LIQUITA schreef:Jaaaah...de mutsen zijn ook echt geweldig. Net ook even voor de spiegel gestaan met muts en baard om te kijken hoe staat
.
foto ????????????
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
LIQUITA schreef:Jaaaah...de mutsen zijn ook echt geweldig. Net ook even voor de spiegel gestaan met muts en baard om te kijken hoe staat
.

.
xan schreef:Ach....we hadden vandaag een rondje van deHet ging vanavond super goed (op de fout van smurfin na)

ATE schreef:xan schreef:Johanna, die smurfenmutsen zijn gewoon geweldig![]()
![]()
Toen ik thuis kwam heb ik hem opgezet, en mijn moeder en ik lagen werkelijk plat van het lachen.
Helemaal TOP !!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
paste wel dus??
xan schreef:Hmmmm.....best wel eigenlijkLIQUITA schreef:Jaaaah...de mutsen zijn ook echt geweldig. Net ook even voor de spiegel gestaan met muts en baard om te kijken hoe staat
.
En was je knap ???????![]()
![]()
.
ATE schreef:Over 2 weken, oke?LIQUITA schreef:Jaaaah...de mutsen zijn ook echt geweldig. Net ook even voor de spiegel gestaan met muts en baard om te kijken hoe staat
.
foto ????????????

.
xan schreef:En was je knap ???????![]()
![]()
LIQUITA schreef:Hmmmm.....best wel eigenlijk.
xan schreef:Ik moet ook nog even kijken hoe ik dat ga fabriceren, denk dat ik het gewoon met een paar grote steken vast ga zetten ofzo.Hoe moeten we ze vastzetten op de cap ??? Gewoon goed naar binnen vouwen en met wat
veiligheidsspelden vastzetten ???
xan schreef:Ik ben ook wel zeer benieuwd ons allemaal. Ik zie ons al staan aan het begin, vlak voor de kantine. Ik ben blij dat ik vrij onherkenbaar ben................hoop ik, hihihihi.LIQUITA schreef:Jaaaah...de mutsen zijn ook echt geweldig. Net ook even voor de spiegel gestaan met muts en baard om te kijken hoe staat
.
xan schreef:En was je knap ???????![]()
LIQUITA schreef:Hmmmm.....best wel eigenlijk.
Gelukkig, dan wil ik graaaaaaag naast je rijden![]()

LIQUITA schreef:xan schreef:Ik moet ook nog even kijken hoe ik dat ga fabriceren, denk dat ik het gewoon met een paar grote steken vast ga zetten ofzo.Hoe moeten we ze vastzetten op de cap ??? Gewoon goed naar binnen vouwen en met wat
xan schreef:Hmmm...ja dat is een goeie. Ik denk dat Erik wel weer voor de muziek zal zorgen. Misschien dat ik Coen zo ver kan krijgen.Over foto gesproken.
Moeten we nog aan iemand vragen om foto's te maken ???
Ik heb wel aan Tilly gevraagd of Ronald alles weer wil filmen. En dat doet hij ook (hij hoeft niet te werken) Dus een dvd hebben we in ieder geval. Maar een aantal leuke foto's zou natuurlijk ook fantastisch zijn.
Dus wie weet iemand met een goed toestel om tijdens (en voor en na) de kür foto's van ons te maken ???
LIQUITA schreef:xan schreef:Ik moet ook nog even kijken hoe ik dat ga fabriceren, denk dat ik het gewoon met een paar grote steken vast ga zetten ofzo.Hoe moeten we ze vastzetten op de cap ??? Gewoon goed naar binnen vouwen en met wat
xan schreef:Ieuwww...nee daar moet ik niet aan denken hoor. We hebben geen DokterSmurf mee rijden.Ja dat is wellicht beter, die spelden gaan maar ik je hoofd drukken (en stel dat er één losschiet !!!!)
LIQUITA schreef:LIQUITA schreef:Ieuwww...nee daar moet ik niet aan denken hoor. We hebben geen DokterSmurf mee rijden.

ATE schreef:ik was best wel gespannen vanavond omdat ik dan weer ff teveel nadenk hahahahaa maar ate heeft zich netjes gedragen gelukkig
(zoals als ik vanaaf
)ATE schreef:Ook een goeiejullie zouden mischien een elastiek er in kunnen zetten ??
. Ik moet ook nog iets van elastiek halen voor m'n baard. 
ATE schreef:moest wel erg lachen om tilly met haar pantoffels
inderdaadxan schreef:ATE schreef:moest wel erg lachen om tilly met haar pantoffels
Vanmiddag hebben we bij mij thuis haar poezenpak in elkaar gezet.
Ze had een hele mooie staart gemaakt, 2 oren voor op haar cap, en we hebben op een
zwarte trui witte harige stof genaaid. En dan die pantoffels![]()
![]()
inderdaad
echt te gek.
Ik ben ook heel benieuwd hoe we er allemaal uit gaan zien.
Het moet haast wel echt heeeeeeeeeeeeel leuk zijn om te zien.