Hihi, tja, dat begin Er zaten nog wel andere foto's bij hoor.
En ja, het was leuk. We gingen er bij Meeuwenoord in zeg maar en het stuk naar Meeuwenoord was hij nog wel wat gespannen. In elkaar kruipen, vervelend doen enz. In het duin was hij super braaf en daarna ook. Hij moest het gewoon weer eens even kwijt.
Ik ben weer helemaal bijgekomen van mijn avontuur . Gister avond naar een feestje van een vriendin in Medemblik geweest. Daarna bij haar blijven slapen (op een boerderij). 's ochtends kon niemand dr uit komen (behalve ik dan) en om 8 uur was moeders kwaad op zoons en dochter want er was nog niemand aan het werk (zeg beginnen meestal om half 7 al met melken). Toen kwam iedereen dr maar is uit en ik ook maar ging even kijken. Kreeg een leuke blauwe overal aan en laarzen en zo ging ik gezellig mee naar de koeienstal. Uiteindelijk werd het kijken helpen en zo kreeg ik mijn eerste melk ervaring . Was echt grappig!!
Hahahahahahahaha . Ik heb niet eens gegoogeld voor de naam, ik heb m gewoon onthouden van het concert . Hier ook nog maar even speciaal voor Fenn ter herinnering .