangen hoor Haha! Je was net ff online en ik k ook (stond wel op offline). Dus t werkt wel Haha! *nu die andere 298 nog Vork *

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 11:48

Ik ga 1 november Z1 starten. Heb 25 oktober ook nog wedstrijd, had me gewoon opgegeven voor het M2. En zat te denken om het misschien te veranderen in Z1, maar dat doe ik niet want de jury van het Z1 is echt verschrikkelijk en daar wil ik echt mn debuut niet bij rijden! Hij stampt me al helemaal de grond in als ik een m2 proef bij hem rijd.

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 12:28

Leuke foto's!! Buitenrit ziet er leuk uit! Jade die lelijk kijkt omdat ze achter een ander zit hebben we wel eens eerder gezien achter Orson he! Knipoog Filmpje is wel komisch! Bar, het rijden ziet er echt fijn uit: Shaar loopt lekker! Ze is ook weer mooi kaal! 1 november ben ik een dagje winkelen, dus kan niet komen kijken naar je Z debuut, maar een van de volgende keren ben ik van de partij hoor! Ben benieuwd!
Anne, ik ga vanavond, dinsdagochtend vroeg (niet handig want dan heb ik altijd haast), woensdagochtend, donderdagavond en vrijdagmiddag rijden (weet nog niet of ik moet collecteren voor de Roparun dus ook niet hoeveel tijd ik heb). Kun je één van die ochtenden, middagen of avonden? En tijdens de les zou nu dus niet erg zijn, omdat Carolien het ook al had gezegd. Maar natuurlijk moet je ook weer eens op Paardoes rijden, zeker als het zo lang geleden is!
Hmm geen toffe types dus, nou dan moet het de 8e wel overspoeld zijn met leuke mannen haha! Eerst de toffe types op Carolien d'r feestje maar eens afwachten Clown Op Cis d'r feestje had ik al een plaatsje bij jullie geboekt Nel, dus wil nog steeds graag meerijden!
Zo, vanavond ga ik weer lekker rijden, dan zijn de 3 dagen rust van de osteo weer om. Heb ook een spetterend nieuw dekje! Ging eigenlijk om Dry Feet, maar vond deze zo gaaf dat ik hem niet kon laten liggen Haha! Kan 'ie mooi mee op de foto Anne!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 13:00

O ja Thirz, woensdag vroeg is goed hoor, ik sleep me wel uit bed hahaha Knipoog 9 uur op stal doen dan?

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 14:00

Hoi!Sorry dat ik nu pas reageer hoor, maar was een weekendje uit logeren bij mn tante en dus geen internet.
Nel, ik lever een bijdrage van 2 euro aan het cadeau (of is dat te weinig) enne doe ook maar niet zo'n hoed...er staat me vaag iets van bij dat ik er nog een heb (oh ik heb ook die diadeem nog van halloween bij jullie toen meiden, das ook wel leuk) en anders koop ik er op de valreep zelf nog wel eentje. Met zn hoevelen gaan we nu want ik wil op zich best rijden maar heb echt géén idee waar het is en daar word ik niet heel gelukkig van om eerlijk te zijn...ik hoor het wel.
Leuke foto's meiden van de buitenrit en Bar je hebt toch maar het scheerapparaat eroverheen gehaald zie ik? Er is hier nog steeds geen Harry langsgeweest en ik waai nu bijna uit mijn hemd haha. Tot zaterdag, heb er zin in!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-08 16:30

De avonden lijken me niet ideaal om foto's te maken. Heb je toch net al wat schemering en dat zie je gewoon terug op de foto's. Dus overdag is beter Ja (donderdagaaf kon ik sowieso al niet, maar dan valt vanaaf dus ook af) Woensdag is jullie buitenrit dag toch? De vrijdagmiddag dan maar doen? Volgens mams is t dan ook een wat grotere kans op droog weer, maar das toch altijd afwachten. Dus jij mag t zeggen: woensdag of vrijdag?
Enne dekje?! Wat voor kleur? Haha! Ben benieuwd!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 16:51

Hahaha, ik zit net te bedenken dat ik donderdagavond ook helemaal niet kon omdat ik naar Rotterdam moet, daarom ging Marieke Orson ook al doen Clown Dom dom... Woensdag is idd buitenrit dag, da's ook niet zo handig! Vrijdagmiddag dan ff onder voorbehoud dat ik niet moet collecteren! Ik moet nl tot een uur of 4 werken en als ik moet collecteren dan anderhalf uur later al in Souburg zijn. Rijden, voeren en uitmesten in minder dan anderhalf uur is een beetje onmogelijk haha! Maar goed, ik laat het je zsm weten! O ja, dekje is koningsblauw en heel fout van Scapa Haha!
Leuk Cis, dat je er zaterdag bij bent; zien je dan!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 16:58

