Nu nog even puzzelen of er nog een plaatsje voor ponykamp is, de week die ik wou is helaas net vergeven en anders volgend jaar
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nu nog even puzzelen of er nog een plaatsje voor ponykamp is, de week die ik wou is helaas net vergeven en anders volgend jaar
Kom er verder nooit en weet er ook niet echt kamers alleen..
Heb er zoveel zin in!

Zooo fijn!
zijn mond nogsteeds niet goed.suikermeisje schreef:Lekker Cait! en TT is dan ook snel, weet nog dat je je eerste les zou krijgen.
Dakar gaat
Easy gaatzijn mond nogsteeds niet goed.
En al veel reacties gehad op Jip, en word waarschijnlijk donderdagavond opgehaald, zal wel raar zijn na bijna 10 jaar hem te hebben gehad. Maar het ging niet goed met mijn moeder en ik heb geen tijd om hem te blijven doen, geen geld om zijn verzorging te betalen, dus was dit een betere keuze. Ergens wel jammer maar is niet anders.

ik had geen ingrepen ofz.. maar ze vinden dat ik te weinig zelfverzekerd rij..
Gelukkig maar de TT en niet je examen, en de wereld vergaat niet hoor als het een keer minder gaat
Maar snap wel dat je het heel lastig vind om weer te gaan rijden, ik weet dat het bij Dakar niet door het rijden komt, daarom durf ik dat wel. Springen gaan we volgend jaar pas een x proberen. Waarschijnlijk is het bij Dakar zelfs gekomen door glijden in de wei, maar om hem nou 24/7 in een hok te stoppen is ook niet mijn ding.
). En heb niet meer de drive om hem te rijden, het is goed zo. Mama heeft er ook wel moeite mee, maar soms is het nou eenmaal zo.