Vandaag: Het is bewolkt en een gebied met lichte regen trekt van zuid naar noord over het land. Vanmiddag klaart het vanuit het zuidwesten op en gaat het stevig waaien, aan zee mogelijk hard, 7 bft en boven land vrij krachtig, 5 bft. Het wordt 13 graden. Morgen begint de dag droog en met wat zon, maar later gaat het opnieuw regenen. Ook de rest van de week blijft het wisselvallig en zacht.
Komende dagen: Wisselvallig weer met geregeld veel wind. Weinig zon, maar wel zacht met maxima rond 12 graden.
Laatst bijgewerkt door nikkielvis op 16-11-09 12:42, in het totaal 1 keer bewerkt
nikkielvis
Geplaatst: 16-11-09 12:41
Cer schreef:
Ik ga t niet opzoeken.. dat is verraad..
Ach ik vroeg het zelf aan Marion door mij is het begonnen. Dus vandaar dat ik haar in plaats van verraad.
HELP
Redlich
Geplaatst: 16-11-09 13:53
Mis wel de leuke plaatjes die er vaak bij gezocht worden!
we zijn een heel eind, vanavond de laatse spullen zoals bed, bank , kasten en kleding overbrengen en dan is het klaar, ga proberen om morgen wat foto;s te maken,
ga het nu pas een beetje dorkrijgen dat het ons huisje is haha, met schilderen had ik echt het idee dat ik voor andere bezig was, maar ben blij met het resultaat
vind het toch wel beetje spannend allemaal, vandaag hebben ze de wasmachine gebracht, dus alles is nu compleet, heb nog wat meubels over, dus als iemand nog wat nodig heeft, geef maar een gil, haha
Leuk hoor kim. Altijd spannend je eerste huisje. Je ben wel snel klaar dan. lekker hoor....
En niet huilen he als je voor het echie weg gaat bij pa en ma.
jarrah
Geplaatst: 16-11-09 16:01
Ooow klinkt lekker hoor Kim! Ben stiekum wel een beetje jaloers! Ik kijk ook echt wel uit naar het moment dat Nick en ik lekker ons eerste huisje kunnen betreden straks, maarja joost mag weten wanneer dat is
als ik naast subway, scheren en masseren nog tijd had dan hadi k mn eigenkat mee genomen, alleen heb ik dan niet genoeg tijd voor haar, al helelmaal niet voor 2 haha
jarrah
Geplaatst: 16-11-09 16:39
Cer schreef:
Was jij niet met iets bezig Jarrah?
Hihihi samenwonen... soms valt t mee, maar t valt ook wel es tegen
ja klopt, dat loopt ook nog steeds, alleen was die man rottig van de trap afgevallen en liep de verbouwing flink vertraging op... dus vandaar dat joost mag weten wanneer Zijn planning is nu dat het 1 december klaar is en dan hebben we afgesproken nogmaals om de tafel te gaan zitten, dus hopelijk weten we dan snel meer
Ow noah, wil jij een beetje in de gaten houden via hyves hoe vaak je een bericht stuurt, want ik heb hem net een keer of 8 binnengekregen, en wordt daar altijd nogal een beetje kriegel van Een leuke aanbieding is leuk, maar als je er vervolgens mee doodgegooid wordt is het al snel niet leuk meer
Oh ja, weet iemand of en hoe laat er vanavond lessen zijn?
jarrah
Geplaatst: 16-11-09 17:07
Cer schreef:
Oh ja, weet iemand of en hoe laat er vanavond lessen zijn?
Volgens mij las ik een briefje dat Wilma vanwege gezondheidsklachten voorlopig geen les geeft, dat zou de enige zijn die volgens mij wel eens op maandagavond kwam, dus volgens mij is het wat dat betreft rustig vanavond
Oh darn, ik bedoel morgen.. vanavond ben ik er helemaal niet. Volgens mij is er morgen les vanaf half zeven ofzo, als ik het goed heb? (en volgens mij heb ik dat vorige week ook al gevraagd, bedenk ik me nu )