Dames, ik ga jullie een afscheidsberichtje typen a la Mel-stylo.
Melissa; Melissie, wijffie
.
Jij betekend heel veel voor mij, en bij jou kan ik alles kwijt.
Als je, je adres even naar me wilt sms'en?, dan kan ik je een kaartje sturen
.
Mijn telefoon staat 24/7 aan voor jou (wat trouwens ook geld voor de rest van de meiden hier).
Lauraaaa; Lauwieee
. Ik denk dat je dit wel leest en anders zou ik dat heel jammer vinden. Ik wil dat jij me even via SMS laat weten hoe je wedstrijd is gegaan de 13e. Mijn nummer zet ik zo onderaan dit bericht neer, als ik ineens wordt gebeld door rare mensen merk ik dat vanzelf wel. Ik weet zeker dat jij er nog wel gaat komen met Wachii, jullie schatje
.
Jane; Jaaaaa, jij en je zwarte gevaarte kom ik snel op de foto zetten als ik terug ben. Superveel succes met als je deze vakantie nog op de manege gaat rijden (als ik weg ben).
Als je dat gedaan hebt - ook jou sms is welkom!
.
Melanie; Sorry dat ik je stylo heb getaped, maar het is de handigste manier om mensen dingen te laten weten
. Ik hoop voor jou zóó erg dat Nicky er weer bovenop komt deze vakantie, ook al ben je nu zelf weg. Ik hoop dat je lekker veel plezier hebt.
Nadine; Tegen jou ga ik heel erg kort zijn (en dat niet omdat ik je niet mag ofzoow, integendeel
). Het komt wel goed schatje 
Meiden, mijn nummer is **********.
Als jullie alsjullieblieft mij op de hoogte willen houden?.
Als dit berichtje verwijderd wordt (het telefoonnummer omdat dat eigenlijk niet mag
), Melis zou jij het dan willen doorsturen?, vooral aan de mensen die hier in het lijstje staan, maar ook aan andere belangstellenden.
Dit is mijn laatste berichtje hier, zeker weten.
Alles wordt zo afgesloten.
Weten jullie wat stom is?, ik heb donderdag na het rijden Kartouch geen echte afscheidskus gegeven.
Ik hoop dat jullie me op de hoogte houden van alles wat er in en om de manege gebeurd en ik spreek jullie snel weer !
Laatst bijgewerkt door Zwartwitje op 06-07-08 09:14, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Telefoonnummer verwijderd.