The party starts when we arrive, Reelaerliefies nummer 5!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Carmen_vH

Re: The party starts when we arrive, Reelaerliefies nummer 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 17:15

Het ging supergoed! Iedereen geslaagd voor theorie en praktijk! Ik met 1 fout geslaagd dus ik ben zeer tevreden, de praktijk ging ook erg goed met Armani ondanks wat enge auto's en honden in het dorp. :P Nu nog even puzzelen of er nog een plaatsje voor ponykamp is, de week die ik wou is helaas net vergeven en anders volgend jaar :):)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 17:21

Gefeliciteerd! :)
Leuke groep?

Carmen_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 12:26

Ja, had wel een leuke groep. Een meisje kende ik al via bokt dus was wel leuk. Alleen 2 volwassen dames die dachten dat het een of ander luxe hotel was dus die hadden overal wel wat over te klagen wat nogal onterecht is.. maargoed verder was het wel oké.

dmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 19:42

gefeliciteerd! ga de foto´s maar is kijken zo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 08:43

Ja, goed plan Emma. :P

Datjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 14:41

Oeii, ik kreeg al een melding dat er langere tijd niet in het topic gereageerd is :+

Hoe is het met iedereen? :)

In september ga ik met een nieuwe studie beginnen, in.. jawel, Wageningen! :D
Dus Sanne, Emma en de rest in de buurt van Wageningen, als jullie nog een leuke kamer weten, just let me know! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 16:09

Haha, oei dat is wel erg! :p

Wat ga je studeren?
Waga is best oké! :D

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 16:18

Ik was gisteren toevallig ook in Wageningen. :) Kom er verder nooit en weet er ook niet echt kamers alleen..

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 18:03

Ah wat leuk!
Ik ken helaas niet veel studenten in Wageningen en een kamer zou ik je ook niet aan kunnen helpen.
Wat ga je studeren? (:

Datjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 17:48

Ik ga Dierwetenschappen doen! :D Heb er zoveel zin in! :)

Carmen_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 16:35

Superleuk Doriet! :):)

Echt weer lekker gepland.. week lang supermooi weer en zou vanavond voor het eerst gaan springen met Sancia, regent het keihard. Is vanavond waarschijnlijk wel droog maar dan is de buitenbak nat.. :(

dmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 14:38

ah wat leuk doriet! zitten er steeds meer mensen in de buurt hahaha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 09:58

Sanne trekt iedereen aan haha. :P

Hoe is het met Sancia Carmen? :)

Ik zag de eerste foto van de IJslanders al weer op Facebook, de zomer komt er aan! *\o/*

Carmen_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 13:43

Jaa gaat supergoed. vandaag voor het eerst gesprongen, 90 cm gedaan. Voor t eerst 90 voor me, en ze kan 1.20 m dus dat misschien volgende keer proberen. :):)
Voelde heel laag hoe ze eroverheen sprong, ging erg soepel haha. Maar ging wel meeeega hard. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-14 18:49

Haha, ik zag wel een leuke foto voorbij komen op Facebook. :)

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 17:20

Jeeej er is weer leven hier haha!
Ik zag ook de foto's voorbij komen carmen, leuk paardje!

Hoe is het met jou paardjes thamar?
ik zag dat je jip verkoopt...
Al reacties gehad?

Ik ben weer terug uit het heerlijke turkije :) Zooo fijn!
Morgen heb ik tussentijdse toets, spannend hoor

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 21:38

Lekker Cait! en TT is dan ook snel, weet nog dat je je eerste les zou krijgen.

Dakar gaat +:)+
Easy gaat %) zijn mond nogsteeds niet goed.
En al veel reacties gehad op Jip, en word waarschijnlijk donderdagavond opgehaald, zal wel raar zijn na bijna 10 jaar hem te hebben gehad. Maar het ging niet goed met mijn moeder en ik heb geen tijd om hem te blijven doen, geen geld om zijn verzorging te betalen, dus was dit een betere keuze. Ergens wel jammer maar is niet anders.

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 11:30

suikermeisje schreef:
Lekker Cait! en TT is dan ook snel, weet nog dat je je eerste les zou krijgen.

Dakar gaat +:)+
Easy gaat %) zijn mond nogsteeds niet goed.
En al veel reacties gehad op Jip, en word waarschijnlijk donderdagavond opgehaald, zal wel raar zijn na bijna 10 jaar hem te hebben gehad. Maar het ging niet goed met mijn moeder en ik heb geen tijd om hem te blijven doen, geen geld om zijn verzorging te betalen, dus was dit een betere keuze. Ergens wel jammer maar is niet anders.

Jaa he best snel, echter ging het wel heel slecht :P
Had het uur ervoor nog super goed gereden en tijdens mn TT ging het heel slecht..
noujaa heel slecht.. := ik had geen ingrepen ofz.. maar ze vinden dat ik te weinig zelfverzekerd rij..