Hoi! Lachen

Cis: volgens mij konden we allemaal met Nel meerijden hoor, dus kan je je eigen toetoet thuislaten Knipoog
Rij ze vanaaf Bianz! Woensdag 9 uur stal is prima, verwacht niet te lang bezig te zijn in ZH. En 's avonds hebben we een eet-date bij mijn moeder he. Ze was gister al aan het vragen: wat moet ik maken dan?! Clown

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-08 17:13

wordt t vrijdag Lachen En dan hoor k t nog wel. Het is ook nie fijn als jij daarvoor moet stressen, dus anders de week erna (of de week daarna of daarna.. Knipoog ) Heb dan geloof ik ook weer de woensdag, donderdag en vrijdag vrij, maar dat hangt ook even van mn projectgenootje af. Daarna toetsweken, dus ook niet de hele week school. We zien wel even Ja Eigenlijk ook wel fijn als t zonnetje zou schijnen, maar ik denk dat we maar even niet te veel eisend moeten zijn. Het maken van een afspraak is al moeilijk zat Tong uitsteken Haha
En klinkt als een gaaf dekje Bianz! Haha!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 19:03

Hoi hoi,

Leuk filmpje hoor!
Echt heel proffesioneel op zn zijkant gefilmd... haha

Heej Cis, leuk dat je nog mee gaat hoor!!!
Je toet toet kan je gewoon thuislaten, want je kan gewoon met mij mee rijden.
Ik kom je dan ophalen, maar dat spreken we vrijdag nog wel af.
Het is namelijk nogal in "the middle of nowhere"

Leuk Bianz, een nieuw dekje!!!
Ben benieuwd!!!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 19:04

O ja en Cis, 2 euro voor het cadeau van Carolien is natuurlijk genoeg voor jou, vindt het al leuk dat je mee doet!!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-08 20:18

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 20:47

ah dat ziet er zeker zielig uit!!!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 22:09

Fijn nel dat ik gewoon met jullie mee kan rijden!

Het arme beest, die zal niet zo snel dr neus meer in holle boomstmmen steken...

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 22:04

Hoi dames,

Gerlien en ik waren vandaag stiekem naar Carolien dr paard gegaan, ik had het met thirz er al over gehad dat we een foto eigenlijk even nodig hebben van carolien dr paard.
Ik had hier weinig geduld voor, dus had even besloten om vanmiddag naar haar paard toe te gaan in de hoop dat zij niet aanwezig was.
Gerlien ging gezellig mee.
Maar helaas toen we daar kwamen was ze er nog.
Dus heb even een verhaal verzonnen om toch foto's van haar paard te kunnen maken zonder dat zij er iets achter zoekt.
Heb wel 50 foto's gemaakt, plaats er even 2 zodat jullie alvast een keer haar paardje gezien hebben...

Bianz, wil jij een paar foto's over de mail naar mij sturen van jou op en/of naast Orson.
Ik wil een soort collage maken van Carolien dr ruiters.
Thirz en Gerlien sturen mij ook foto's.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Knap paard....
Afbeelding
Daniël laat ook zien hoe het moet...

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 22:29

Heej!
Vind het een leuk idee Nel! Alleen... ik heb sinds ik Orson een maand heb geen foto's meer van mij met hem aan het rijden in de bak en die zien er niet zo goed uit Knipoog (en voor je juf wil je natuurlijk wel fatsoenlijke) Heb wel 2 leuke van op het strand, mogen die ook? Of kun je nog ff wachten op nieuwe aanvoer van de week? Tenminste Anne, ik hoorde vandaag alweer dat de collecte vrijdag nu misschien wel weer doorgaat, dus nieuwe foto´s worden het van de week dan ook niet misschien... Trouwens echt een tof paard! O ja Nel, je zoon mag toch zeker niet zonder cap rijden he Knipoog
Dat is trouwens wel echt ongelofelijk van dat paard zeg: lijkt bijna wel gefotoshopt!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-08 09:12

Ik hoorde gister ook dat t vrijdag érg slecht weer gaat worden en in de regen worden t ook niet echt mooie foto's.. (+ dat t erg koud is om in de regen te moeten staan met de camera in je handen Clown ) Maar *pakt agenda* volgende week kan ik evt nog op woensdag (nog steeds buitenrit dag natuurlijk Tong uitsteken dus nie handig). Afhankelijk van t wel of nie stappen in Breda donderdag zou ik evt donderdag ook kunnen en vrijdag heb ik les.. En ik weet niet hoe t hier thuis t weekend van 1 nov zit en of jij smiddags kan lessen, maar anders zou dat evt ook kunnen. Heb je toch foto's van de les Knipoog Maar als mn ouders plannen hebben, ga ik met Marcelle naar de les op Pdoes, dus dan gaat t nie. Conclusie: we kijken nog wel even Vork

