Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

winnitou schreef:Zit hier even een traantje weg te pinken,
Rowan wou vanavond speciaal een kaarsje branden voor opa en daarnaast ook voor: oma Gerry (van Henk), oom Tim en Ingrid (gastmoeder van Rowan) (degene die dit jaar overleden zijn).
Vind ik net het briefje wat hij er bij gelegd heeft met daarop geschreven:
gulukug niewjaar

meelen schreef:winnitou schreef:Zit hier even een traantje weg te pinken,
Rowan wou vanavond speciaal een kaarsje branden voor opa en daarnaast ook voor: oma Gerry (van Henk), oom Tim en Ingrid (gastmoeder van Rowan) (degene die dit jaar overleden zijn).
Vind ik net het briefje wat hij er bij gelegd heeft met daarop geschreven:
gulukug niewjaar
Nou hoor, nou heb ik ook natte oogjes.
.
Tytje schreef:Iedereen hele fijne kerstdagen! Meelen en Nicole mooi hoor dat de liefde zo kan opbloeien. Voor volgend jaar kerst vind ik dat daar wel een programma voor gemaakt kan worden!!
,maar we gaan niet op tv hoor hihihi,met stellen die hun partner hebben gevonden hihi Tytje schreef:Vanmiddag gaan we naar mijn familie toe en morgen zijn we met een groep vrienden. Gezellig!!
. Zelf begon ik het steeds leuker te vinden om die muntjes in ieder geval te zien en op een gegeven moment ben ik ze gaan sorteren. Inmiddels is het een beetje een hobby geworden om dit soort munten te verzamelen: ik heb nu van 47 landen wel 1 of meer muntjes. Echt gaaf! Dus als er nog eens iemand op vakantie gaat....
Jammer dat zo'n uurtje zo snel om is, maar ze is er tenminste even uitgeweest! Het idee dat ze meer dan 24 uur in dat kleine stalletje stil moet staan...
Daarna weer naar huis en in m'n muntenboek zitten bladeren: ik heb alweer 2 landen gevonden waarvan ik het muntje niet op Internet kon achterhalen!
Shenavallie schreef:Ook al heb ik zelf helemaal niets met kerst, toch hebben we dit jaar voor elkaar een kleinigheidje gekocht (dat wilde Wesley zo graag). Gisteravond hebben we deze uitgepakt en tot mijn grote vreugde kreeg ik van Wesley een boek over munten verzamelen van over de hele wereld. Sinds Dennis bij Schiphol werkt, krijgt hij van collega's wel eens een buitenlands muntje. Deze waren in het begin voor Wesley, maar die heeft liever Euro's. Zelf begon ik het steeds leuker te vinden om die muntjes in ieder geval te zien en op een gegeven moment ben ik ze gaan sorteren. Inmiddels is het een beetje een hobby geworden om dit soort munten te verzamelen: ik heb nu van 47 landen wel 1 of meer muntjes. Echt gaaf! Dus als er nog eens iemand op vakantie gaat....
![]()
Wesley kreeg van mij een boek over bommenwerpers/vliegtuigen van rond de 2e wereldoorlog: helemaal uit z'n dak! Hij wil sinds hij 2,5 jaar is piloot worden en vreet bijna letterlijk alle informatie op over welk denkbaar vliegtuig ook. Vooral de oudere vliegtuigen hebben zijn interesse, dus vandaar dit boek!
Dennis heeft van mij een boek over M.C. Esscher gekregen, die kunstenaar die zo kon tekenen dat het gezichtsbedrog was. Vissen die vogels werden, mensen die een trap op lijken te lopen en er toch vanaf gaan, etc. Dennis vindt deze kunstenaar nogal fascinerend, dus ook dit kadootje is goed terecht gekomen!![]()
Vanmorgen "uitgeslapen" en toen na het eten vliegensvlug naar stal, want ik wilde geen minuut van het knuffeluurtje missen!!!! Lekker met Maisie door de binnenbak gewandeld en wat gerend, beetje rollen en kroelen...Jammer dat zo'n uurtje zo snel om is, maar ze is er tenminste even uitgeweest! Het idee dat ze meer dan 24 uur in dat kleine stalletje stil moet staan...
Daarna weer naar huis en in m'n muntenboek zitten bladeren: ik heb alweer 2 landen gevonden waarvan ik het muntje niet op Internet kon achterhalen!
LIQUITA schreef:Jingle bells, jingle bells
Jingle all the way
Oh, what fun it is to ride
In a one-horse open sleigh
Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow
Rudolph the Red-Nosed Reindeer
Had a very shiny nose
We are the world, we are the children
We are the ones who make a brighter day
So let's start giving
There's a choice we're making
We're saving our own lives