Fijn dat het zo goed gaat met Dakar, foto's zien er ook goed uit op fb :o
In dat opzicht ga ik heel langzaam met Ivy, ik vind alles eng en ben veel te bang dat er weer wat gebeurd. Maar gister voor het eerst weer écht gegaloppeerd buiten, ging zoo goed <3

Verkoop van jip.. ja dat lijkt me ook echt lastig.
Zijn dit de eerste kijkers?
Dat is ook snel gegaan dan...
Wat voor mensen zijn het?

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 17:50

Tijd vliegt, maar balen dat het zo slecht ging joh :(:) Gelukkig maar de TT en niet je examen, en de wereld vergaat niet hoor als het een keer minder gaat :*

Nou van de week wel weer even gestresst met Dakar, had een paar dagen binnen gestaan en toen de wei weer op. Nogal jolig en zag een heel glijspoor en beide voorbenen waren wat opgelopen (echt heel klein beetje maar), maar dat was genoeg om weer doemscenario's in mijn hoofd te halen. toen was die ook nog eens weer heel sloom net als hij aan het begin van de blessure was, maar het lijkt allemaal mee te vallen. Vanavond weer even in dameszadel oefenen. De 29ste naar CSI Eindhoven om een demo te rijden *\%/* Maar snap wel dat je het heel lastig vind om weer te gaan rijden, ik weet dat het bij Dakar niet door het rijden komt, daarom durf ik dat wel. Springen gaan we volgend jaar pas een x proberen. Waarschijnlijk is het bij Dakar zelfs gekomen door glijden in de wei, maar om hem nou 24/7 in een hok te stoppen is ook niet mijn ding.

Ja waren de eerste kijkers, zelfde dag nog een kijker gehad en gister ook nog.
Is ook niet leuk maar moet me er maar bij neerleggen. Hij heeft dan nog geen 2 weken te koop gestaan en donderdag wordt hij waarschijnlijk opgehaald. Is een meisje die vanaf de manege komt, dus heeft nog een hoop te leren , maar gaat hulp thuis krijgen. Verder komt hij op een boerderij en wil ze geen wedstrijdjes rijden.

dmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 20:35

ah balen thamar, zal inderdaad wel gek zijn.. maar wel beter als je het allemaal niet gaat redden.

en een demo, leuk!

Cait volgens mij heb je het wel leuk gehad he op vakantie? zag veel foto's voorbij komen. En balen van je ttt, maar nu heb je ff geoefend en kan je wel relaxter je examen in denk ik. komt goed!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 20:45

Reed hem al bijna niet meer hoor, mijn moeder die reed hem maar ja, die wil andere dingen dan jip, dus dat botst (of scheidt juist van elkaar :')). En heb niet meer de drive om hem te rijden, het is goed zo. Mama heeft er ook wel moeite mee, maar soms is het nou eenmaal zo.

dmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 12:34

dat wist ik, zal inderdaad wel lastig zijn. Maar zodra je er allebei niks meer mee kan is het inderdaad beter.

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 11:33

Ook ik heb een mededeling... -O-
Dit is wat ik naar mn stalgenootjes heb gestuurd..

Lieve stalgenootjes,
Voor de een zal dit volledig uit de lucht komen vallen en voor de ander niet. Maar wij hebben een vreselijk moeilijke beslissing moeten maken. We hebben ervoor gekozen Flynn te gaan verkopen. We vinden dit echt heel erg maar helaas moet je soms niet egoïstisch zijn maar kiezen voor je paard. We hebben Flynn gekocht met een doel, en helaas gaan wij samen dit doel samen niet bereiken. Flynn is een pony met erg veel temperament en veel looplust. Dit werkt in zijn voordeel want hij wil altijd voor je werken en is ontzettend lief. Echter zijn we geen goede combinatie en is de klik er daardoor niet. Op stal, in de wei en in de omgang is hij geweldig. Zo lief en zo trouw. Dat maakt het dubbel moeilijk. Mama vind het wel erg leuk om op hem te rijden, maar dit is dressuur matig. Ook hierin doet hij erg zijn best maar het is niet (in mijn optiek) wat hij het liefste wil. Ook kan mama hem niet 100% alleen doen, omdat daar gewoon geen tijd voor is. Daarom denken wij dat hij gelukkiger is bij iemand die hem met plezier minimaal 5x in de week pakt om heerlijk te gaan rijden, springen en crossen. Helaas kunnen wij hem dat niet bieden. We weten niet hoe dit traject zal gaan lopen maar vinden het erg moeilijk en hopen op jullie begrip. Jullie staan voor ons erg dichtbij en wilden dit dus graag eerst aan jullie vertellen voordat we verdere stappen zouden nemen.

may123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 13:08

Oo cait wat vervelend is zeker een lastige beslissing succes voor jullie beiden!

dmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 15:28

jeetje cait wat een moeilijke beslissing, maar goed dat je voor het paard kiest. Ik vind het een geweldige pony, dus hoop dat je een goed huisje voor m gaat vinden!