Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MRIIIS schreef:Haha ja gezellig tochWeet je eigenlijk wie er naast Yvonne nog meer leiding is?
Evelijn schreef:MRIIIS schreef:Haha ja gezellig tochWeet je eigenlijk wie er naast Yvonne nog meer leiding is?
Ik ben meer van de kleintjes... lekker voorlezen, over paarden praten en die me niet uitlachen met mijn knuffelrat. Niet over die enge dingen als vriendjes en seks en dat soort gedoe (of 's ochtends wakker worden met tandpasta op je hoofd)![]()
Nee, zou het niet weten. Ik verwacht dat er nog iemand bij komt die een beetje ervaren is met buiten (dat hoop ik tenminste of misschien is Yvonne daar een kei in) en daarnaast een nieuwe. Dat is iig wel beetje het idee dat er elke week ongeveer 1 nieuwe leiding is.
Evelijn schreef:@Marlous, José belt de nieuwe leiding vaak als laatste. Ze wil graag eerst een goede basis voor een week hebben (grote keuken/buiten) en daarna gaat ze kijken wat ervan de nieuwe leiding dan nog kan en wat zij ook een goed idee vindt.
Aan wat ik nu zie aan leiding zijn er aantal vaste leiding nog niet ingepland. Zoals José N. en natuurlijk haar eigen dochters. Weet wel dat aantal oudere leidingen dit jaar niet meer komen, dus er is wel ruimte voor meer nieuwe (die ook lang blijven komen)
Evelijn schreef:Nou de afgelopen jaren zijn er behoorlijk aantal meiden gestopt die al jaren kwamen of die nog maar 1 weekje draaien ipv 2 of 3. Maar mevrouw Suus... jij gaat toch helemaal niet meer op kamp