pfieuw Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
pfieuw
Gelukkig maar dat been niet dik/warm is
Heb dus maar beetje hoefslag gereden, saaaaiiiiii
ieieieieie 
Weer lekker lang weekend
Ik heb een fototopic voor fotoshoot's die ik heb gedaan van mensen, een aantal foto's op een rijte uit 2007 : [CB] [FOTO]Een aantal fotoshoot's op een rij
) hij zei ook meerdere keren dat hij de bak eigenlijk veel te zwaar vind en dat ik eigenlijk bij chardon moet gaan staan voor champ zijn benen. helaas is dit geen optie want daar worden ze echt niet gelukkiger van en ik ook niet. nu moet ik maar goed opletten en als de bak te zwaar is niet rijden en veel gaan oefenen met buiten rijden. ook moet ik zijn benen de komende maanden blijven afspuiten.
Wel fijn dat er iig 2 veeartsen naar de foto's kijken, dan heb je gelijk een soort second opinion.
Ik krijg echt een bejaard paardje
Hoelang mag je nu eigenlijk draven?
Ik ga nu weer snel aan het werk
Binar schreef:Ja Uk ging wel lekker he, ze had er duidelijk zin inHoelang mag je nu eigenlijk draven?
Ik hoop dat de les vanavond doorgaat, ze voorspellen storm en buien![]()
Pfff er ligt echt een enorme stapel werk, was vrijdag vrij en dat is duidelijk te zienIk ga nu weer snel aan het werk
spettertjuh schreef:Goedemorgen
Ben nog lekker vrij vandaag (om jullie een beetje jaloers te maken)
Bij deze wil ik Amanda nog heel heel erg bedanken voor haar hulp gisteren met Spetter en het wagentje. Dankzij haar heb ik er wel weer een beetje vertrouwen in gekregen dat het goed gaat komen en ik ben natuurlijk onwijs trots op mijn Spettertje die zich, ondanks zijn zenuwen, zo goed heeft gehouden en zo dapper is geweest dat hij toch voor de wagen is gaan lopen en zich kon ontspannen.......
Amanda heel heel erg bedankt........ volgende week zal het ongetwijfeld veel beter gaan......
![]()
![]()
![]()
amandaaa schreef:Dankje kaar von het leuk om te doen, denk dat hij volgende week weer wat vooruit gaat.
Kim heel veel sterkte met je paardjes schiet niet echt op

) of het scheuren door de bak met pina 
ik mag vanaf vandaag 4 rondjes draven WOW haha 
vera23 schreef:haha middag
ik heb beetje spierpijn hha.. denk van op ramoon rijden (zo heet ie toch) of het scheuren door de bak met pina
Nou uk was niet zo heel fijn gsiter hoor nous ze was errug stugik mag vanaf vandaag 4 rondjes draven WOW haha
Maar als het zo aan het stormen is sla ik vandaag wel over