Carolien heeft een leuk paard! Haha!
En knappe Daniël! Nu al een échte stoere ruiter Pling haha

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 14:08

Aah, dat arme paard Bloos! Gelukkig is het goed afgelopen!
Leuke foto's Nel van Carolien dr paard! Heb mijn foto's naar je opgestuurd, succes met de collage, ben benieuwd hoe t wordt Lachen

Onze vossen waren vanmorgen wild Clown Waar t nu aan lag?! Maar we hadden lol en zijn weer heelhuids thuisgekomen!

Hier foto's van mn les gister:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Moet echt nog een keer over Marieke: bijna alles is onscherp! Scheve mond

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 14:20

Haha Anne, wat kunnen wij toch goed afspreken Haha! Vrijdag wordt 'm dus niet. Dan hebben we het zaterdag nog wel ff over een dag volgende week, eens moet het goedkomen haha!
Leuke foto's Thirz! Je kunt zien dat Nous lekker loopt en goed d'r kont er onder zet. Én dat ze erg moe is op de laatste foto hihi!
En onze vossen waren zeker wild vandaag zeg; de een was nog gekker als de ander haha! Maar zeker genoten van de rit en het lekkere weer, kunnen we er weer ff tegenaan!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 15:16

Hoi, leuke foto's thirz!

Bianz, dat maakt niet uit hoor dat het oude foto's zijn, ik wil toch zaterdag die collage geven, dus wil je er toch een paar sturen, mag ook er naast.
Gerlien heeft ook alleen maar springfoto's en buitenrit foto's.
T gaat er alleen maar om dat jullie er samen op staan.
Maar anders is het zo stom dat jij er niet bij staat en thirz, Gerlien en ik wel.
Alvast bedankt!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 16:04

Bianz, nog een keer voor jou, las je berichtje niet helemaal goed, maar zag nu staan dat je ook strand foto's hebt en die zijn natuurlijk ook goed!!! Knipoog
Graag zsm, want dan kan ik ze gaan ontwikkelen!!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-08 16:16

Leuke foto's Thirz! Ziet er goed uit! Haha! *is ook al een poos gelee dat ik jullie echt aan t werk heb gezien Ja * Die laatste is ook echt lief van jullie samen Lachen Wel balen dat alles net onscherp is.. Met jouw camera gedaan? of heeft Mariek der eigen camera eens uitgetest op jou? Nouja goede reden om nog een keer foto's te laten maken Haha! haha

En wij kunnen héél goed afspreken Bianz Vork Ooooit komt t goed!

Lekker met een paar wilde vossen op pad geweest Hyper! (lag de wildheid van Jade zaterdag misschien toch nie aan mij Schijnheilig ) Ach zolang je blijft zitten, t nie gevaarlijk wordt en je erom kan lachen is dat nie erg, en zo was t geloof ik Haha! haha

En weet je.. er zijn helemaal niet zoveel verschillende Winnie the Pooh kleurplaten. Ken ze zo onderhand ook bijna allemaal Huilen van het lachen
Voor t project hebben we een leeftijdsgroep van 0-4 jaar en alle voorlichtingsmaterialen voor die groep zijn met Winnie the Pooh. Dus de folder, de powerpoint, de voorlichtings fotostrip voor de kindjes zelf en het activiteitenboek. Ben dus iedere keer opzoek naar een Pooh figuur die ik zo kan bewerken dat t met de poppenspeelt, of dat t schildert, of dat t knipt, of dat ze samen de eendjes voeren oid Clown En vervolgens ook allemaal met een handschoen aan Vork Ben al een poosje bezig en t komt steeds vaker voor dat ik denk: ik heb een keer een Pooh gezien die precies goed stond... waarop zocht ik toen ook al weer Tong uitsteken Je kan maar ergens in thuis zijn hè Huilen van het lachen

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 19:04

Leuke foto's Thirz! Ziet er goed uit, nog even en we moeten weer met dikke winterjassen en mutsen naar buiten...
Even over zaterdag, hoe doen we dat met rijden? Nel stelde voor dat Anne en ik met Mariekje meerijden, maar die dacht dat het misschien handiger was als Bianz en Thirz met haar meerijden op de heenweg omdat dat makkelijker is. Ik wil me nergens mee bemoeien, maar het is misschien handig om dit wel even af te spreken...