Cross je mee? RC Het Fjordenpaard Deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Britt_Sisi

Re: Cross je mee? RC Het Fjordenpaard Deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 19:12

nee er was nog plek zei jose! :)

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 20:18

:):)

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 20:38

weet nog niet in welke week ik op het rono ga voor een nachtje
:D

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 20:49

Super leuk Britt, dat je nog een weekje gaat!! *is stiekum toch wel een beetje jaloers(A);)*

hihi

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-10 20:50

Ja ik ben ook jaloers, Britt :P Maarja, zoiezo heb ik pas eind juli vakantie - als ik niet al mijn tentamens haal - en een paar dagen na kamp ga ik op vakantie, dus ik zou niet eens 2 weken kunnen :+ Of in de herfstvakantie, maar volgens mij heb ik die niet eens :')

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 20:56

Marlous1991 schreef:
Super leuk Britt, dat je nog een weekje gaat!! *is stiekum toch wel een beetje jaloers(A);)*

hihi

GA OOK DAN :D
dit is me laatste jaar
dus dan mag het
haha

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 21:19

hihi ja dit is waarschijnlijk ook mijn laatste jaar:P Maar ik zal een geheimpje verklappen, ik had vorig jaar aan jose gevraagd of ze me misschien als leiding kon gebruiken voor volgend jaar(dit jaar dus) en nou toen ging ze me telefoonnummer opschrijven enzo.. en toen zei ze vorig jaar toen ik weg ging: "dan kom je volgend jaar gewoon n week op kamp en een weekje leiden"

Dus ik hoop heeeeeeeeel hard dat ik dit jaar n weekje mag begeleiden(A)(en dus dat ik nog gebelt word voordat de officiele planning op iris dr site staat) dus ik boek niet nog een weekje:P Als ik nou niet gebelt ben(waar ik echt ZO HARD van zou balen) dan bel ik om te kijken of ze nog ergens in een weekje een plekje heeft:P Zo niet, dan zit dr misschien wel n weekje rono in(als ik een slagtoffer kan vinden:P)

dus duim voor me!!(A)

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 21:42

MRIIIS schreef:
Haha ja gezellig toch :D Weet je eigenlijk wie er naast Yvonne nog meer leiding is?

Ik ben meer van de kleintjes... lekker voorlezen, over paarden praten en die me niet uitlachen met mijn knuffelrat. Niet over die enge dingen als vriendjes en seks en dat soort gedoe (of 's ochtends wakker worden met tandpasta op je hoofd) :P
Nee, zou het niet weten. Ik verwacht dat er nog iemand bij komt die een beetje ervaren is met buiten (dat hoop ik tenminste of misschien is Yvonne daar een kei in ;) ) en daarnaast een nieuwe. Dat is iig wel beetje het idee dat er elke week ongeveer 1 nieuwe leiding is.

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-10 21:48

Haha oke, nou ben benieuwd.

Dit is ook mijn laatste jaar, helaas pindakaas.

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 21:50

@Marlous, José belt de nieuwe leiding vaak als laatste. Ze wil graag eerst een goede basis voor een week hebben (grote keuken/buiten) en daarna gaat ze kijken wat ervan de nieuwe leiding dan nog kan en wat zij ook een goed idee vindt.

Aan wat ik nu zie aan leiding zijn er aantal vaste leiding nog niet ingepland. Zoals José N. en natuurlijk haar eigen dochters. Weet wel dat aantal oudere leidingen dit jaar niet meer komen, dus er is wel ruimte voor meer nieuwe (die ook lang blijven komen ;) )

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 21:53

hihi ja ik weet t dat de nieuwe altijd als laatst gebelt worden:) ik heb ook alle tijd, ga toch waarschijnlijk niet op vakantie duss:P(of vlak na me centraal:P) hihi maar thnx!!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 22:03

Evelijn schreef:
MRIIIS schreef:
Haha ja gezellig toch :D Weet je eigenlijk wie er naast Yvonne nog meer leiding is?

