Emmaa_ schreef:Pff, zo ver ga ik nou ook weer niet. Weet alleen dat supper ook soep eten om 4 uur is
Wie eet nou soep om 4 uur
! Eeet het dan om 1 uur met de lunch
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Emmaa_ schreef:Pff, zo ver ga ik nou ook weer niet. Weet alleen dat supper ook soep eten om 4 uur is
! Eeet het dan om 1 uur met de lunch
Kirsten_S schreef:Echt mannen! Soms wens je echt dat ze op een andere planeet wonen
Melanieetjuh schreef:Wie zijn BP mag ik morgen lenen?
Jane_ schreef:Kirsten_S schreef:Echt mannen! Soms wens je echt dat ze op een andere planeet wonen
Ben vanmiddag weer helemaal hotel de botel geworden van 1 man
(geen idee of die een vriendin heeft) Blond met blauwe ogen, en gespieeerd!! Jane_ schreef:Melanieetjuh schreef:Wie zijn BP mag ik morgen lenen?
Die van mij als je hem past

!
Maaikeee schreef:Oojaah, zitcompetitiee!
Haha das ook al weer best snel!
Zit alleen maar aan me se's te denken etc, totaal niet aan de vakantie en alle leuke dingen!![]()
Zometeen Nederland kijken!
! Emmaa_ schreef:Soms... wens ik dat ik gewoon blond was geweest, dan had ik nu een vriend wss dat verliefd zijn is gewoon helemaal niks...
Kirsten_S schreef:Oeeeeh!! Vertelll?!![]()
Nouu ik heb weer eentje in het vizier(geen idee of die een vriendin heeft) Blond met blauwe ogen, en gespieeerd!!

Emmaa_ schreef:Soms... wens ik dat ik gewoon blond was geweest, dan had ik nu een vriend wss dat verliefd zijn is gewoon helemaal niks...
Jane_ schreef:Kirsten_S schreef:Oeeeeh!! Vertelll?!![]()
Nouu ik heb weer eentje in het vizier(geen idee of die een vriendin heeft) Blond met blauwe ogen, en gespieeerd!!
Jaa, ach niet veel te vertellen nog
Oeehh sexy alleen ben ik niet zo van het hele blonde
Kirsten_S schreef:Emmaa_ schreef:Soms... wens ik dat ik gewoon blond was geweest, dan had ik nu een vriend wss dat verliefd zijn is gewoon helemaal niks...
Nouuu blondjes moeten ook grote koplampen hebben en dan komen ze pas in beeld!
Dussss damesssss. ik weet een goede kliniek
dan heb ik nog steeds geen kans, ook al was ik blond
. Wordt van de zomer wel half-blond
Jane_ schreef:Kirsten_S schreef:Oeeeeh!! Vertelll?!![]()
Jaa, ach niet veel te vertellen nog
Oeehh sexy alleen ben ik niet zo van het hele blonde
! Kirsten_S schreef:Jammer dat de manege zo weinig jongens heeft!
Melanieetjuh schreef:Ik dacht dat je Flippie bedoelde!
Melanieetjuh schreef:Emmaa_ schreef:Soms... wens ik dat ik gewoon blond was geweest, dan had ik nu een vriend wss dat verliefd zijn is gewoon helemaal niks...
Hoezo had je dan wel een vriend?
Emmaa_ schreef:Soms... wens ik dat ik gewoon blond was geweest, dan had ik nu een vriend wss dat verliefd zijn is gewoon helemaal niks...

) Yaraa schreef:Melissa en ik moeten hard leren![]()
Jane_ schreef:Emmaa_ schreef:Soms... wens ik dat ik gewoon blond was geweest, dan had ik nu een vriend wss dat verliefd zijn is gewoon helemaal niks...
Ze moeten vallen op je karakter em
je haar moeten ze er maar bijnemen
Heel mooi gezegd.