Ik ben meer van de kleintjes... lekker voorlezen, over paarden praten en die me niet uitlachen met mijn knuffelrat. Niet over die enge dingen als vriendjes en seks en dat soort gedoe (of 's ochtends wakker worden met tandpasta op je hoofd) :P
Nee, zou het niet weten. Ik verwacht dat er nog iemand bij komt die een beetje ervaren is met buiten (dat hoop ik tenminste of misschien is Yvonne daar een kei in ;) ) en daarnaast een nieuwe. Dat is iig wel beetje het idee dat er elke week ongeveer 1 nieuwe leiding is.

Sex? wat is dat..?

_O-

ahh dus je komt niet op de grote kamer ;( ik heb ook een mooie knuffel hoooor, een muis

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 22:28

Eigenlijk weet ik nog niet welke kamer ik kom, vorig jaar één week groot en één week klein geslapen. In beide goede en slechte ervaringen. Ben natuurlijk wel de aller-aller-oudste leiding die er is dus leeftijdsverschil is er sowieso. ;)

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 22:49

hoe oud ben je dan? :')
ach ik heb het tot nu toe met iedere leiding die op mijn kamer sliep kunnen vinden.
met de andere kamerleiding wat minder :')

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 23:00

Evelijn schreef:
@Marlous, José belt de nieuwe leiding vaak als laatste. Ze wil graag eerst een goede basis voor een week hebben (grote keuken/buiten) en daarna gaat ze kijken wat ervan de nieuwe leiding dan nog kan en wat zij ook een goed idee vindt.

Aan wat ik nu zie aan leiding zijn er aantal vaste leiding nog niet ingepland. Zoals José N. en natuurlijk haar eigen dochters. Weet wel dat aantal oudere leidingen dit jaar niet meer komen, dus er is wel ruimte voor meer nieuwe (die ook lang blijven komen ;) )

welke oudere leidingen zijn ermee gestopt dan eefje?

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 23:01

een heeeuleboel :')
of sommige kunnen gewoon dit jaar niet enzo..

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 23:10

Nou de afgelopen jaren zijn er behoorlijk aantal meiden gestopt die al jaren kwamen of die nog maar 1 weekje draaien ipv 2 of 3. Maar mevrouw Suus... jij gaat toch helemaal niet meer op kamp ;)

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 23:32

Evelijn schreef:
Nou de afgelopen jaren zijn er behoorlijk aantal meiden gestopt die al jaren kwamen of die nog maar 1 weekje draaien ipv 2 of 3. Maar mevrouw Suus... jij gaat toch helemaal niet meer op kamp ;)

nee ben ik al te oud voor, maaaarrr ga wel weer een week rono doen dus hang er toch wel elke dag rond :) is leuk om dan leidingen te zien die je kent. Zoals Kiki die in die week leiding is :)

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 23:43

Ik ook al niet meer :P maar ook ik kom waarschijnlijk eventjes een nachtje (of 2 rono strand doen :D) en als het weer in mijn februari vakantie beter is misschien ook nog even huren (hoopt zoo dat het vriezen en sneeuwen stopt :P) Heb gelukkig wel de laatste week van febuarie vakantie :D meer kans dus.

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 23:44

wij gaan nog een keer met de manegeles ernaar toe :D

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 23:56

Das ook gezellig :) Ik ga binnenkort dus met een klas genootje. Voor de zomer zoek ik een slachtoffer haha

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 23:57

hihi ja de heule les
en dan gaan we onze instructrice eens laten zien wat crossen is :')

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-10 00:00

Haha leuuuk! Ik wil ook nog een keertje huren eigenlijk.. maarja die hele rit van 2,5 uur heen en dan nog terug :=..

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 00:01

ja hier ook hoor mariss haha maarja heb et er wel voor over

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 00:04

En aan gezien ik aan de trein vast zit is het voor mij 4 uur heen, ritje 2uur, 4uur terug